Om precies te zijn. Direct als je weer kan spelen met Micheal en Franklinquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geld krijg je volgens mij 1 of 2 missies na de heist.
ahja, dat was hem iddquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Om precies te zijn. Direct als je weer kan spelen met Micheal en Franklin
Zoveel is het niet dus verwacht geen miljoenen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:25 schreef Buffell het volgende:
Vraagje; hoelang moet je wachten op dat geld voor de Jewelry Store Heist? Die eerste heist dus. Is nu al weer een tijdje geleden dat ik die missie voldaan heb.
Als je het goed doet heb je 1m met Micheal en 250k met Franklinquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoveel is het niet dus verwacht geen miljoenen.
zojuist m'n aandelen pisswasser verkocht (stond op 196$, gekocht voor 14$)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je het goed doet heb je 1m met Micheal en 250k met Franklin
nicequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:51 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook in die Grove Street missie CJ/Big Smoke&Sweet dood gereden, ik wel
Deze dus als je het gemist hebt:
Neem aan van welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Fucking hell m'n adder werd gewoon voor mijn neus weggejat toen ik zo'n pagina van die brief ging ophalen.
Tyfuszooi. Komt die in impound te staan?
In een missie wordt ook nog wat over Niko gezegd volgens mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog steeds geweldig dat Packy McReary in de game zit
Dacht dat r* het had over een compleet andere wereld
GTA IV en GTA V zitten in hetzelfde universum. Er worden wel meer referenties gemaakt naar Liberty City en Niko Bellic.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog steeds geweldig dat Packy McReary in de game zit
Dacht dat r* het had over een compleet andere wereld
quote:
Was te verwachtenquote:
Je kunt 'm ook zien op de laptop van Jimmy op lifeinvaderquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:08 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
In een missie wordt ook nog wat over Niko gezegd volgens mij
Als je een Adder wil, die staat:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Fucking hell m'n adder werd gewoon voor mijn neus weggejat toen ik zo'n pagina van die brief ging ophalen.
Tyfuszooi. Komt die in impound te staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je een Adder wil, die staat:Klopt, maar die is dus gestolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kom hij daar weer gewoon terug?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Kloptquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:08 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
In een missie wordt ook nog wat over Niko gezegd volgens mij
Klopt maar R* zei toch dat de twee spellen in andere werelden zich afspelen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
GTA IV en GTA V zitten in hetzelfde universum. Er worden wel meer referenties gemaakt naar Liberty City en Niko Bellic.
nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe verander je in gta dat michael bijvoorbeeld een comet standaard als auto gebruikt ipv dat rode gare ding? Nu moet ik steeds naar een aparte garage rijden.
Dat weet ik niet... deels wel natuurlijk, want het Los Santos van 5 en SanAndreas komen niet overeen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Klopt maar R* zei toch dat de twee spellen in andere werelden zich afspelen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... deels wel natuurlijk, want het Los Santos van 5 en SanAndreas komen niet overeen.
Maar deels ook weer wel. GroveStreet is er, CJ fietste er rond zoals eerder al gezegd. Laslow is er. Voor een deel komt er genoeg terug uit SanAndreas
Misschien is het een soort paralel universum
Klopt, hoewel ze 'ander universum' zeiden, zijn er alsnog verwijzingen naar voorgaande spellen. Dat met Packy vond ik best komischquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... deels wel natuurlijk, want het Los Santos van 5 en SanAndreas komen niet overeen.
Maar deels ook weer wel. GroveStreet is er, CJ fietste er rond zoals eerder al gezegd. Laslow is er. Voor een deel komt er genoeg terug uit SanAndreas
Zit CJ in GTA V??????quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat is zijn special ability eigenlijk? Doe van trevor en franklin gebruik ik geregeld maar van michael geen ideequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Michael kan z'n special ability trainen
Soortement van bullet time, vrij waardeloosquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wat is zijn special ability eigenlijk? Doe van trevor en franklin gebruik ik geregeld maar van michael geen idee
Nou je het zegt. Vandaar dat ik het niet gebruikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Soortement van bullet time, vrij waardeloos
Exact hetzelfde gevoel. Alleen ik heb V nog niet eens uitgespeeld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
GTA V vorige week uitgespeeld en vervolgens nooit meer aangeraakt. Heeft voor mij op één of andere manier niet de magie die SA wel had. Het verhaal is geweldig hoor, maar heeft niet het zelfde gevoel van "vrijheid" ofzo.
Alsof nu nog iemand op die app zit te wachten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:47 schreef Cryothic het volgende:
Hee, kijk eens aan... de officiele handleiding is inmiddels ook als Android App te downloaden.
http://www.rockstargames.com/V/downloads (onderaan)
Nou die iFruit-app nog.
Komt omdat we 5 jaar later zo verwend zijn...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
GTA V vorige week uitgespeeld en vervolgens nooit meer aangeraakt. Heeft voor mij op één of andere manier niet de magie die SA wel had. Het verhaal is geweldig hoor, maar heeft niet het zelfde gevoel van "vrijheid" ofzo.
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:51 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook in die Grove Street missie CJ/Big Smoke&Sweet dood gereden, ik wel
Deze dus als je het gemist hebt:
Die heb ik nog nooit gespeeld, ik wilde hem, maar wilde gta v meer. Toch lijkt rdr me nog steeds leuk, binnenkort eens kijken of ik hem ergens afgeprijsd kan halenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:41 schreef Captainp00face het volgende:
Ik heb hem ook al een tijd niet meer aangeraakt. Eigenlijk is Red Dead Redemption de enige game die me echt lang geboeid heeft.
Ik denk meer omdat ze zich nu vooral op online richten! Wat helaas nog niet zo is zoals ze het willen gok ik. Ik mis de heists en het plannen ervan met vrienden, zodra ze dat goed voor elkaar hebben word online echt vet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:36 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Komt omdat we 5 jaar later zo verwend zijn...
Real men wear pink!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:56 schreef JK het volgende:
Vragen? Ja; Waarom roze? Alleen al om de kleur zou ik de crew niet joinen.
Maak dan een SC account?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:54 schreef Gezicht het volgende:
Vind het wel jammer dat ik de Fok! crew niet kan joinen omdat ik geen SC account kan aanmaken. Ik verveel me altijd de tyfus Online.
"Even"?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maak dan een SC account?
Zojuist even alle 50 under the bridge dingen gedaan en alle 50 space parts gevonden
Neen. Word gratis.quote:
en de lester missies bewaren voor t laatst, dan kan je het meeste geld verdienen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:17 schreef einschtein het volgende:
Moet ik nog wat dingen weten voordat ik GTA V in de XBOX pleur/voor het eerst ga spelen, offeh?
Las iets met 2e DVD niet installeren.
lester missies met franklin.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
en de lester missies bewaren voor t laatst, dan kan je het meeste geld verdienen.
Ga ik onthouden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
en de lester missies bewaren voor t laatst, dan kan je het meeste geld verdienen.
Als je die blimp nog wil moet je dat bestand op de Xbox 360 laten staan. Zo kan je hem op elk ander account gebruikenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ga ik onthouden.Thanks.
Nog even proberen om deze maand in te liggen voor online, half miljoen innen.
is compensatie voor mensen die een hoop verdiend geld zijn kwijtgeraakt door character-wipes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind die half miljoen dollar eerlijk gezegd best vreemd. Dat GTAO vanaf het begin niet zou werken als gepland was toch te verwachten?
Watquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Als je die blimp nog wil moet je dat bestand op de Xbox 360 laten staan. Zo kan je hem op elk ander account gebruiken
Mijn account staat er volgens mij nog op en dus die blimp ookquote:
Oh it's you!quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Mijn account staat er volgens mij nog op en dus die blimp ook. Maar die blimp is volgens mij niet account gebonden.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:35 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oh it's you!Had de username niet gechecked.
Weet niet zo 1, 2, 3 hoe dat werkt met die blimp. Maar ik zal, als ik niet veel tijd heb voor online te spelen, wel even voor 3eu 48u Gold kopen ofzo.
ach, je krijgt hem er gratis bij joh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk uiteindelijk optie C gedaan.
Ik mis trouwens de missie waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Of is er helemaal niet zo'n missie?Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:43 schreef Gkhn het volgende:
GTA V ook uitgespeeld en moet zeggen dat optie A veruit de heftigste eind heeft emotioneel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk uiteindelijk optie C gedaan.
Ik mis trouwens de missie waarIk heb hem nog niet uit, maar ik weet niks van die missieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Of is er helemaal niet zo'n missie?
NIEUW: Foto's!
Kan niet omdat ik m'n PSN ww al 3 jaar niet meer weet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maak dan een SC account?
Zojuist even alle 50 under the bridge dingen gedaan en alle 50 space parts gevonden
Aha op die fietsquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
is compensatie voor mensen die een hoop verdiend geld zijn kwijtgeraakt door character-wipes.
en tja, aangezien ze niet kunnen controlleren wie wel en niet iets verloren heeft, dan iedereen een half miljoen
fucking eindelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:48 schreef Cryothic het volgende:
https://play.google.com/s(...)rockstargames.ifruit
IFruit is uit voor Android
Chop trainen kan alleen met de iFruit app (iOS & Android nu, iig windows phone komt nog, BB weet ik niet).quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar met een BlackBerry kan je dus geen Chop trainen en auto's customizen gewoon?
Serieuze vraag, overigens.
Da's toch stom, waar zou je dat niet desnoods online op je PC kunnen doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Chop trainen kan alleen met de iFruit app (iOS & Android nu, iig windows phone komt nog, BB weet ik niet).
Auto's customizen doe je gewoon bij LSC. Daar heb je die app niet voor nodig.
Dm me je naam nog eens, kon het niet meer terugvindenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's toch stom, waar zou je dat niet desnoods online op je PC kunnen doen. Stomme kuthond.
En chill, ik was in de veronderstelling dat je er misschien extra dingen mee kon tunen ofzo. Geen ramp in dat geval.
Ehm, een plate met eigen tekst? Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:25 schreef Murdera het volgende:
Kan een vanity plate bestellen ook Onder die app?
Op je license-plate na is alles ingame gewoon te doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's toch stom, waar zou je dat niet desnoods online op je PC kunnen doen. Stomme kuthond.
En chill, ik was in de veronderstelling dat je er misschien extra dingen mee kon tunen ofzo. Geen ramp in dat geval.
Wel stom, maar in Gta zit ook geen BlackBerryquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar met een BlackBerry kan je dus geen Chop trainen en auto's customizen gewoon?
Serieuze vraag, overigens.
Ik ben benieuwd of Chop nog wat kan betekenen als je hem getraind hebt... en je eigen Licenseplate is leuk. Verder is die app een aanfluiting van heb ik jou daar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:05 schreef JohnB52 het volgende:
Zal ook op sommige ios niet draaien denk ik.
Lezen aap. Android 3.0 of HOGER, niet lager.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:52 schreef rickyszz het volgende:
Wat gaat R* hier toch keihard op hun bek, hier stellen zie die app een paar maand uit en dan is hij niet comptabele met de devices versie 4.0 en of hoger
lezen in niet z'n enige probleemquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:54 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Lezen aap. Android 3.0 of HOGER, niet lager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |