Ik was sarcastico sjapquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's toch niet goedkoop, pak een huismerk of ga naar de aldi
Het is zomer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef Adelante het volgende:
die hele buurt komt, allemaal werkloos
Ze hebben echt geen ideequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze kopen echt de duurste shit.
Nee ik ook niet, maar dus zou ik het niet organiserenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik zou dat ook niet kunnen betalen voor de hele straat eten en drinken halen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef Adelante het volgende:
Is het niet zondag? Ze gingen uit op vrijdag, die markt was op zaterdag en nu is het zondag denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef Adelante het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar dus zou ik het niet organiseren
Schande dat ze niet in de kerk zittenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef alors het volgende:
[..]
Is het niet zondag? Ze gingen uit op vrijdag, die markt was op zaterdag en nu is het zondag denk ik.
Ik zou dan ook niet komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schande dat ze niet in de kerk zitten
Ja, en dan in de Lidl bijvquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar je kan toch gewoon goed kijken?
In Amsterdam zijn de winkels ook op zondag open hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef alors het volgende:
[..]
Is het niet zondag? Ze gingen uit op vrijdag, die markt was op zaterdag en nu is het zondag denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |