Ga danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik wil gewoon weg uit dit kut land zeg
Almeloquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:48 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee zo een word ik er nietIk heb ook nog buren of zo die ik dan onder ogen moet zien. Mja ik ga denk ik naar Enschede, Almelo en Hengelo zijn dichterbij maar die zijn stom. Half uurtje onderweg naar school maarja dat ben ik nu ook
Ja dat bedoel ikquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
En als ik in Almelo ga wonen heb ik alsnog mijn moeder elke dag op de stoep staan
ik ben minderjarig en heb maar 250 euquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom niet, heb ik toch ook gedaan
Ik ben ook amper meerderjarig en had niet veel meer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben minderjarig en heb maar 250 eu
ja ik kan niet eens online bankierenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben ook amper meerderjarig en had niet veel meer.
Ga beleggen in aandelen of word een geweldige sportwedder.
Ja dat snap ik nog wel. Maar ik krijg zometeen 393 stufi en dan heb ik nog nieteens uitwonende beurs erbij gerekendquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah Almelo is nog wel redelijk alles bij elkaar.
Kom er wel terug, maar niet voor heel lang denk ik.
Misschien een paar maanden, afhankelijk van hoe alles er loopt.
Qua fysieke gesteldheid en sociale aspecten.
zoveel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nog wel. Maar ik krijg zometeen 393 stufi en dan heb ik nog nieteens uitwonende beurs erbij gerekendEn dan loop ik betaalde stage, en daarna kan ik naar een andere stad verkassen om HBO te gaan doen. Dan snap je denk ik wel dat ik liever naar Enschede ga als naar Almelo als OV toch gratis is
Ben je ZO jong?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik kan niet eens online bankieren
Snap ik ook wel, niets mis met Enschede, heeft mijn broer ook gestudeerd en gewoond dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nog wel. Maar ik krijg zometeen 393 stufi en dan heb ik nog nieteens uitwonende beurs erbij gerekendEn dan loop ik betaalde stage, en daarna kan ik naar een andere stad verkassen om HBO te gaan doen. Dan snap je denk ik wel dat ik liever naar Enschede ga als naar Almelo als OV toch gratis is
Nee er is iets mis mee ofzo ben 15 maar ik kom er niet inquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben je ZO jong?
[..]
Snap ik ook wel, niets mis met Enschede, heeft mijn broer ook gestudeerd en gewoond dus.
Vind het een prima stad an sich.
Niet dat Lissabon slecht is hoor, integendeel, toch voelt het alsof ik naar een ander land moet gaan. Ik hoor hier niet thuis. Ik spreek de taal niet echt en dat merken ze. Dus dan kan ik beter naar een Engelstalig land toegaan of zo.
Langs de bank of met je ouders overleggenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee er is iets mis mee ofzo ben 15 maar ik kom er niet in
ja er moet ouderlijke toestemming zijn maar die is al 5x gegevenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Langs de bank of met je ouders overleggen
Langs de bank.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja er moet ouderlijke toestemming zijn maar die is al 5x gegeven
Toch wel handig hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja die zit ver maar we gaan nog wel is, het is geen noodzaak
Waarom? Jouw geld, jouw keuze. Als je vijftien bent moet je toch langzamerhand handelingsbekwaam geacht kunnen worden. Ik ben drie jaartjes ouder en zit in m'n eentje in Portugal. Ik moet hier ook zo veel doen en voor mezelf zorgen dus ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar als ik 1 ding online zou kopen dan krijg ik een hele ondervraging
Mijn moeder verdient voor de belasting maar iets van 4000 per jaarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zoveel?
Goddamnit ik krijg uitwonend ¤272.65
Godsammequote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mijn moeder verdient voor de belasting maar iets van 4000 per jaarWerkt natuurlijk gewoon zwart. Maar dat tikt dus lekker aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |