Ik was sarcastico sjapquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's toch niet goedkoop, pak een huismerk of ga naar de aldi
Het is zomer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef Adelante het volgende:
die hele buurt komt, allemaal werkloos
Ze hebben echt geen ideequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze kopen echt de duurste shit.
Nee ik ook niet, maar dus zou ik het niet organiserenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik zou dat ook niet kunnen betalen voor de hele straat eten en drinken halen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef Adelante het volgende:
Is het niet zondag? Ze gingen uit op vrijdag, die markt was op zaterdag en nu is het zondag denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef Adelante het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar dus zou ik het niet organiseren
Schande dat ze niet in de kerk zittenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef alors het volgende:
[..]
Is het niet zondag? Ze gingen uit op vrijdag, die markt was op zaterdag en nu is het zondag denk ik.
Ik zou dan ook niet komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schande dat ze niet in de kerk zitten
Ja, en dan in de Lidl bijvquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar je kan toch gewoon goed kijken?
In Amsterdam zijn de winkels ook op zondag open hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef alors het volgende:
[..]
Is het niet zondag? Ze gingen uit op vrijdag, die markt was op zaterdag en nu is het zondag denk ik.
Ja dat zeg ik toch niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn de winkels ook op zondag open hoor
Ja, maar Lidl is altijd nog goedkoper.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze waren toch ook bij de Dirk?
Ah...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze waren net toch bij de DIrk? Alleen pakten ze de dure zooi.
Zal wel met sponsoring te maken hebben, maar dit lijkt mij juist ideaal om te sponsoren voor deze prijsvechters. Realistischer ook.quote:
Die boodschappen met die oudjes waren bij de Jumbo, dus volgens mij is er geen supermarktsponsor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal wel met sponsoring te maken hebben, maar dit lijkt mij juist ideaal om te sponsoren voor deze prijsvechters. Realistischer ook.
Nee ze waren dus bij Dirk wordt er hier gezegt, ik zag het niet zo snel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal wel met sponsoring te maken hebben, maar dit lijkt mij juist ideaal om te sponsoren voor deze prijsvechters. Realistischer ook.
Zal wel geld genoeg hebben om dat de huishoudster te laten doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef vencodark het volgende:
Misschien ben ik naïef maar doet Geer niet zijn eigen boodschappen?
Was dat geen C1000?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Ze waren net toch bij de DIrk? Alleen pakten ze de dure zooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |