Daar kun je toch wel heen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deventer, Arnhem. Heb geen gigantische vriendengroep
En wat moet ik doordeweeks gaan doen dan?Ouders zijn toch altijd thuis dut dat is fucking vervelend
Die zitten lekker bij hun vriendinquote:
harhar leeg glas bierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef richolio het volgende:
Ik heb wss last van Cenosillicafobie
okequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die zitten lekker bij hun vriendinAls mijn buddy 1 november definitief zijn eigen kamer heeft zal ik daar wel vaker chillen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ach, mensen zijn over het algemeen ook enorme lijers
Kan je ongestoord je ding doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:43 schreef Dearest het volgende:
Volgend jaar eigen plek zoeken omigod
Heb ik een ding?quote:
Neuken bijvoorbeeld jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
Heb ik een ding?
Nee maar is wel zo inderdaad, als ik zou willen zou ik elk weekend iemand anders mee kunnen nemen naar huis en niemand die een neuk geeftOf nou ja, op diegene na dan...
![]()
x10000
haha die is met vacancequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik open een topic maar post er niet in.
Ik lijk ajacied422.
groetjes.
Nee zo een word ik er nietquote:
Word mijn roommate in eanske :squote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil ook fucking graag mijn eigen plekkie :s
Snap dat je dat niet zomaar zou doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:48 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee zo een word ik er nietIk heb ook nog buren of zo die ik dan onder ogen moet zien. Mja ik ga denk ik naar Enschede, Almelo en Hengelo zijn dichterbij maar die zijn stom. Half uurtje onderweg naar school maarja dat ben ik nu ook
Hater. Zou wel handig zijn trouwens met eh jeweetwel, ik weet het toch al en mij maakt het niet uit.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hater. Zou wel handig zijn trouwens met eh jeweetwel, ik weet het toch al en mij maakt het niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |