Klopt, hoewel ze 'ander universum' zeiden, zijn er alsnog verwijzingen naar voorgaande spellen. Dat met Packy vond ik best komischquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... deels wel natuurlijk, want het Los Santos van 5 en SanAndreas komen niet overeen.
Maar deels ook weer wel. GroveStreet is er, CJ fietste er rond zoals eerder al gezegd. Laslow is er. Voor een deel komt er genoeg terug uit SanAndreas
Misschien is het een soort paralel universum
Zit CJ in GTA V??????quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... deels wel natuurlijk, want het Los Santos van 5 en SanAndreas komen niet overeen.
Maar deels ook weer wel. GroveStreet is er, CJ fietste er rond zoals eerder al gezegd. Laslow is er. Voor een deel komt er genoeg terug uit SanAndreas
Misschien is het een soort paralel universum
Wat is zijn special ability eigenlijk? Doe van trevor en franklin gebruik ik geregeld maar van michael geen ideequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Michael kan z'n special ability trainen
Soortement van bullet time, vrij waardeloosquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wat is zijn special ability eigenlijk? Doe van trevor en franklin gebruik ik geregeld maar van michael geen idee
Nou je het zegt. Vandaar dat ik het niet gebruikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Soortement van bullet time, vrij waardeloos
Exact hetzelfde gevoel. Alleen ik heb V nog niet eens uitgespeeld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
GTA V vorige week uitgespeeld en vervolgens nooit meer aangeraakt. Heeft voor mij op één of andere manier niet de magie die SA wel had. Het verhaal is geweldig hoor, maar heeft niet het zelfde gevoel van "vrijheid" ofzo.
Alsof nu nog iemand op die app zit te wachten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:47 schreef Cryothic het volgende:
Hee, kijk eens aan... de officiele handleiding is inmiddels ook als Android App te downloaden.
http://www.rockstargames.com/V/downloads (onderaan)
Nou die iFruit-app nog.
Komt omdat we 5 jaar later zo verwend zijn...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
GTA V vorige week uitgespeeld en vervolgens nooit meer aangeraakt. Heeft voor mij op één of andere manier niet de magie die SA wel had. Het verhaal is geweldig hoor, maar heeft niet het zelfde gevoel van "vrijheid" ofzo.
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:51 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook in die Grove Street missie CJ/Big Smoke&Sweet dood gereden, ik wel
Deze dus als je het gemist hebt:
Die heb ik nog nooit gespeeld, ik wilde hem, maar wilde gta v meer. Toch lijkt rdr me nog steeds leuk, binnenkort eens kijken of ik hem ergens afgeprijsd kan halenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:41 schreef Captainp00face het volgende:
Ik heb hem ook al een tijd niet meer aangeraakt. Eigenlijk is Red Dead Redemption de enige game die me echt lang geboeid heeft.
Ik denk meer omdat ze zich nu vooral op online richten! Wat helaas nog niet zo is zoals ze het willen gok ik. Ik mis de heists en het plannen ervan met vrienden, zodra ze dat goed voor elkaar hebben word online echt vet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:36 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Komt omdat we 5 jaar later zo verwend zijn...
Real men wear pink!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:56 schreef JK het volgende:
Vragen? Ja; Waarom roze? Alleen al om de kleur zou ik de crew niet joinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |