quote:
geweldigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En, ben je er blij mee?
Zal hem eens whatsappenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Pastapipos het volgende:
Leeft eindbaas nodig eigenlijk nog?
Ik heb jullie allemaal wel een beetje gemist hoor, vooral nu de app groep dood is
wie?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Pastapipos het volgende:
Leeft eindbaas nodig eigenlijk nog?
Ik heb jullie allemaal wel een beetje gemist hoor, vooral nu de app groep dood is
Je moet toch iets spammen tussen al die yolo berichten doorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:24 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zoveel foto's van palmbomen
Baas
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
morgen bestaat mijn account 1 jaar!
quote:
wow zo origineel.quote:
LMI lurkt, zwerty zit in rome, nodig is er soms.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:27 schreef Toto69 het volgende:
ja waar is nodig? LMI? zwerty ook al tijden niet
Rot toch op man. Altijd als jij hier bent is er gezeik.quote:
krabsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef Pastapipos het volgende:
Nodig en zwerty
Kan me buiten jullie om eigenlijk verder niemand bedenken wie er hier nu ontbreekt, op krabs na natuurlijk
Ik heb liefde hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef Pastapipos het volgende:
Zoveel spanning
Waar is die liefde, dit is toch geen jng
Er was toch ook een 13-jarige die allemaal faptopics opendequote:
Oohja fok-itquote:
SGYquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Er was toch ook een 13-jarige die allemaal faptopics opende
Met een dino geloof ik?
Insomniaquote:
quote:
Wat een haatquote:
Riep de troll. Flikker zelf eens op met je getroll en gezeik. Ik negeer je nu verder maar om het niet voor de rest te verpesten!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Rot toch op man. Altijd als jij hier bent is er gezeik.
Jij stookt ook gelukkig niet :s :squote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Riep de troll. Flikker zelf eens op met je getroll en gezeik. Ik negeer je nu verder maar om het niet voor de rest te verpesten!
Wat moet jij nou? Niemand mag tegen je onbereikbare liefde praten als het jou niet aanstaatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
stu, jesus christ, heb jij aandacht nodig?
Spuit elfquote:
Moet ik hier echt een zinnig antwoord opgeven?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat moet jij nou? Niemand mag tegen je onbereikbare liefde praten als het jou niet aanstaat
Volgens mij welquote:
Ik ook van jou. sof ook en een aantal anderen maar no hommoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
OMG ZOVEEL LIEFDE HIER. IK HOU OOK VAN JULLIE.
OMG ik voel hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[warning]FEEL THE LOVE [/warning]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
OMG ZOVEEL LIEFDE HIER. IK HOU OOK VAN JULLIE.
quote:
glittergifjesquote:
Ik had wel een productieve ochtendquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb geen flikker uitgevoerd vandaag
Ik had geen lesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had wel een productieve ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |