Zijn ook toffe dingenquote:
Wel leuk als je dat voor weinig kunt kopen en het ook gewoon werktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zijn ook toffe dingenSoms heel goedkoop op marktplaats te vinden, miss dat ik een 2e ga halen (deze was van mn vader)
Insoquote:
Als het niet werkt is het ook leuk om te fixenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel leuk als je dat voor weinig kunt kopen en het ook gewoon werkt
Ik heb er totaal geen verstand van maar als je dat zelf kunt is dat wel relaxed jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als het niet werkt is het ook leuk om te fixen
Heel simpel 30cc blokje is t, alles is te vervangen en kost ook allemaal niet zoveel
Ja primaquote:
Ik had waarschijnlijk evenveel verstand als jijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen verstand van maar als je dat zelf kunt is dat wel relaxed ja
quote:
Goed. Terug op het eiland.quote:
Nee, niet echtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
fit4free/basic fit zijn iets van 18 euro per maand
Heb je die niet in de buurt dan?
Ja, Alexanderquote:
Wel leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk evenveel verstand als jijGeen idee wat een carburateur was, maar nu ik zie hoe simpel het in elkaar zit en hoe het werkt snap zelfs ik het.
Hoe was hetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Goed. Terug op het eiland.
Helemaal kapot wel.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja goed wel. [ afbeelding ]
Gaat 'm wel worden denk ik.
Voor 6 maanden toch of niet? Wel cool dat het bevielquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja goed wel. [ afbeelding ]
Gaat 'm wel worden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |