Ik weet niet wat jij hebt gezien, maar ik zie een enkele bruine boterham met ei.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ze zitten wel steeds copieus te ontbijten
Ik zag meende ook nog hamburgers te zien, en in een eerdere aflevering zaten ze met complete salade's.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef static het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt gezien, maar ik zie een enkele bruine boterham met ei.
Heb ik niet gezien hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik zag meende ook nog hamburgers te zien, en in een eerdere aflevering zaten ze met complete salade's.
Dat is dan ook wel erg duur voedsel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik zag meende ook nog hamburgers te zien, en in een eerdere aflevering zaten ze met complete salade's.
Dat niet zozeer, maar dat is toch raar om dat bij je ontbijt te eten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:33 schreef static het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel erg duur voedsel.
()
Ligt er aan, ze moeten er ook van tanken bv.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:14 schreef tralalala het volgende:
Nog 500 euro voor 3 weken, dat is best veel geld.
Hamburgers? Niet gezienquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Goede timing.quote:
| 1 | 1 GEER EN GOOR EFFE GEEN CENT TE MAKKEN 2.119.000 |
Zo beter kijkcijfers dan vorige week en de eerste uitzending. Ik vond gisteren leuker dan de voorgaande afleveringen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[ code verwijderd ]
Hoge kijkcijfers, toch vond ik zelf de eerste aflevering het leukste, maar het blijft vermakelijk
Ik ben blij dat we met zovelen zijn die het leuk een programma vinden, schept toch weer een bandquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kijkcijfer record![]()
![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-Geer-en-Goor.dhtml
250 pp voor 3 weken vind ik nou niet echt veel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:14 schreef tralalala het volgende:
Nog 500 euro voor 3 weken, dat is best veel geld.
Ligt er maar aan wat ze er van moeten doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
250 pp voor 3 weken vind ik nou niet echt veel.
Als ze de ene dag naar Enschede moeten rijden en de volgende dag naar Den Helder en dan naar Maastricht gaat het vrij rap met het tanken van dat boodschappengeldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat ze er van moeten doen.
Als het alleen brandstof en voedsel is dan is het een hele hoop, kunnen ze elke dag biefstuk eten.![]()
Ik doe iets van 75 euro per 2 weken.
"Je bent net die actrice, Sally Spectra."quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
"Je bent net die actrice, Sally Spectra."
"Ohh die is net overleden."
"Ja nou zo zie je er uit."
De eerste keer aan het ontbijt aten ze volgens mij pasta met salade.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:07 schreef static het volgende:
Mee eens, maar het lijkt erop dat jij de enige bent die ze hamburgers als ontbijt ziet eten.
Ligt eraan wat ze nog voor opdrachten krijgen. Wat boodschappen doen betreft heb je genoeg aan 50euro per week voor 2 personen. Lijkt misschien weinig maar het kan makkelijk, gewoon meteen voor 2 dagen koken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
250 pp voor 3 weken vind ik nou niet echt veel.
Nee beste Static ik kloon nietquote:
Yep, wij betalen ca. 50 ¤/week en dat lukt inderdaad (meestal) prima.quote:Op maandag 21 oktober 2013 05:15 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze nog voor opdrachten krijgen. Wat boodschappen doen betreft heb je genoeg aan 50euro per week voor 2 personen. Lijkt misschien weinig maar het kan makkelijk, gewoon meteen voor 2 dagen koken.
Veel mensen geloven me vaak niet als 50eu genoeg is voor 2 personen. Ik maak gewoon op maandag een lijstje voor de hele week, en dan ga ik boodschappen doen. En gooi niks meer in de kar dan wat er op het lijstje staat.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, wij betalen ca. 50 ¤/week en dat lukt inderdaad (meestal) prima.
Dat was wel enigszins grappig, de rest van de aflevering was meer van hetzelfde. Of eigenlijk minder, want het niveau van de eerste aflevering werd niet meer gehaald. Ze zijn spontaan en vaak best ad rem en grappig, maar hun oeuvre is bepaald niet erg breed.quote:
Dat vond ik ook. En dat gieren van Geer elke keer begint ook zo langzamerhand een beetje te irriteren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat was wel enigszins grappig, de rest van de aflevering was meer van hetzelfde. Of eigenlijk minder, want het niveau van de eerste aflevering werd niet meer gehaald. Ze zijn spontaan en vaak best ad rem en grappig, maar hun oeuvre is bepaald niet erg breed.
Nou was dat gezang ook wel tenenkrommend hoor. Niet slecht gezongen, maar gewoon zo over de top hijgerig enzo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. En dat gieren van Geer elke keer begint ook zo langzamerhand een beetje te irriteren.
Maar goed, ik vind het hartstikke leuk hoor en lach me naar . Zoals met die hond die ging janken om het gezang van Gordon, geweldig.
Goor deed spinazie door zijn ei. Tja, hij zal wel aan een koolhydraatarm dieet zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dan had ik misschien m'n verkeerde bril op............quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Goor deed spinazie door zijn ei. Tja, hij zal wel aan een koolhydraatarm dieet zijn.
Maar burgers heb ik ook niet gezien hoor!
ik ga het nog een keertje opzoeken. Moet nu weg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dan had ik misschien m'n verkeerde bril op............
Als jeugdhulpverleners inzetten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
RTL aast op meer Geer en Goor![]()
RTL-directeur Erland Galjaard wil Gerard Joling en Gordon nóg meer laten afzien.![]()
Geer en Goor: Effe geen cent te makken is nogal een kijkcijferknaller voor de zender en dat smaakt naar meer. Erland vertelt in het AD: "We hebben zelfs al plannen om hen in een opvanghuis met jongeren te laten wonen en werken. Want nog een keer op AOW-niveau - zoals in Effe geen cent te makken - zou saai zijn. Maar we willen wel vasthouden aan dat hulpverleningselement."
Maar, tussen Geer en Goor kan het zo weer oorlog worden, dus of de heren zich binnenkort in gaan zetten als jeugdhulpverleners is afwachten. Bovendien zijn er meer kapers op de kust...
"Ik weet dat de heren wispelturig zijn en ik geloof pas in een nieuwe serie wanneer we daadwerkelijk aan het filmen zijn. Dat was bij de huidige reeks ook zo. Bovendien: het zou me niet verbazen wanneer SBS 6 Joling nog met een vet exclusief contract probeert te paaien."
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Geer_en_Goor__.html
Nog meer boeren en scheten laten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |