Je mist niks Johannes, tenzij je Anoukfan bent.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ha, daar ben ik alweer. Ha.
Omdat het kan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:09 schreef Paxcon het volgende:
Waarom heeft iedereen ineens van die epilepsie UI's?
Wel dootrekken he.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ha, daar ben ik alweer. Ha.
de eerste plaat was wel te doen..quote:
Ik ben songfestival fan natuurlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mist niks Johannes, tenzij je Anoukfan bent.
Mogelijk een weddenschap ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef Cavaliers het volgende:
Ik begin me met de minuut meer te verbazen over die trui.
Dit heb ik ook gehad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef tong80 het volgende:
Leuk van die mensen die voor het eerst van hun leven naar een concert gaan en het gaat niet door.
Wees blij dat er geen blinden op FOK! zittenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:09 schreef Paxcon het volgende:
Waarom heeft iedereen ineens van die epilepsie UI's?
Oh ja die Zlatan chick.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben songfestival fan natuurlijk
Ik heb haar toen nog wel een keer live gezien, toen deed ze die bh act.. later op pinkpop 98 ging ze zeggen dat het kwam omdat iemand een ei tegen haar aangooide maar het zat toendertijd gewoon in haar act.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de eerste plaat was wel te doen..
waarom heb jij geen bewegende UI Jojannes?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een extra minderheid die men wil weren, die epileptici.
Nouja, ik ben maar een boerenlul uit de provincie dus ik heb van die hippe kwaaltjes geen lastquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een extra minderheid die men wil weren, die epileptici.
Heb m'n lul nog in het gat gestopt idd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de eerste plaat was wel te doen..
Beetje nep ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb haar toen nog wel een keer live gezien, toen deed ze die bh act.. later op pinkpop 98 ging ze zeggen dat het kwam omdat iemand een ei tegen haar aangooide maar het zat toendertijd gewoon in haar act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |