Ik weet niet wat jij hebt gezien, maar ik zie een enkele bruine boterham met ei.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ze zitten wel steeds copieus te ontbijten

Ik zag meende ook nog hamburgers te zien, en in een eerdere aflevering zaten ze met complete salade's.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef static het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt gezien, maar ik zie een enkele bruine boterham met ei.

Heb ik niet gezien hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik zag meende ook nog hamburgers te zien, en in een eerdere aflevering zaten ze met complete salade's.

Dat is dan ook wel erg duur voedsel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik zag meende ook nog hamburgers te zien, en in een eerdere aflevering zaten ze met complete salade's.
 )
 )

Dat niet zozeer, maar dat is toch raar om dat bij je ontbijt te eten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:33 schreef static het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel erg duur voedsel.
()

Ligt er aan, ze moeten er ook van tanken bv.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:14 schreef tralalala het volgende:
Nog 500 euro voor 3 weken, dat is best veel geld.

Hamburgers? Niet gezienquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]

Goede timing.quote:

| 1 | 1 GEER EN GOOR EFFE GEEN CENT TE MAKKEN 2.119.000 | 

Zo beter kijkcijfers dan vorige week en de eerste uitzending. Ik vond gisteren leuker dan de voorgaande afleveringen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[ code verwijderd ]
Hoge kijkcijfers, toch vond ik zelf de eerste aflevering het leukste, maar het blijft vermakelijk

Ik ben blij dat we met zovelen zijn die het leuk een programma vinden, schept toch weer een bandquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kijkcijfer record

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-Geer-en-Goor.dhtml

250 pp voor 3 weken vind ik nou niet echt veel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:14 schreef tralalala het volgende:
Nog 500 euro voor 3 weken, dat is best veel geld.

Ligt er maar aan wat ze er van moeten doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
250 pp voor 3 weken vind ik nou niet echt veel.

Als ze de ene dag naar Enschede moeten rijden en de volgende dag naar Den Helder en dan naar Maastricht gaat het vrij rap met het tanken van dat boodschappengeldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat ze er van moeten doen.
Als het alleen brandstof en voedsel is dan is het een hele hoop, kunnen ze elke dag biefstuk eten.
Ik doe iets van 75 euro per 2 weken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |