Haters gonna bleed, we crush their skulls and kick out their teethquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Haters gonna hate and im gone because of what you all have done
their*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Haters gonna bleed, we crush their skulls and kick out there teeth
Proost!quote:
laat ik vandaag maar even niet doenquote:
Hoeveel had je gedronkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
laat ik vandaag maar even niet doenhaatte mezelf genoeg vanochtend
was die ene foto nog niet leuk genoegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
had gister wel wat leuke foto's verwacht dearest
halve fles witte wijn maar er was geen ander drinkenquote:
Wel balen als je dan opstaat met een hangoverquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
halve fles witte wijn maar er was geen ander drinkenja vruchtensap maar dat moest ik bewaren voor 's ochtends!
Water.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
halve fles witte wijn maar er was geen ander drinkenja vruchtensap maar dat moest ik bewaren voor 's ochtends!
stuur maar een nieuwequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
was die ene foto nog niet leuk genoeggodverdomme
Ik lees allemaal nare dingen over kalk in kraanwater en dat je daar nierstenen van krijgtquote:
HAHAHA dat heb ik nooit gezegd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
"nee bah dat is vies dat smaakt nergens naar bah"
Wait, what just happened? Is dat een nieuwe trend?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Wait, what just happened? Is dat een nieuwe trend?
Maar misschien zie ik je wel een keer gevoelig dingetjes scannen hihi
#Bitterlemon
Anders gewoon een fles wijn pakkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:40 schreef Dearest het volgende:
Okee ik ga kijken of we Bitterlemon in huis hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |