Au revoirquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:41 schreef richolio het volgende:
Mijn batterij gaat uitvallen. So long folks!
AHSquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:42 schreef Xeor het volgende:
Ik wil nieuwe aflevering American Horror Story
Okequote:
Jawelquote:
Ohquote:
Staat naast DM, volgens mijquote:
Oh oke thnxquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Staat naast DM, volgens mij
No problem.quote:
Ik nu ook.quote:
Dwing me niet zo.quote:
Wat is er?quote:
Kom je dan mee?quote:
His smilequote:
quote:
Bieber ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
hij kan alleen niet zingen, maar hij denkt van wel
maar ach, dat vergeef ik hem
quote:
Ben je het liefje van bitterlemonquote:
Britse accounts hebben standaard een VISA op hun debitcardquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
PayPal
Britse sites hebben natuurlijk geen iDeal
Sommigen zeggen van wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben je het liefje van bitterlemon
Tsja, ik ben niet britsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Britse accounts hebben standaard een VISA op hun debitcard
Geen Britse bankrekening hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, ik ben niet brits
Ik vindt jullie wel een luek stelquote:
Ik moest huilen om deze spelling.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vindt jullie wel een luek stel
Ga aan een capuchon hangen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vindt jullie wel een luek stel
Tofquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
Ik heb een nutella etiket besteld met de naam van een vriendin en die krijgt ze binnen vier weken bij haar thuisben benieuwd naar haar reactie hahaha
Dat nummer. Ik koop het for gods sakequote:
Ooohquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat nummer. Ik koop het for gods sake
quote:
PICSquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een capuchon op omdat Batman.
Neequote:
rot opquote:
Wat vriendelijk ben jequote:
neequote:
Mailen naar capuchon.jongen@gmail.comquote:
quote:
Ik heb ook foto's van Sofquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mailen naar capuchon.jongen@gmail.com
Met capuchon?quote:
Watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
pastapipo
lmao hahahahahaa
let op mensen
Sounds like a plan bro!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
stu
ik ga ff jobs in the uk zoeken
wacht evenquote:
Die heeft hij wel van regenpakmeisjequote:
Waarom reageer je dan? Aandacht nodigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. So fucking what?
sadly, yesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heeft hij wel van regenpakmeisje
stu wat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan? Aandacht nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan? Aandacht nodig
Hoezo sadly? Als je er geen stiffy van zou krijgen had je ze wel weggegooidquote:
Ga eens even ergens anders onwaarheden verkondigen thanksquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo sadly? Als je er geen stiffy van zou krijgen had je ze wel weggegooid
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stu wat?Nou, waar wil je het over hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Aandacht nodig toch?quote:
Dus je voelde je nooit aangetrokken tot haarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga eens even ergens anders onwaarheden verkondigen thanks
Van regenpakken krijg ik geen boner. Jij misschien wel, maar dat is niet mijn zorgquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je voelde je nooit aangetrokken tot haar
Jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Stu, ben je ooit verliefd geweest?
ooohhhquote:
Ik had dat nooit moeten zeggenquote:
We weten allebei dat het in deze om treinmeisje gaat anders gaf je ook niet toe foto's van haar te hebben en jijzelf vertelde dat zij een regenpak hadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van regenpakken krijg ik geen boner. Jij misschien wel, maar dat is niet mijn zorg
Verkering?quote:
Socios!quote:
Nee, ik word alleen verliefd op onbereikbare vrouwen. Die zijn mysterieusquote:
ze kan kjoet zijn als wat, maar niks sekslozer dan een regenpakquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
We weten allebei dat het in deze om treinmeisje gaat anders gaf je ook niet toe foto's van haar te hebben en jijzelf vertelde dat zij een regenpak had
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik word alleen verliefd op onbereikbare vrouwen. Die zijn mysterieus
Neen , kleine taartjes makenquote:
Voor watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen , kleine taartjes maken
Ze heeft inmiddels een vriendje, jammer danquote:
Do I give a shitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een vriendje, jammer dan
Ik doe dat voor mijn werkquote:
hahahahahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)77174&type=2&theater
Over die neukpop uit de treinquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Over wie hebben jullie het over?????
Goed bezigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik doe dat voor mijn werk
Elke dag 500 honderd met 3 mensen.
doe eens normaal skklquote:
treinmeisjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Over wie hebben jullie het over?????
Ohhhh.quote:
Sukkel? En jij die vindt dat ik normaal moet doen terwijl ik duidelijk een PI gebruik?quote:
Nee, misschien heb je wel gelijk. Kan altijd nog voor die trein springen danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ohhhh.
Niemand wilt jou, Stu.
maakt me geen ene zak uitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sukkel? En jij die vind dat ik normaal moet doen terwijl ik duidelijk een PI gebruik?
Jij bent wel de laatste hier die ik serieus neem
Je gebruikt altijd een PI, Stu.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sukkel? En jij die vind dat ik normaal moet doen terwijl ik duidelijk een PI gebruik?
Jij bent wel de laatste hier die ik serieus neem
Doe je dingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, misschien heb je wel gelijk. Kan altijd nog voor die trein springen dan
Tototototomaten plukkersquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:16 schreef Toto69 het volgende:
Ondanks dat ik hier sporadisch ben ben ik hier altijd op de gezelligste momenten
Ja, gezellig manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:16 schreef Toto69 het volgende:
Ondanks dat ik hier sporadisch ben ben ik hier altijd op de gezelligste momenten
Zoveel foto's van palmbomenquote:
En, ben je er blij mee?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
morgen bestaat mijn account 1 jaar!
quote:
geweldigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En, ben je er blij mee?
Zal hem eens whatsappenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Pastapipos het volgende:
Leeft eindbaas nodig eigenlijk nog?
Ik heb jullie allemaal wel een beetje gemist hoor, vooral nu de app groep dood is
wie?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Pastapipos het volgende:
Leeft eindbaas nodig eigenlijk nog?
Ik heb jullie allemaal wel een beetje gemist hoor, vooral nu de app groep dood is
Je moet toch iets spammen tussen al die yolo berichten doorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:24 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zoveel foto's van palmbomen
Baas
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
morgen bestaat mijn account 1 jaar!
quote:
wow zo origineel.quote:
LMI lurkt, zwerty zit in rome, nodig is er soms.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:27 schreef Toto69 het volgende:
ja waar is nodig? LMI? zwerty ook al tijden niet
Rot toch op man. Altijd als jij hier bent is er gezeik.quote:
krabsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef Pastapipos het volgende:
Nodig en zwerty
Kan me buiten jullie om eigenlijk verder niemand bedenken wie er hier nu ontbreekt, op krabs na natuurlijk
Ik heb liefde hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef Pastapipos het volgende:
Zoveel spanning
Waar is die liefde, dit is toch geen jng
Er was toch ook een 13-jarige die allemaal faptopics opendequote:
Oohja fok-itquote:
SGYquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Er was toch ook een 13-jarige die allemaal faptopics opende
Met een dino geloof ik?
Insomniaquote:
quote:
Wat een haatquote:
Riep de troll. Flikker zelf eens op met je getroll en gezeik. Ik negeer je nu verder maar om het niet voor de rest te verpesten!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Rot toch op man. Altijd als jij hier bent is er gezeik.
Jij stookt ook gelukkig niet :s :squote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Riep de troll. Flikker zelf eens op met je getroll en gezeik. Ik negeer je nu verder maar om het niet voor de rest te verpesten!
Wat moet jij nou? Niemand mag tegen je onbereikbare liefde praten als het jou niet aanstaatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
stu, jesus christ, heb jij aandacht nodig?
Spuit elfquote:
Moet ik hier echt een zinnig antwoord opgeven?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat moet jij nou? Niemand mag tegen je onbereikbare liefde praten als het jou niet aanstaat
Volgens mij welquote:
Ik ook van jou. sof ook en een aantal anderen maar no hommoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
OMG ZOVEEL LIEFDE HIER. IK HOU OOK VAN JULLIE.
OMG ik voel hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[warning]FEEL THE LOVE [/warning]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
OMG ZOVEEL LIEFDE HIER. IK HOU OOK VAN JULLIE.
quote:
glittergifjesquote:
Ik had wel een productieve ochtendquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb geen flikker uitgevoerd vandaag
Ik had geen lesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had wel een productieve ochtend
Niemand denk ik, ik ben er als een van de laatsten uitgegaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
pasta, wie zitten er nog in die whatsapp groep dan?
oh hahahquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:37 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Niemand denk ik, ik ben er als een van de laatsten uitgegaan
Jij plaatste altijd random plaatjesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:37 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Niemand denk ik, ik ben er als een van de laatsten uitgegaan
Tijd voor een nieuwe groepquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij plaatste altijd random plaatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:39 schreef Viro het volgende:
LB?Viro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Viro?LBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:41 schreef Viro het volgende:
[..]
LBViro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik moet melk drinken van mama, maar ik vergeet het steedsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:42 schreef Pastapipos het volgende:
M'n melk is tot 18-10 goed..
Nog maar 18 minuten om dit pak te klaren!! Ik leef op het randje
Ik ben het een lange tijd ook vergetenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet melk drinken van mama, maar ik vergeet het steeds.
SORRY MOEDER.
Ik wil trainenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik ben het een lange tijd ook vergeten
Sinds anderhalve week weer mezelf vol aan het stoppen met melk en eten ander voedsel
goodlife
Hoezo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil trainenKan alleen thuis dingen doen. Ik mis de sportschool
Studentenleven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb het 3-4 maanden verwaarloosd, nu weer volop ertegenaan.
Feelsgoodman. Is je abbo verlopen?
fit4free/basic fit zijn iets van 18 euro per maandquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Viro.LBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:48 schreef Viro het volgende:
[..]
LB
ViroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ViroLBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:55 schreef Viro het volgende:
[..]
LB
ViroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ben je dan verplicht om daar een verzekering voor af te sluitenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:55 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Vervoermiddel voor bazen
Ik heb er een, met fietstassenEn een iets ander model
Ja, is geloof ik iets van 2 tientjes per jaar. Is ook gewoon blauw kentekenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je dan verplicht om daar een verzekering voor af te sluiten
Dat is geen geld dus, coolquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:57 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ja, is geloof ik iets van 2 tientjes per jaar. Is ook gewoon blauw kenteken
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Viro
LBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ook toffe dingenquote:
Wel leuk als je dat voor weinig kunt kopen en het ook gewoon werktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zijn ook toffe dingenSoms heel goedkoop op marktplaats te vinden, miss dat ik een 2e ga halen (deze was van mn vader)
Insoquote:
Als het niet werkt is het ook leuk om te fixenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel leuk als je dat voor weinig kunt kopen en het ook gewoon werkt
Ik heb er totaal geen verstand van maar als je dat zelf kunt is dat wel relaxed jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als het niet werkt is het ook leuk om te fixen
Heel simpel 30cc blokje is t, alles is te vervangen en kost ook allemaal niet zoveel
Ja primaquote:
Ik had waarschijnlijk evenveel verstand als jijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen verstand van maar als je dat zelf kunt is dat wel relaxed ja
quote:
Goed. Terug op het eiland.quote:
Nee, niet echtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
fit4free/basic fit zijn iets van 18 euro per maand
Heb je die niet in de buurt dan?
Ja, Alexanderquote:
Wel leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk evenveel verstand als jijGeen idee wat een carburateur was, maar nu ik zie hoe simpel het in elkaar zit en hoe het werkt snap zelfs ik het.
Hoe was hetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Goed. Terug op het eiland.
Helemaal kapot wel.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja goed wel. [ afbeelding ]
Gaat 'm wel worden denk ik.
Voor 6 maanden toch of niet? Wel cool dat het bevielquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja goed wel. [ afbeelding ]
Gaat 'm wel worden denk ik.
Oh.quote:
Tjacka, heyquote:
Ik heb er zeventien voor jou geschreven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik voelde me al helemaal speciaal.
Je bent ook wel speciaal HIhiHquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik voelde me al helemaal speciaal.
Meer toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb er zeventien voor jou geschreven.
Ik eigenlijk ook maar ik neem er gewoon nog eentje, kan mij het schelenquote:
Ik schenk als ik zo thuis ben een whiskytje in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar ik neem er gewoon nog eentje, kan mij het schelen
Je hebt gelijk ook jongenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik schenk als ik zo thuis ben een whiskytje in.
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
ik pak ook nog een biertje.
over 24 uur ga ik nu lekker
Nice! Is dat een avond of een heel weekend?quote:
week maar ik ga een nacht en een ochtend maar hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice! Is dat een avond of een heel weekend?
Leuk hoor, veel plezier alvastquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
week maar ik ga een nacht en een ochtend maar hoor.
Wat is de redenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:16 schreef richolio het volgende:
Morgen naar school om mijn vrije dag te spenderen in de mediatheek
huh wat? why?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:16 schreef richolio het volgende:
Morgen naar school om mijn vrije dag te spenderen in de mediatheek
OMG jij bent zo stoer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar ik neem er gewoon nog eentje, kan mij het schelen
quote:(i) Top 20 in de GRTDOJW-reeks op 17-10-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 256 LittleBrownie
02. 253 VoornaamAchternaam
03. 215 supersof
04. 188 xcachet
05. 175 Stuart
06. 112 Mexicanobakker
07. 109 Xeor
08. 104 Dearest
09. 084 Spatieloos
10. 078 Bitterlemon
11. 077 gianni61
12. 076 d4v1d
13. 073 essnhills
14. 071 hamerhaaitje
15. 070 Tjacka
16. 063 Toto69
17. 062 _F.U.B.A.R_
18. 059 OmgevallenFlat
19. 032 jordyqwerty
20. 032 richolio
Reeks-statistieken!
Het is meer dom, maar goed. Spijt komt altijd na de zondequote:
Je hebt 3 posts meer dan ikquote:
Niet nemen danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is meer dom, maar goed. Spijt komt altijd na de zonde
Ja, goed gezien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt 3 posts meer dan ik
Ik heb het al gedaan. Ik ben ook hiermee meester qua uitstellen. Zo van, het minderen of stoppen komt welquote:
Slaap lekkerquote:
Ook niet in 2014quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan. Ik ben ook hiermee meester qua uitstellen. Zo van, het minderen of stoppen komt wel
quote:
Het einde van de periode is bijna dus dan is de 'deadline' voor alle opdrachten. Maar aangezien ik thuis geen adobe programma's heb..quote:
Nou, fingers crossed, laat ik hopen dat ik mijn leven dan beterquote:
Zo moeilijk is dat niet om aan te komen? Gewoon downloaden, heb nog wel crackje voor je liggen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:20 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Het einde van de periode is bijna dus dan is de 'deadline' voor alle opdrachten. Maar aangezien ik thuis geen adobe programma's heb..![]()
De trial versie kan sommige bestanden gedeeltelijk niet openen, want ik heb sommige gemaakt met actionscript 2.0 en da ken nie.
Nou, succes morgen dan maar. Hoop dat die ene dag genoeg zal zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:20 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Het einde van de periode is bijna dus dan is de 'deadline' voor alle opdrachten. Maar aangezien ik thuis geen adobe programma's heb..![]()
De trial versie kan sommige bestanden gedeeltelijk niet openen, want ik heb sommige gemaakt met actionscript 2.0 en da ken nie.
Lucky fishquote:
Dan moet ik even vroeg op om te kijken of dat lukt dan maar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet om aan te komen? Gewoon downloaden, heb nog wel crackje voor je liggen.
En anders gewoon studentenlicentie
Dankjewel!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, succes morgen dan maar. Hoop dat die ene dag genoeg zal zijn
Master collection is 128,75 per jaar dacht ik. eurootje meer of minder.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan moet ik even vroeg op om te kijken of dat lukt dan maar.Ben alleen bang dat als ik het weer gedownload heb en hij ondersteund actionscript 2.0 ook niet oid, dat het weer te laat is om naar school te gaan
Misschien is zo'n studentenlicentie kopen wel handig. Is de korting dan heel groot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |