Nee ze waren dus bij Dirk wordt er hier gezegt, ik zag het niet zo snel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal wel met sponsoring te maken hebben, maar dit lijkt mij juist ideaal om te sponsoren voor deze prijsvechters. Realistischer ook.

Zal wel geld genoeg hebben om dat de huishoudster te laten doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef vencodark het volgende:
Misschien ben ik naïef maar doet Geer niet zijn eigen boodschappen?

Was dat geen C1000?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Ze waren net toch bij de DIrk? Alleen pakten ze de dure zooi.

Hier wordt er voor minder geld voor 3 personen gekookt
 Hier wordt er voor minder geld voor 3 personen gekookt   

Ligt er aan wat je krijgt, als je vooraf soep krijgt en hoofdgerecht en toetje valt het prima mee, toch?quote:

Als het een volledige maaltijd is, is het een prima prijs.quote:

Ah okay.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die boodschappen met die oudjes waren bij de Jumbo, dus volgens mij is er geen supermarktsponsor.

Echt wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:09 schreef Caland het volgende:
Voor 11 euro kan je met twee man 2 dagen vreten

3quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:09 schreef Caland het volgende:
Voor 11 euro kan je met twee man 2 dagen vreten

Ik moet ook niet met een half oog kijkenquote:
 .
  .

Alleen als zijn kalender aangeeft dat het dolle duikavond is, zo'n ocd dingetje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:10 schreef marcodej het volgende:
Hansie trekt ook weleens vrouwen uit elkaar.

Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Die op de Motorkade toch? Die grote.

Niks mis mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
Ze moeten gewoon een paar dagen op tosti's met soep gaan leven ofzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |