Zag die trailer net op tv, hij lijkt me wel grappigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:01 schreef Xeor het volgende:
Heeft iemand de film: Feute het feestje al gezien?
Ja, ik ga hem vanavond kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zag die trailer net op tv, hij lijkt me wel grappig
okequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:01 schreef Dearest het volgende:
Nooit grappig: een ''inkijkexemplaar'' van een seksboekje![]()
![]()
Npquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kijk uit die site is een virus
dan kom je er voor in aanmerking. Informeer morgen anders nog bij je huisarts, kan je het misschien nog krijgenquote:
Is idd niet grappigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:01 schreef Dearest het volgende:
Nooit grappig: een ''inkijkexemplaar'' van een seksboekje![]()
![]()
Shag is lekker.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit doordeweeks meestal thuis 's avonds en in het weekend echt 8/10 keer weg. En dan vinden mijn ouders mij levenloos
Dat mijn broertje nou met een paar wiggers voor het station shag gaat roken moet hij weten, maar dat betekent niet dat ik geen leven heb
Waarom ben je doordeweeks 's avonds altijd thuis?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit doordeweeks meestal thuis 's avonds en in het weekend echt 8/10 keer weg. En dan vinden mijn ouders mij levenloos
Dat mijn broertje nou met een paar wiggers voor het station shag gaat roken moet hij weten, maar dat betekent niet dat ik geen leven heb
Huiswerk enzo. En mijn beste vrienden zijn doordeweeks niet in zutphen. Is het zo raar dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom ben je doordeweeks 's avonds altijd thuis?
Ik zit meestal ook thuis hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huiswerk enzo. En mijn beste vrienden zijn doordeweeks niet in zutphen. Is het zo raar dan?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zit meestal ook thuis hoor
Ik zou er niet aan moeten denken. Maar waar wonen die dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huiswerk enzo. En mijn beste vrienden zijn doordeweeks niet in zutphen. Is het zo raar dan?
Deventer, Arnhem. Heb geen gigantische vriendengroepquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken. Maar waar wonen die dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |