abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:58:48 #226
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_132555350
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat weet ik niet... deels wel natuurlijk, want het Los Santos van 5 en SanAndreas komen niet overeen.
Maar deels ook weer wel. GroveStreet is er, CJ fietste er rond zoals eerder al gezegd. Laslow is er. Voor een deel komt er genoeg terug uit SanAndreas :)

Misschien is het een soort paralel universum :P
Klopt, hoewel ze 'ander universum' zeiden, zijn er alsnog verwijzingen naar voorgaande spellen. Dat met Packy vond ik best komisch
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_132570618
kan ik nou met de yoga en de psychiater iets bereiken of is het gewoon ter ontspanning?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_132570713
Yoga wel, stond er ook bij toen je het voor de eerste keer deed. Die psychiater weet ik niet, nog niet geweest.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:39:21 #229
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_132572234
Wat kan je dan met yoga?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_132574430
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:39 schreef Rockiejj het volgende:
Wat kan je dan met yoga?
Michael kan z'n special ability trainen
pi_132578108
GTA V vorige week uitgespeeld en vervolgens nooit meer aangeraakt. Heeft voor mij op één of andere manier niet de magie die SA wel had. Het verhaal is geweldig hoor, maar heeft niet het zelfde gevoel van "vrijheid" ofzo.
pi_132579422
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat weet ik niet... deels wel natuurlijk, want het Los Santos van 5 en SanAndreas komen niet overeen.
Maar deels ook weer wel. GroveStreet is er, CJ fietste er rond zoals eerder al gezegd. Laslow is er. Voor een deel komt er genoeg terug uit SanAndreas :)

Misschien is het een soort paralel universum :P
Zit CJ in GTA V??????
Flesje bier
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:14:53 #233
391606 AF_
AltijdKapot
pi_132579788
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 02:03 schreef Saind het volgende:

[..]

Michael kan z'n special ability trainen
Wat is zijn special ability eigenlijk? Doe van trevor en franklin gebruik ik geregeld maar van michael geen idee :P
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_132579805
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:14 schreef AF_ het volgende:

[..]

Wat is zijn special ability eigenlijk? Doe van trevor en franklin gebruik ik geregeld maar van michael geen idee :P
Soortement van bullet time, vrij waardeloos
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:21:33 #235
391606 AF_
AltijdKapot
pi_132579954
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:15 schreef Saind het volgende:

[..]

Soortement van bullet time, vrij waardeloos
Nou je het zegt. Vandaar dat ik het niet gebruik
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_132581324
GTA V's Sex And Violence Toned Down In Japan
Japanese don't like violence and sex in games and movies with realistic graphics, or at least the mayority don't like it. If it's an anime they can still differentiate between fiction and reality, but a game as photorealistic as this (not to mention as direct as this), people might find the similarities too striking to real life.
Judging from the video, they removed mostly sexual elements, which makes sense because in Japan it is unheard of to make sex in public for instance (at least I've never heard of it).

The torture scene, though, is a good move I think. Nevermind the shooting, it's one of these scenes that can really influence a person in a bad way (where's the difference between enjoying the gameplay and enjoying the sadistic element?), so removing this was a good choice imo.
Westerners have been familiar with torture scenes thanks to Jack Bauer, but the Japanese? Not so much, so they're not exactly used to this type of scenario (again with real graphics).

To give out an example of a Japanese-made game with realistic graphics: In Resident Evil 4, Leon can have his head cut off by that chainsaw guy - that is actually removed in the Japanese version as well (his head is still on, but the rest of the animation is played as usual). Heck, even the German version has this!

Bottom line, it simply is a question of preference, so this doesn't become a censorship, but rather a preferred cut as most Japanese can't stomach the unaltered footage. Today 6:51am

Dus de Japanners(m/v) hebben moeite met gewelddadig en seksueel realistische computergraphics,maar geen enkele problemen met andere dingen. "Maffe" land met dubbele standaard! _O-
pi_132581927
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
GTA V vorige week uitgespeeld en vervolgens nooit meer aangeraakt. Heeft voor mij op één of andere manier niet de magie die SA wel had. Het verhaal is geweldig hoor, maar heeft niet het zelfde gevoel van "vrijheid" ofzo.
Exact hetzelfde gevoel. Alleen ik heb V nog niet eens uitgespeeld.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_132582469
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:47 schreef Cryothic het volgende:
Hee, kijk eens aan... de officiele handleiding is inmiddels ook als Android App te downloaden.
http://www.rockstargames.com/V/downloads (onderaan)

Nou die iFruit-app nog.
Alsof nu nog iemand op die app zit te wachten.
pi_132588051
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Komt omdat we 5 jaar later zo verwend zijn...
pi_132588173
Ik heb hem ook al een tijd niet meer aangeraakt. Eigenlijk is Red Dead Redemption de enige game die me echt lang geboeid heeft.
pi_132588282
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:00 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Zit CJ in GTA V??????
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:51 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook in die Grove Street missie CJ/Big Smoke&Sweet dood gereden, ik wel :D
Deze dus als je het gemist hebt:
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_132591596
XBOX en GTA V binnen, ben ik niet thuis. :') Maandag pas ofzo.
pi_132592857
Jammer dat je geen overzicht hebt van de dieren die je hebt geschoten, zoals bij RDR.

LS blijft trouwens prachtig. In GTA IV pakte ik erg vaak de taxi, hier rijd ik bijna alles zelf om te genieten van de omgeving.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:09:32 #244
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_132593862
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:41 schreef Captainp00face het volgende:
Ik heb hem ook al een tijd niet meer aangeraakt. Eigenlijk is Red Dead Redemption de enige game die me echt lang geboeid heeft.
Die heb ik nog nooit gespeeld, ik wilde hem, maar wilde gta v meer. Toch lijkt rdr me nog steeds leuk, binnenkort eens kijken of ik hem ergens afgeprijsd kan halen :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:12:29 #245
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_132593989
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:36 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Komt omdat we 5 jaar later zo verwend zijn...
Ik denk meer omdat ze zich nu vooral op online richten! Wat helaas nog niet zo is zoals ze het willen gok ik. Ik mis de heists en het plannen ervan met vrienden, zodra ze dat goed voor elkaar hebben word online echt vet.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 27 oktober 2013 @ 12:08:32 #246
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_132611938
http://socialclub.rockstargames.com/crew/thefokelite

De echte bazen zijn in elk geval binnen, en nu kunnen ook andere mensen zich aanmelden.

Huishoudelijke mededeling:

Deze crew is door mij opgezet, apart van de bestaande crew.
Niet om herrie te schoppen, maar ik wil voor kwaliteit gaan en niet voor kwantiteit.
In de loop van de afgelopen weken hebben we onwijs toffe avonden gehad en deze mensen zijn dan nu ook gebundeld in 1 crew.

Je kan tot 5 crews joinen, dus je kan nog steeds bij de originele Fok!crew blijven.
Crew is alleen voor mensen met een headset, dit om de gameplay te bevorderen.

Crew kills zijn alleen toegestaan wanneer het om bounties gaat.
Dit om het vermogen binnen de crew te houden.
Na het herhaald killen van crewleden zal je uit de crew gezet worden

Wees actief! Doe dit uiteraard op jouw manier en jouw tempo.
Probeer bij het doen van missies, races en survivals altijd de steun van je mede crewleden te vragen.
Dit omdat wij allemaal beschikken over een headset en bazenskills om elkaar verder te helpen groeien .

Vragen?Vragen!

Crewbike:

Biketuning:
Side exhaust
Musical Horn 4
Xenon lights
Primary color: classic, carbon black
secondary color: Hot pink
wheel type (voor en achter) Triple Threat)
Wheel color: schafter purple
Crew smoke
Verder aanpassen naar wens/mogelijkheden

Crewcar:

Cartuning:
Duel exit exhaust
Carbon hood
Musical Horn 4
Xenon lights
Plate: Yellow on Black
High level spoiler
Turbo
Wheels: high end > split ten
Wheelcolor Schafter purple
Wheel accessoires: Custom tires, crewsmoke en wat je zelf nog wil
Windowtint: Limo

Verder dingen zoals Armor e.d. wat je zelf wil.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 27 oktober 2013 @ 12:56:24 #247
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_132613473
Vragen? Ja; Waarom roze? Alleen al om de kleur zou ik de crew niet joinen.
pi_132613488
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:45 schreef delano.888 het volgende:

[..]

[..]

:') :')
  zondag 27 oktober 2013 @ 13:32:18 #249
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_132614656
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 12:56 schreef JK het volgende:
Vragen? Ja; Waarom roze? Alleen al om de kleur zou ik de crew niet joinen.
Real men wear pink!

Plus hij is goed te zien tijdens avondraces :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_132617053
Ah, heb mijn Rockstar SC account ook gevonden. Zelfde username als hiero. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')