Maak dan een SC account?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:54 schreef Gezicht het volgende:
Vind het wel jammer dat ik de Fok! crew niet kan joinen omdat ik geen SC account kan aanmaken. Ik verveel me altijd de tyfus Online.
"Even"?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maak dan een SC account?
Zojuist even alle 50 under the bridge dingen gedaan en alle 50 space parts gevonden
Neen. Word gratis.quote:
en de lester missies bewaren voor t laatst, dan kan je het meeste geld verdienen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:17 schreef einschtein het volgende:
Moet ik nog wat dingen weten voordat ik GTA V in de XBOX pleur/voor het eerst ga spelen, offeh?
Las iets met 2e DVD niet installeren.
lester missies met franklin.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
en de lester missies bewaren voor t laatst, dan kan je het meeste geld verdienen.
Ga ik onthouden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
en de lester missies bewaren voor t laatst, dan kan je het meeste geld verdienen.
Als je die blimp nog wil moet je dat bestand op de Xbox 360 laten staan. Zo kan je hem op elk ander account gebruikenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ga ik onthouden.Thanks.
Nog even proberen om deze maand in te liggen voor online, half miljoen innen.
is compensatie voor mensen die een hoop verdiend geld zijn kwijtgeraakt door character-wipes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind die half miljoen dollar eerlijk gezegd best vreemd. Dat GTAO vanaf het begin niet zou werken als gepland was toch te verwachten?
Watquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Als je die blimp nog wil moet je dat bestand op de Xbox 360 laten staan. Zo kan je hem op elk ander account gebruiken
Mijn account staat er volgens mij nog op en dus die blimp ookquote:
Oh it's you!quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Mijn account staat er volgens mij nog op en dus die blimp ook. Maar die blimp is volgens mij niet account gebonden.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:35 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oh it's you!Had de username niet gechecked.
Weet niet zo 1, 2, 3 hoe dat werkt met die blimp. Maar ik zal, als ik niet veel tijd heb voor online te spelen, wel even voor 3eu 48u Gold kopen ofzo.
ach, je krijgt hem er gratis bij joh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk uiteindelijk optie C gedaan.
Ik mis trouwens de missie waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Of is er helemaal niet zo'n missie?Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:43 schreef Gkhn het volgende:
GTA V ook uitgespeeld en moet zeggen dat optie A veruit de heftigste eind heeft emotioneel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk uiteindelijk optie C gedaan.
Ik mis trouwens de missie waarIk heb hem nog niet uit, maar ik weet niks van die missieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Of is er helemaal niet zo'n missie?
NIEUW: Foto's!
Kan niet omdat ik m'n PSN ww al 3 jaar niet meer weet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maak dan een SC account?
Zojuist even alle 50 under the bridge dingen gedaan en alle 50 space parts gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |