Pas maar op voor de "waarom kijk je dan nog"-mensen van FOK!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:35 schreef Guanabana het volgende:
De tune is het enige wat nog als vanouds leuk is.
quote:
quote:
Dan is er meer eten voor de rest.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Snoepje5 het volgende:
Ach valentijn had toch niet veel gegeten, zonde als ze wint.
Als je Zimra geen leuke knappe meid vind is er wat mis met jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Guanabana het volgende:
Iedereen die nu Zimra nog beoordeeld als slechts een paar tieten die krijgt klappen van mij
Een stuk meer ja, maar toen waren er ook geen mensen voor de samensmelting die zelf weggingen en was de samensmelting later.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Zimra heeft maar 2 keer(vandaag 3de keer) die proef gedaan op Duivelseiland toch? Hoevaak moest Fajah wel niet? Stuk of 6/7?
Denk dat er nog genoeg blijft liggenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is er meer eten voor de rest.
Ik vind haar leuk, maar mensen mogen natuurlijk wel een andere smaak hebben hè.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je Zimra geen leuke knappe meid vind is er wat mis met je
Fajah moest 5 duels doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Zimra heeft maar 2 keer(vandaag 3de keer) die proef gedaan op Duivelseiland toch? Hoevaak moest Fajah wel niet? Stuk of 6/7?
Denk dat ook wel. Maar ze hebben dit jaar geen zakjes Chio op tafel liggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:39 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Denk dat er nog genoeg blijft liggen
Ah ok!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een stuk meer ja, maar toen waren er ook geen mensen voor de samensmelting die zelf weggingen en was de samensmelting later.
Dan maar wat treenslippers of sandalen opetenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat ook wel. Maar ze hebben dit jaar geen zakjes Chio op tafel liggen.
Vijf is ook best een hoop.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh.. in mijn herinnering ging dat echt eindeloos door
Stelletje geworden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Hopelijk haalt Sanne de samensmelting niet. Ze is overal slecht in en zeurt alleen maar.
[ afbeelding ]
Wat gezellig.
Sanne is inderdaad de zwakste van de mensen die er nu nog inzitten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Hopelijk haalt Sanne de samensmelting niet. Ze is overal slecht in en zeurt alleen maar.
[ afbeelding ]
Wat gezellig.
Hoeft niet per se, de gemiddelde lengte van mannen en vrouwen scheelt natuurlijk veel.quote:
Krijg je weer dan zijn gebitchquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Je zit zo wat elk bot zitten bij haar boven lichaam
Ik hoop het niet voor Hans' vrouw en kinderen.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, de gemiddelde lengte van mannen en vrouwen scheelt natuurlijk veel.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor Hans' vrouw en kinderen.
Meer, ze is erg lang.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoeveel zou ze nog wegen? 45 kg?
Wel eens ja..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:46 schreef Letsstaytogether het volgende:
Apart dat de hele tijd dezelfde game wordt gespeeld
Jij hierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:46 schreef waht het volgende:
Zie hier het verschil tussen modellen en aantekkelijke vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |