Big money makerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
Waar haal jij in godsnaam 4GB vandaan voor die prijsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook. Maar alles via internet. 4GB in de maand is genoeg
Jup. bij 1GB data +3GB extra gratis. Voor de hele abo-duur.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Waar haal jij in godsnaam 4GB vandaan voor die prijsSim only zeker?
Nou, als je voor het eerst sushi gaat proberen en je neemt van de Lidl dan is t meh.. Maar, Shabu Shabu is nog steeds de beste die ik ken.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Big money makerNee omdat, gold diggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Same. Daarom doe ik sim-only en kijk ik zelf wel of ik een nieuwe phone haal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
Ik vind 65 euro per maand voor een telefoonrekening wel fors hoor. Zonde
Merk het niet eens.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
Ik vind 65 euro per maand voor een telefoonrekening wel fors hoor. Zonde
Ik heb mijn telefoon alweer 3 jaar. Ik kijk inderdaad ook wel wanneer ik een nieuwe haal. Voorlopig hoef ik nog niet zo nodigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same. Daarom doe ik sim-only en kijk ik zelf wel of ik een nieuwe phone haal.
Verdien je zo goed dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Merk het niet eens.
En kost me verder geen stuiver meer dus zo voorkom ik van die 200¤ rekeningen enzo
Woohooquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb net een epiliptesiecesiche aanval gehad
Een klasgenoot zei laatste dat hij zijn iPhone 4S nog wilde verkopen en wilde overstappen naar blackberry. Kijken of hij een leuk aanbod kan doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon alweer 3 jaar. Ik kijk inderdaad ook wel wanneer ik een nieuwe haal. Voorlopig hoef ik nog niet zo nodig
kanjer UI'squote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou, als je voor het eerst sushi gaat proberen en je neemt van de Lidl dan is t meh.. Maar, Shabu Shabu is nog steeds de beste die ik ken.Sushi Qube enzo zijn volgens mij ook niet slecht. Die zijn wel duur.. Dus als je een keer met je ouders oid uit eten gaat stel shabu shabu voor
Maar met vrienden kan je ook wel eens naar iszo. Dat is meer een soort snelle sushi restaurant, en best lekker. Dat zit bij Beurs (voor als je wel eens naar de stad gaat?)
Helemaal psychantischquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb net een epiliptesiecesiche aanval gehad
Een 4s is nog prima inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een klasgenoot zei laatste dat hij zijn iPhone 4S nog wilde verkopen en wilde overstappen naar blackberry. Kijken of hij een leuk aanbod kan doen
Ik heb er geen last van gelukkigquote:
LBquote:
Hoe is het?quote:
Ik eet het gewoon een keer met jouquote:
#Bitterlemonquote:
Heb niet echt iets te klagenquote:
Mooiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heb niet echt iets te klagen
DATE! HOSSEL GESPOT!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eet het gewoon een keer met jou
EINZ!quote:
#Bitterlemonquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe bereik je iemand die zijn mobiel altijd uit heeft?!
verkrachten in een steegje trekt meestal wel de aandachtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
goed maar ik verveel me want niets op TVquote:
Batman!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
goed maar ik verveel me want niets op TV
Ga maar wegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
verkrachten in een steegje trekt meestal wel de aandacht
bel hem om te vragen of die zijn mobiel even aan kan zetten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
Goed idee!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
bel hem om te vragen of die zijn mobiel even aan kan zetten. [ afbeelding ][ afbeelding ]
waar?quote:
Moest lachenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
bel hem om te vragen of die zijn mobiel even aan kan zetten. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ligt aan jou hè, of ik kom of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |