Dus je voelde je nooit aangetrokken tot haarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga eens even ergens anders onwaarheden verkondigen thanks
Van regenpakken krijg ik geen boner. Jij misschien wel, maar dat is niet mijn zorgquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je voelde je nooit aangetrokken tot haar
Jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Stu, ben je ooit verliefd geweest?
ooohhhquote:
Ik had dat nooit moeten zeggenquote:
We weten allebei dat het in deze om treinmeisje gaat anders gaf je ook niet toe foto's van haar te hebben en jijzelf vertelde dat zij een regenpak hadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van regenpakken krijg ik geen boner. Jij misschien wel, maar dat is niet mijn zorg
Verkering?quote:
Socios!quote:
Nee, ik word alleen verliefd op onbereikbare vrouwen. Die zijn mysterieusquote:
ze kan kjoet zijn als wat, maar niks sekslozer dan een regenpakquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
We weten allebei dat het in deze om treinmeisje gaat anders gaf je ook niet toe foto's van haar te hebben en jijzelf vertelde dat zij een regenpak had
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik word alleen verliefd op onbereikbare vrouwen. Die zijn mysterieus
Neen , kleine taartjes makenquote:
Voor watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen , kleine taartjes maken
Ze heeft inmiddels een vriendje, jammer danquote:
Do I give a shitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een vriendje, jammer dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |