Tof!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:48 schreef LittleBrownie het volgende:
RichieIk ga binnenkort werken in de AH hier vlakbij
Wat?quote:
dan jij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik gebruik drugs en ben fitter dan jou
Kassaquote:
Middelvinger*quote:
Nee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heroine
[..]
sterker nog de hamerleef wil jou niet
mooi, ik hoef de hamerleef ook nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
de hamerleef wil jou ook niet
gelukkig niet neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heroine
[..]
sterker nog de hamerleef wil jou niet
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
mooi, ik hoef de hamerleef ook niet
huehuehuequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
mooi, ik hoef de hamerleef ook niet
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Haters gonna hate and im gone because of what you all have done
Of dat kinderachtig is of achterlijk is nog maar de vraagquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stuart is zelf kinderachtig, met zijn regenpak!!
quote:
#Bitterlemonquote:
Haters gonna bleed, we crush their skulls and kick out their teethquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Haters gonna hate and im gone because of what you all have done
their*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Haters gonna bleed, we crush their skulls and kick out there teeth
Proost!quote:
laat ik vandaag maar even niet doenquote:
Hoeveel had je gedronkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
laat ik vandaag maar even niet doenhaatte mezelf genoeg vanochtend
was die ene foto nog niet leuk genoegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
had gister wel wat leuke foto's verwacht dearest
halve fles witte wijn maar er was geen ander drinkenquote:
Wel balen als je dan opstaat met een hangoverquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
halve fles witte wijn maar er was geen ander drinkenja vruchtensap maar dat moest ik bewaren voor 's ochtends!
Water.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
halve fles witte wijn maar er was geen ander drinkenja vruchtensap maar dat moest ik bewaren voor 's ochtends!
stuur maar een nieuwequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
was die ene foto nog niet leuk genoeggodverdomme
Ik lees allemaal nare dingen over kalk in kraanwater en dat je daar nierstenen van krijgtquote:
HAHAHA dat heb ik nooit gezegd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
"nee bah dat is vies dat smaakt nergens naar bah"
Wait, what just happened? Is dat een nieuwe trend?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Wait, what just happened? Is dat een nieuwe trend?
Maar misschien zie ik je wel een keer gevoelig dingetjes scannen hihi
#Bitterlemon
Anders gewoon een fles wijn pakkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:40 schreef Dearest het volgende:
Okee ik ga kijken of we Bitterlemon in huis hebben
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik zou bitterlemon met vodka of met jonge jenever doen dearest
Uh, wat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
of brownie bitterlemon laten doen
Topquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
ben al sinds zondag nuchter en clean #proud
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
of brownie bitterlemon laten doen
quote:
Uh, wat?quote:
Ik rende ook echt door de woonkamer met die fles: ''BIETR LENOM'' xdxdquote:
Hoiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Avond
En nu allemaal opbokken met die Aids ui's.
Het was leuk voor even ....
Jawel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil #Bitterlemon niet meeten.
doe eens lievquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Avond
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik rende ook echt door de woonkamer met die fles: ''BIETR LENOM'' xdxd
Mijn moeder keek me zo aan
Oh god jij ook al ...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
ha je denkt je bent de koninginquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Avond
Nah.quote:
Doe eerst maar eens een normale uiquote:
Je zou slapen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ha je denkt je bent de koningin
Hey Fubarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Avond
Nee de Koning pannenkoekquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ha je denkt je bent de koningin
Zolang crew me niet vraagt om het weg te halen is het normaalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens een normale ui
was even mail checken snelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je zou slapen?
#Bitterlemon
Hey stuquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja maar dies al heul oudquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jouw UI flikkert trouwens ook gewoon hoor.
Ja goed en u meneer?quote:
Dan niet inderdaad.quote:
Kan nooit zo erg zijn alst bij mij wasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:51 schreef Dearest het volgende:
Oh god, mijn factuur van m'n abonnement staat online. Waar ik dik overheen zat. Durf ik te kijken
Je kunt het bbyquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:51 schreef Dearest het volgende:
Oh god, mijn factuur van m'n abonnement staat online. Waar ik dik overheen zat. Durf ik te kijken
Ook wel okay thanks. Alleen morgen nog werken en dan lekker weekendquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:52 schreef richolio het volgende:
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
#Bitterlemon
Indeedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook wel okay thanks. Alleen morgen nog werken en dan lekker weekend
Sorry, het is niets persoonlijksquote:
Dankje, dankzij deze emotionele support heb ik het gered.quote:
Wat drink jij?quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dankje, dankzij deze emotionele support heb ik het gered.
Valt nog mee, 43,90 terwijl ik normaal 32 betaal.
Sodeju.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
En dat noem jij over je bundel heen gaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik drink echt weinigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat drink jij?
Sinds een tijdje drink ik vrijwel alleen water, overdag in ieder geval. Maar ik vind het zooo saai altijd
Ja, vind prik niet lekker.quote:
Heb ik een zusje?quote:
Nja ik ging als een gek muziek streamen via YouTube elke dag een half uur heen en een half uur terug in de bus omdat ik nog geen muziek had gedownload op deze mobiel zonder er even bij na te denken dat dat vet veel MB's vreetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
En dat noem jij over je bundel heen gaan
Aha, dat kan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, vind prik niet lekker.
HOSSEL OMGquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Dearest Krijg je mijn dm's wel ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nooit opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Aha, dat kan.![]()
Lust je sushi?
(die vraag is zo irrelevant maar ok)
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Dearest Krijg je mijn dm's wel ?
Mijn rekening afgelopen maandquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja ik ging als een gek muziek streamen via YouTube elke dag een half uur heen en een half uur terug in de bus omdat ik nog geen muziek had gedownload op deze mobiel zonder er even bij na te denken dat dat vet veel MB's vreet
Je weet tochquote:
Dafuqquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Mijn rekening afgelopen maand![]()
17-09-2013 september 2013 ¤ 204,24 groen Betaald
Wie ?quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Mijn rekening afgelopen maand![]()
17-09-2013 september 2013 ¤ 204,24 groen Betaald
Nee maar ik kreeg ze wel, ik heb gewoon skype en facebook open staan en ben overal aan het praten vandaar dat ik even niet reageerde. Zal even kijken.quote:
Of beidequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of dat kinderachtig is of achterlijk is nog maar de vraag
Heul veul downloadenquote:
Weet je, wat het ook is, het interesseert me werkelijk geen reetquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:00 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
HAHAHAHAquote:
Ik betaal echt 14 euro in de maandquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Maar goed heb nu Vodafone Red, dus kan me nu dood bellen zonder dat ik over de 65¤ ga
Dat heb ik nog nooit behaald, geloof dat de laagste 45 euro was of zo...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik betaal echt 14 euro in de maand
Kan het makkelijk missenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
Mensen bellen mij maar. Ik heb dan ook pay as you go met 300 gratis texts en 500mb data
Kost £10 per maand
Ik ook. Maar alles via internet. 4GB in de maand is genoegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit behaald, geloof dat de laagste 45 euro was of zo...
Maar goed ik leef met mn telefoon
Ik zou het ook wel kunnen betalen maar vind het niet nodigquote:
Big money makerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
Waar haal jij in godsnaam 4GB vandaan voor die prijsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook. Maar alles via internet. 4GB in de maand is genoeg
Jup. bij 1GB data +3GB extra gratis. Voor de hele abo-duur.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Waar haal jij in godsnaam 4GB vandaan voor die prijsSim only zeker?
Nou, als je voor het eerst sushi gaat proberen en je neemt van de Lidl dan is t meh.. Maar, Shabu Shabu is nog steeds de beste die ik ken.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Big money makerNee omdat, gold diggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Same. Daarom doe ik sim-only en kijk ik zelf wel of ik een nieuwe phone haal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
Ik vind 65 euro per maand voor een telefoonrekening wel fors hoor. Zonde
Merk het niet eens.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
Ik vind 65 euro per maand voor een telefoonrekening wel fors hoor. Zonde
Ik heb mijn telefoon alweer 3 jaar. Ik kijk inderdaad ook wel wanneer ik een nieuwe haal. Voorlopig hoef ik nog niet zo nodigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same. Daarom doe ik sim-only en kijk ik zelf wel of ik een nieuwe phone haal.
Verdien je zo goed dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Merk het niet eens.
En kost me verder geen stuiver meer dus zo voorkom ik van die 200¤ rekeningen enzo
Woohooquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb net een epiliptesiecesiche aanval gehad
Een klasgenoot zei laatste dat hij zijn iPhone 4S nog wilde verkopen en wilde overstappen naar blackberry. Kijken of hij een leuk aanbod kan doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon alweer 3 jaar. Ik kijk inderdaad ook wel wanneer ik een nieuwe haal. Voorlopig hoef ik nog niet zo nodig
kanjer UI'squote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou, als je voor het eerst sushi gaat proberen en je neemt van de Lidl dan is t meh.. Maar, Shabu Shabu is nog steeds de beste die ik ken.Sushi Qube enzo zijn volgens mij ook niet slecht. Die zijn wel duur.. Dus als je een keer met je ouders oid uit eten gaat stel shabu shabu voor
Maar met vrienden kan je ook wel eens naar iszo. Dat is meer een soort snelle sushi restaurant, en best lekker. Dat zit bij Beurs (voor als je wel eens naar de stad gaat?)
Helemaal psychantischquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb net een epiliptesiecesiche aanval gehad
Een 4s is nog prima inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een klasgenoot zei laatste dat hij zijn iPhone 4S nog wilde verkopen en wilde overstappen naar blackberry. Kijken of hij een leuk aanbod kan doen
Ik heb er geen last van gelukkigquote:
LBquote:
Hoe is het?quote:
Ik eet het gewoon een keer met jouquote:
#Bitterlemonquote:
Heb niet echt iets te klagenquote:
Mooiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heb niet echt iets te klagen
DATE! HOSSEL GESPOT!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eet het gewoon een keer met jou
EINZ!quote:
#Bitterlemonquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe bereik je iemand die zijn mobiel altijd uit heeft?!
verkrachten in een steegje trekt meestal wel de aandachtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
goed maar ik verveel me want niets op TVquote:
Batman!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
goed maar ik verveel me want niets op TV
Ga maar wegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
verkrachten in een steegje trekt meestal wel de aandacht
bel hem om te vragen of die zijn mobiel even aan kan zetten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
Goed idee!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
bel hem om te vragen of die zijn mobiel even aan kan zetten. [ afbeelding ][ afbeelding ]
waar?quote:
Moest lachenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
bel hem om te vragen of die zijn mobiel even aan kan zetten. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ligt aan jou hè, of ik kom of niet.
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ligt aan jou hè, of ik kom of niet.
Jaaaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eet het gewoon een keer met jou
Veronicaquote:
Die blonde is de zoon van Gwen Stefaniquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ieder jochie wil dat regenpak
En LittleBrownie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ieder jochie wil dat regenpak
Shut your gob rude mofoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
welke bekende snol haar kroost in die dingen heeft gehesen kan me niet veel boeien
Test misluktquote:
voor ?quote:
OMFGquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
OMG LB heeft me ingehaald
[ afbeelding ]
nog wel top 3quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
OMG LB heeft me ingehaald
[ afbeelding ]
waarom zou je sherlock gebruiken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijk mij zo hinderlijk
[..]
oh, en?
Heb je alle seizoenen ook gekeken?
Was wel oké maar niet WOW... alle seizoenen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, en?
Heb je alle seizoenen ook gekeken?
Vooral verveeldquote:
Het is meer dan genoeg!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
Ik FOK! de laatste tijd echt weinig
Definitely addicted.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vooral verveeld
#Bitterlemon
Waarom mensen het zo interessant vinden om over mij te praten:)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom zou je sherlock gebruiken?
Is ook een serie van toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Was wel oké maar niet WOW... alle seizoenen?
#bitterlemon
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
Net zoals Xeor, dat is altijd al een bijpersoon geweest imo.
precies gewoon zonderquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom die hesjtek? het is twittor niet
Oh over mij praten ze nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom mensen het zo interessant vinden om over mij te praten:)
[..]
Is ook een serie van toch?
Wiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
Net zoals Xeor, dat is altijd al een bijpersoon geweest imo.
Ga ik ook halenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:29 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee jongedame
Morgen weer bios.
#Pathe Unlimited
Hiquote:
doe je dingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef xcachet het volgende:
Ik wilde net gaan douchen en m'n bedje in duiken
Mij welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh over mij praten ze niet
Hallo ehh meneer. Zou u zo vriendelijk zijn deze SC te verlaten, deze SC is namelijk alleen voor leden.quote:
wil je mijn vraag nog even beantwoorden?quote:
Okéquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hallo ehh meneer. Zou u zo vriendelijk zijn deze SC te verlaten, deze SC is namelijk alleen voor leden.
Nu voel ik me net een pestkop
Kan je de vraag herhalen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
wil je mijn vraag nog even beantwoorden?
Bitterlemon
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heet je in het echt ook JanCees?
quote:
dat was mijn vraagquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heet je in het echt ook JanCees?
Hoezo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
Als Stuart, Xeor of Gianni hier waren zouden ze ons echt kinderachtig vinden denk ik
Bitterlemon
Als ik zijn video's kijk word ik dan ook net zo dat ik chicks van me af moet slaan?quote:
wij ?quote:
omfg...quote:
quote:
Ik nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef Xeor het volgende:
Ik heb trouwens vuurwerk gezien vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |