Het verhoogde risico op brand.quote:
Op basis vanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:36 schreef ludicrous_monk het volgende:
[..]
Het verhoogde risico op brand.
Het is alom bekend dat er meer branden ontstaan in panden waarin wiet wordt gekweekt.quote:
Bron?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:40 schreef ludicrous_monk het volgende:
[..]
Het is alom bekend dat er meer branden ontstaan in panden waarin wiet wordt gekweekt.
Is algemeen gewoon bekend dat de meeste installaties niet echt brandveilig zijn. Als verhuurder heb je terecht een belang erbij om je zorgen erover te maken. Spreekt een beetje voor zich.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:41 schreef Life2.0 het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)RgUsrNH-qS4ATe8IGIAQ
bron?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:41 schreef Legatus het volgende:
[..]
Is algemeen gewoon bekend dat de meeste installaties niet echt brandveilig zijn. Als verhuurder heb je terecht een belang erbij om je zorgen erover te maken. Spreekt een beetje voor zich.
dan mis ik nog steeds de geimpliceerde relatie tussen brand en hennepplanten, ik heb nog geen enkel wetenschappelijk artikel gelezen over het spontaan ontbranden van levende planten, laat staan hennepplantenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zoek dan op: risico brand hennepteelt o.i.d.
O ja dat is wel een goede.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:41 schreef MatiCe het volgende:
Meld Misdaad Anoniem. Desnoods dik je het een beetje aan, anders komen ze misschien niet. Je weet het maar nooit tegenwoordig. Vertel ze niet welke kamers ze moeten hebben, minder verdacht voor jouw klikspanerij als ze ook jouw kamer checken
dus je maakt je zorgen over de brandveiligheid, zonder enige basis en ipv daar even te gaan kijken, immers zonder iets te weten weet je niets, concludeer jij dat het brandgevaarlijk is, gaat opnieuw niet kijken maar wacht het oordeel van fokkers af?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:41 schreef Legatus het volgende:
[..]
Is algemeen gewoon bekend dat de meeste installaties niet echt brandveilig zijn. Als verhuurder heb je terecht een belang erbij om je zorgen erover te maken. Spreekt een beetje voor zich.
Spontaan ontbranden? Dat zegt toch helemaal niemand. De installaties zijn niet altijd even professioneel en brandveilig opgezet, waardoor de kans op brand groter is dan als je dat niet in huis hebt staan. Daar wordt (ga ik van uit) op gedoeld.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan mis ik nog steeds de geimpliceerde relatie tussen brand en hennepplanten, ik heb nog geen enkel wetenschappelijk artikel gelezen over het spontaan ontbranden van levende planten, laat staan hennepplanten
aaaaah dat is al een ander verhaal hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:46 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Spontaan ontbranden? Dat zegt toch helemaal niemand. De installaties zijn niet altijd even professioneel en brandveilig opgezet, waardoor de kans op brand groter is dan als je dat niet in huis hebt staan. Daar wordt (ga ik van uit) op gedoeld.
Wat heb jij gerookt dat jij denkt dat die planten spontaan ontbranden?!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:44 schreef Life2.0 het volgende:
dan mis ik nog steeds de geimpliceerde relatie tussen brand en hennepplanten, ik heb nog geen enkel wetenschappelijk artikel gelezen over het spontaan ontbranden van levende planten, laat staan hennepplanten
nee nee alle hennepplanten vliegen per definitie spontaan in de fik, met explosiesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:49 schreef Buikboor het volgende:
Ligt er ook aan of ze met LED lampen telen of hoge druk natrium lampen er boven hebben hangen, die laatste type lampen worden knettertje heet
1. het is "aannames"quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:50 schreef Life2.0 het volgende:
gebeurd dat dan?
wie zegt dat een amateur dat deed
misschien kwam iemand van essert het aanleggen voor wat zakgeld, stroom aftappen valt namelijk ook wel op hoor
aannamens aanamens....
we snappeninmiddels wel dat jijeenkenner bent hoor, hou nu maar opmet je gezever.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
aaaaah dat is al een ander verhaal he
laten we ts vragen wat voor installatie daar hangt
ik lees kweektent, dat zijn afgelopen tentjes met een lagere kans op brand dan jouw magnetron
of hangen daar 14 700 hpi lampen op één syteempje?
Bij onze buren vonden ze het doordat ze in een week tijd de hele straat een paar keer zonder stroom hadden laten zitten. Ze hadden kortsluiting. Inderdaad niet zo brandveilig...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:51 schreef hocico het volgende:
mijn buren hadden ook wietplanten in huis, hoe kwamen wij erachter?
er droop water door de muur bij ons naar binnen ...
ik hou zelf ook van wiet, maar 75% van de kwekers zorgen voor schade, vooral omdat ze toch kunnen vertrekken naar het buitenland.
dus hem aanspreken, als hij niet goed reageert, bel dan de politie!
Dan weet hij zeker dat jij degene de politie heeft gebeld. Ik zou gewoon gelijk bellen. Alsof ze ermee ophouden omdat de buurman dat netjes vraagt.....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:51 schreef hocico het volgende:
dus hem aanspreken, als hij niet goed reageert, bel dan de politie!
pas als iedereen ophoudt met idioot zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
we snappeninmiddels wel dat jijeenkenner bent hoor, hou nu maar opmet je gezever.
dus..? ben persoonlijk niet bang voor een pool.quote:
jij bent hier de enige idioot, als je dus zelf ophoudt, is dat ook weer gedaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
pas als iedereen ophoudt met idioot zijn
waar komt de brand dan vandaan? van die kaars die ze als lichtbron gebruiken? de aarde uit de pot?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1. het is "aannames"
2. de pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet. Als er iemand is in dit topic die aannames maakt, ben jij het die zonder na te vragen denkt dat TS denkt dat die planten spontaan ontbranden.
Terug naar ONZ, jij.
jij post niets opbouwend, aan jou heeft helemaal niemand ietsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij bent hier de enige idioot, als je dus zelf ophoudt, is dat ook weer gedaan.
Ik ook niet voor de persoon zelf maar wel voor de actiesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:54 schreef hocico het volgende:
[..]
dus..? ben persoonlijk niet bang voor een pool.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:56 schreef Wespensteek het volgende:
Gewoon de politie bellen, die komen langs weet ik uit eigen ervaring, ook als de buurvrouw het verschil niet weet tussen hennep en bamboe.
Jezus, ben je echt zo dom of doe je alleen maar alsof? Indien dat laatste: je moet acteur worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waar komt de brand dan vandaan? van die kaars die ze als lichtbron gebruiken? de aarde uit de pot?
als ik een lamp ophang maakt niemand zich druk over brand, als ik er een hennepplant onder zet raakt iedereen in paniek, vragen vragen vragen (die ts moet beantwoorden voor hij stelt dat er brandgevaar is)
Het spijt mij dat jij niet het verband kan leggen tussen een wietplantage en een verhoogd risico op brandgevaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
bron?
het is algemeen bekend dat ik god ben en iedereen na zijn dood mijn voeten kust, iedereen weet dit![]()
als iemand die zo dom is, zulke vragen stelt waar niemand een antwoord op heeft, wat zegt dat over de restquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus, ben je echt zo dom of doe je alleen maar alsof? Indien dat laatste: je moet acteur worden.
Ik dacht eerst ook dat TS de verhuurder was, maar na een paar reacties kreeg ik het idee dat hij gewoon één van de kamerbewoners in het huis is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:58 schreef Legatus het volgende:
[..]
Het spijt mij dat jij niet het verband kan leggen tussen een wietplantage en een verhoogd risico op brandgevaar.
Daarnaast helpt enigzins inlevingsvermogen vanuit de positie van de verhuurder ook wel enigzins. Als jij later een eigen woning hebt, waarin huurders zonder jouw toestemming eenwietplantage beginnen, vraag ik me af of jij hetzelfde zou reageren.
Ik kan wel een verband verzinnen, maar de geinpliceerde corelatie uit de op ontbreekt compleetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:58 schreef Legatus het volgende:
[..]
Het spijt mij dat jij niet het verband kan leggen tussen een wietplantage en een verhoogd risico op brandgevaar.
Daarnaast helpt enigzins inlevingsvermogen vanuit de positie van de verhuurder ook wel enigzins. Als jij later een eigen woning hebt, waarin huurders zonder jouw toestemming eenwietplantage beginnen, vraag ik me af of jij hetzelfde zou reageren.
je bent echt focking irritant in dit topic man stfu.. heb jij soms wietplanten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij post niets opbouwend, aan jou heeft helemaal niemand iets
ja volgens mij is ts gewoon medebewonerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:59 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat TS de verhuurder was, maar na een paar reacties kreeg ik het idee dat hij gewoon één van de kamerbewoners in het huis is.
Dat klopt ook. Er is trouwens geen sprake van illegale stroomaftap. We betalen alleen niet onze eigen stroomrekening, dat gaat via de huur. Ik kan me zo voorstellen dat de verhuurder die graag wil verhogen als hij ziet dat er wel erg veel kWhs worden verbruikt. Het is echt flink warm ook in de kamer van die buitenlanders.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:59 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat TS de verhuurder was, maar na een paar reacties kreeg ik het idee dat hij gewoon één van de kamerbewoners in het huis is.
Dat lijkt me wel, tenzij alles per kamer wordt gemeten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:01 schreef ludicrous_monk het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Er is trouwens geen sprake van illegale stroomaftap. We betalen alleen niet onze eigen stroomrekening, dat gaat via de huur. Ik kan me zo voorstellen dat de verhuurder die graag wil verhogen als hij ziet dat er wel erg veel kWhs worden verbruikt. Het is echt flink warm ook in de kamer van die buitenlanders.
dus ben jij er nou wel of niet wezen kijken? Bij die gevaarlijke kwekerij?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:01 schreef ludicrous_monk het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Er is trouwens geen sprake van illegale stroomaftap. We betalen alleen niet onze eigen stroomrekening, dat gaat via de huur. Ik kan me zo voorstellen dat de verhuurder die graag wil verhogen als hij ziet dat er wel erg veel kWhs worden verbruikt. Het is echt flink warm ook in de kamer van die buitenlanders.
Hahaha, mag je wel naar mij toe komenquote:
Bron?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:04 schreef _Arthur het volgende:
Van LifeTroll2.0 mag je pas klagen als het een full blown XTC lab was.
[ afbeelding ]
In dat geval zal ik gewoon contact opnemen met de verhuurder. Laat die het maar uitzoeken. Tenzij je ze niet wil verraden, jouw keuze.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:01 schreef ludicrous_monk het volgende:
[..]
jij zit alleen maar te zeiken omdat je zelf n plantage hebt die toevállig door n bevriende elektricien geïnstalleerd is. Daardoor is je beeld vertroebeld en denk je dat t altijd zo gaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij post niets opbouwend, aan jou heeft helemaal niemand iets
Iets anders kan je niet roepen he, trolletje. Maar zelf met een of andere bron van gezwets aankomen is ook lastig.quote:
waar lees jij elke? google de woorden elke en veel gast.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Eerst ja.
Tweede:
welke schade? nu stel je dat elke kwekerij schade oplevert, wat gewoon bullshit is
STFU XD HJAHHHAHAHA HIHIHIH
kneus [ afbeelding ]
als je geen zin hebt inhoudelijke mee te dragen wat doe je dan?
Onzin, dat lieg je, anders mag jij mij quoten waar ik dat stel. het is gewoon enorm zielig dat je moet liegen omdat je niets inhoudelijk mee te delen hebt, indien je je persoonlijke aanvallen door wilt zetten -> dm, ik kan dat namelijk veeel beterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij zit alleen maar te zeiken omdat je zelf n plantage hebt die toevállig door n bevriende elektricien geïnstalleerd is. Daardoor is je beeld vertroebeld en denk je dat t altijd zo gaat.
Het gebeurt echter ook, zoals reeds gezegd, regelmatig dat het geïnstalleerd wordt door iemand die niet of maar deels weet wat hij doet, met als gevolg dat het idd brandgevaarlijk kan zijn. Je kan nl niet bij een bedrijf aankloppen of zij je hennepkwekerij aan willen leggen, zoals je dat wel kan bij een keuken bv.
Het is natuurlijk niet per definitie zo dat het wel fout móet gaan oid. Dat hoeft ook niet. TS wil geen plantage in het huis waar hij ook woont en dat is z'n goed recht. Daar heeft hij niet eens een reden voor nodig.
Inhoudelijke reageren kan je niet. Dus dan maar zielige dingetjes roeptoeteren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:12 schreef Life2.0 het volgende:
trolletje trolletje aan de wand, wie is het slimste van het land, wie lacht om jouw leuzen en loopt over kneuzen
ikke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want er zijn inderdaad nooit huisbranden omdat iemand een wietplantage op zn zolder heeft zonder juist veiligheidsmaatregelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
pas als iedereen ophoudt met idioot zijn
Dat ontken ik nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja want er zijn inderdaad nooit huisbranden omdat iemand een wietplantage op zn zolder heeft zonder juist veiligheidsmaatregelen
Ah ik dacht even dat je suggereerde dat hennepkwekerijen geen verhoogde risico's op bijv. brand met zich meebrengen. Gelukkig ben je blijkbaar niet zo dom als dat je je voordoet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet
+
Dat stelt niemand
maar bedankt voor je duidelijke input
Neen, en inderdaad een monoloque is niet zo gezellig hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah ik dacht even dat je suggereerde dat hennepkwekerijen geen risico's met zich meebrengen. Gelukkig ben je blijkbaar niet zo dom als dat je je voordoet.
je hebt het niet gezegd nee, ik zie echter geen andere reden om zó in de verdediging te schieten als het gaat om een illegaal iets als een wietplantagequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Onzin, dat lieg je, anders mag jij mij quoten waar ik dat stel. het is gewoon enorm zielig dat je moet liegen omdat je niets inhoudelijk mee te delen hebt, indien je je persoonlijke aanvallen door wilt zetten -> dm, ik kan dat namelijk veeel beter
Ja dat kun je wel, je kunt gewoon de gouden gids open slaan en wat bedrijven bellen met de mededeling dat je een kwekerijk wilt beginnen en dit goed wilt doen en ze het mogen installeren, je moet allen zelf even de planten kopen (legaal, via internet te bestellen)
dus als echt niets van het onderwerp afweet EN niets voor ts kan betekenen, dm mij dan gewoon, dan gaan we lekker virtueel bekvechten over wie het stoerste is
waarom verbied jij andere mensen een plant in huis te nemen? ben je bang voor zuurstof ofzo?
o man, hebben we er nog eenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:47 schreef JAM het volgende:
Life 2.0 is de enige in dit topic die nog iets zinnigs te zeggen heeft. Voor de rest zie ik (voornamelijk) wat (gefrustreerde?) mensen die vrij pijnlijk duidelijk wordt gemaakt dat hun argumentatie geen steek houdt.
dus verzin je maar wat bullshit omdat mijn waterval van kritisch denken je niet aanstaat, moet ik een opmerking over je geslacht maken of zou je niet niet passend vinden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je hebt het niet gezegd nee, ik zie echter geen andere reden om zó in de verdediging te schieten als het gaat om een illegaal iets als een wietplantage
Het kan ja, je hebt ook kans dat mensen je dan al aan gaan geven voor je begint, wat op zich al een reden is om dat niet zo gauw te doen.
En ík verbied niets, de wet verbiedt het. Je kan dan wel zielig gaan lopen doen dat mensen dat aangeven en komen met rare redenaties als: "Ben je bang voor zuurstof ofzo?" Haha, maar het is gewoon illegaal en het kán kloterige situaties opleveren. Wateroverlast, groter risico op brand, geuroverlast, politie-inval, ik zou allemáál niet prettig vinden eerlijk gezegd. Nee, het hóeft niet fout te gaan, het hoeft niet eens ontdekt te worden, maar die kans is er wel en ook als de kans op n politieinval het grootst is, zit ik daar niet op te wachten als ik om 6 uur sochtends in mn bed lig te dromen in mn studentenkamer.
Maar goed. Zuurstof dus. Zet dan lekker wat ficussen neer ofzo
Gewoon even vragen en een praatje maken kan natuurlijk niet......quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:55 schreef jitzzzze het volgende:
Anoniem melden, of een vriend laten bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Dat loop je nu ook, als bijv een oud bewoner iets op zijn kerfstok heeftstaan en zich niet uit heef geschreven, een overheidsinstantie een foutje maakt of ze gewoon het verkeerde adres hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o man, hebben we er nog een
Hoezo niet? Loop je geen risico dat er een inval komt als je zo'n ding in je huis hebt?
Ooit gehoord van led..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:53 schreef swollywood het volgende:
Als je de huur incl. gas en licht betaalt en de verhuurder krijgt een megahoge eindafrekening van het energiebedrijf dan zal hij waarschijnlijk met een leuke naheffing komen bij de huurders en draait TS mede op voor het stroomverbruik van de wietplantage van zijn medebewoners.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ooit gehoord van led..?
Wel met je tijd meegaan he..
Goede reactie joh...quote:
Tuurlijk wel.. waar haal je het gekke idee vandaan dat dat niet kan..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je kan nl niet bij een bedrijf aankloppen of zij je hennepkwekerij aan willen leggen, zoals je dat wel kan bij een keuken bv.
Kinderen van de buren zijn niet verboden, die hennepplantage is dat wel. Of jij het ermee eens bent of niet, doet daar helemaal niets aan af.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus verzin je maar wat bullshit omdat mijn waterval van kritisch denken je niet aanstaat, moet ik een opmerking over je geslacht maken of zou je niet niet passend vinden?
verbied de wet kwekerijen? nee toch? toch alleen het zonder ontheffing kweken van hennepplanten (zaden mag)? Ik weet dat jij dat bedoeld, maar dat zeg je niet...
Ik ben een white knight voor vrijheid en waarheid, iedereen die daar tegen is, en helemaal als je propaganda en leugens gebruikt, is vogelvrij om belachelijk te maken, heb je daar problemen mee, dan moet je maar niet liegen
fiscus, die giftig is voor huisdieren en kinderen? Dat lijkt mij pas gevaarlijk?
ik vind kinderen van de buren ook niet prettig, ook verbieden?
ik had idd al aangegeven dat het wel kan ja, alleen doen mensen dat niet zo gauw (en ja, dat weet ik ook uit ervaring)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Goede reactie joh...
[..]
Tuurlijk wel.. waar haal je het gekke idee vandaan dat dat niet kan..?
(Of het mag of niet, is iets anders... maar ik kan je wel een goudengids vol bedrijven opnoemen...)
o, sorry, ikw as te snel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat loop je nu ook, als bijv een oud bewoner iets op zijn kerfstok heeftstaan en zich niet uit heef geschreven, een overheidsinstantie een foutje maakt of ze gewoon het verkeerde adres hebben
is dat een argument voor wat dan ook maar?
laats was er iemand kwijt in de buurt, hing er midden in de nacht een helicopter te zoeken, halve buurt wakkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overiges heb ik ook van dichtbij ervaring met iemand met een wieplantage, was netjes en goed aangelegd, goed geisoleerd en niks mis mee, is jaaaren (20+ zelfs) goed gegaan.
En toen werd er een inval gedaan en werden de bewoners van hun bed gelicht.
Het mág gewoon niet, kun je wel allerlei zooi erbij halen, maar dat is gewoon een feit.
overlast (en daar heb jij problemen mee. de KANS dat je wakker gemaakt wordt snachts (ze komen gewoon overdag langs hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kinderen van de buren zijn niet verboden, die hennepplantage is dat wel.
Verschilt een beetje denk ik... iig word er heel veel kant en klaar gemonteerd door elektriciens die savonds nog wat bijbeunen... dan is het enkel een kwestie van ophangen (ook uit eigen ervaring)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had idd al aangegeven dat het wel kan ja, alleen doen mensen dat niet zo gauw (en ja, dat weet ik ook uit ervaring)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
of gewoon tl, scheelt je weer in warmte, voordelig voor kleinje hokkiesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ooit gehoord van led..?
ik heb geloof ik duidelijk gezegd dat het best wel goed kan gaan en dat meestal ook gaat. Snap dus niet helemaal die laatste 'grappige' opmerking.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
laats was er iemand kwijt in de buurt, hing er midden in de nacht een helicopter te zoeken, halve buurt wakker
echt het einde van de wereld1x in de 20 jaar wakker gemaakt worden is wel een drama ja, het is een wonder dat er niet elke dag brand was
Dat mag, en er is (nog) niets strafbaars aan, je mag zelfs aangeven hoe hoog je wietplanten gaan worden zodat ze een makkelijk systeem maken om de hoogte van de lampen aan te passenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Goede reactie joh...
[..]
Tuurlijk wel.. waar haal je het gekke idee vandaan dat dat niet kan..?
(Of het mag of niet, is iets anders... maar ik kan je wel een goudengids vol bedrijven opnoemen...)
Net andersom... tl geeft meer warmte dan led....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
of gewoon tl, scheelt je weer in warmte, voordelig voor kleinje hokkies
Dat mag, ik ben namelijk niet zo van het verbieden van een ander zijn plezierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef geen wietplantage in mn huis, ik zou het ook niet prettig vinden als mn buren er een hadden. O wacht, nu ga jij die kinderen er natuurlijk weer bij halen
Geen resultaten gevonden voor spontage ontbrandingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:41 schreef Life2.0 het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)RgUsrNH-qS4ATe8IGIAQ
ik had het over sochtends vroeg, niet over snachts.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
overlast (en daar heb jij problemen mee. de KANS dat je wakker gemaakt wordt snachts (ze komen gewoon overdag langs hoor) wel
voor dezelfde hoeveelheid licht geeft led toch meer warmte?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Net andersom... tl geeft meer warmte dan led....
Ik zou het ook niet prettig vinden als mn buurvrouw een kattenren in haar tuin bouwt met 25 katten...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik zou het ook niet prettig vinden als mn buren er een hadden.
nee, ik viel je persoonlijk aan, ik haalde er geen bijzaken bij geloof ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat mag, ik ben namelijk niet zo van het verbieden van een ander zijn plezier![]()
Als er iemand is die bijzaken aanhaalt om zijn (of gebrek aan) punt te bewijzen, ben jij het, niet ik, je begon er met je eerste post zelfs mee
Eehm nee.. als je het over het aantal lumen/warmte hebt (niet het wattage)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
voor dezelfde hoeveelheid licht geeft led toch meer warmte?
al blijft led nog buiten bereik van de huiskweker
mijn vorige woning was in een wat mindere buurt en mijn buurman uit de antillen had zijn complete woning ingericht als plantage, nooit geen overlast van gehad, alleen van zijn zoontje, maar dan kocht ie weer nieuw speelgoed en was ie weer paar dagen stil..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet prettig vinden als mn buurvrouw een kattenren in haar tuin bouwt met 25 katten...
Of naast een huisvrouw die bedacht heeft om priveontvangst te gaan doen, dat 24 u pd bezoek krijgt...
Maar door verdraagzaamheid en een praatje kom je een heel eind...
Daarbij... als je echt last hebt van het idee, wat je buren wel niet allemaal uitspoken.. tja misschien woon je dan beter ergens op het platteland...
Dat is dus compleet bijzaak, ik vind 99% van alle users, met name vrouwen, op het internet irrirant, toch houd ik dat niet persoonlijk tegen ze, dat heeft namelijk niets met het onderwerp te makenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond je manier van posten gewoon kutirritant.
Ik vind overigens dat jij net zo goed een gebrek aan n punt demonstreert als je gaat roepen dat ik andermans plezier zou verbieden
Dus hoe onschuldig het ook lijkt, niet aan beginnen. En het van je medehuurders dus ook niet pikken (en dus aangifte doen).quote:Wat een hennepkweker riskeert
Wat een hennepkweker voor risico's loopt kunt u hieronder lezen. Dat geldt overigens ook voor het hebben van een stekkerij, drogerij of knipperij.
Wonen
Huurwoning corporatie: ontbinding van het huurcontract en uitzetting uit de woning. Ook als u als huurder iemand anders de gelegenheid geeft om hennep te laten kweken in uw huurwoning. De eerstvolgende twee jaar komt u dan niet in aanmerking voor een corporatiewoning.
Huurwoning particulier: Gemeente informeert de eigenaar/verhuurder in alle gevallen. Eigenaar mag huurcontract ontbinden.
Mogelijke beslaglegging op waardevolle spullen door gemeente, politie en Belastingdienst.
Betalen schade en boete
Kosten herstel schade aan huurwoning
Kosten ontruiming: kan oplopen tot ruim ¤ 3000,-.
Kosten bij herhaling: ¤ 25.000,-.
Terugvorderen en mogelijk stopzetting uitkering UWV of bijstandsuitkering (ook als u een ander in uw woning laat kweken, stekken, drogen of knippen).
Ontnemingsmaatregel: alle winst uit de kwekerij wordt teruggevorderd door het Openbaar Ministerie.
Navordering van niet aangegeven inkomsten uit hennep door de Belastingdienst.
Mogelijke beslaglegging op goederen door gemeente, politie en Belastingdienst.
Terugvordering kosten van gestolen stroom.
Gezin
Minderjarigen in huis: voor kinderen is het wonen in een huis waar een hennepkwekerij zit een zeer onveilige situatie. Daarom wordt de gezinssituatie besproken in het Veiligheidshuis en volgt mogelijk onderzoek door het Advies en Meldpunt Kindermishandeling of zelfs door de Raad voor de Kinderbescherming.
Strafvervolging
Strafrechtelijke vervolging: er volgt een taakstrafzitting bij het openbaar Ministerie of een zitting van de Politierechter. Gevolg kan zijn: boete, taakstraf of gevangenisstraf en strafblad.
Aangifte vernieling: woningcorporatie doen altijd aangifte van vernieling. Dit wordt meegenomen in het strafproces.
Essent doet ook aangifte en dat wordt meegenomen in het strafproces.
Crimineel circuit
Thuiskwekers belanden vaak in een crimineel circuit waar ze niet gemakkelijk uit kunnen komen. Of het nu gaat om de aanschaf van materialen die nodig zijn voor de kwekerij of om de verkoop van de oogst, deze mensen zijn vaak betrokken bij een criminele organisatie. Steeds vaker ook worden thuiskwekers overvallen in hun woning. Het hele gezin is hiervan dan de dupe.
Maakt niet uit, tegen de tijd dat de jaarrekening komt zijn ze allang weg met hun plantage uit die incl. gas en licht kamer, en waarschijnlijk onvindbaar, dus dan verhaalt de verhuurder het gewoon op de huurders die er nog wel zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:53 schreef swollywood het volgende:
Als je de huur incl. gas en licht betaalt en de verhuurder krijgt een megahoge eindafrekening van het energiebedrijf dan zal hij waarschijnlijk met een leuke naheffing komen bij de huurders en draait TS mede op voor het stroomverbruik van de wietplantage van zijn medebewoners.
Ik gok dat het geen led is wat gebruikt wordt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ooit gehoord van led..?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:01 schreef ludicrous_monk het volgende:
[..]
Oke.. nouja.. een kweektent... dus een 400w bulb x12 per 24u...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:18 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik gok dat het geen led is wat gebruikt wordt.
[..]
Leuk... verhaal...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:19 schreef zwarteweduwe het volgende:
Nou, ik zou wel voor meer bang zijn dan "alleen maar" brand.
Dat je je huis wordt uitgeknikkerd, bijvoorbeeld, en geen recht meer hebt op een huurwoning.. Beleid verschilt per gemeente, maar kijk eens naar deze dingen:
[..]
Dus hoe onschuldig het ook lijkt, niet aan beginnen. En het van je medehuurders dus ook niet pikken (en dus aangifte doen).
Dat is al de helft van wat een flink gezin per jaar aan stroom gebruikt....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oke.. nouja.. een kweektent... dus een 400w bulb x12 per 24u...
Het is niet dat je daar nou een vermogen aan stroom voor nodig hebt..
Een gezin gebruikt veel minder per persoon, dan iemand in zn eentje...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is al de helft van wat een flink gezin per jaar aan stroom gebruikt....
dan neem je leds/tl voor 25-40watt, 8-12u per dagquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is al de helft van wat een flink gezin per jaar aan stroom gebruikt....
dan qoute je zon hele lap tekstquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:19 schreef zwarteweduwe het volgende:
en geen recht meer hebt op een huurwoning..
In het geval gemeente, corporaties, OM en politie de handen ineen hebben geslagen bij dit soort dingen, zou ik het risico toch niet lopen. Ook niet het risico van "ik wist er wel van, maar deed niet mee".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:38 schreef Snowballed het volgende:
Leuk... verhaal...
Maarre.. ieder heeft zn eigen huur contract neem ik aan..?
Daarbij zijn er nogal wat tegenstrijdigheden wbt rechtmatige huisuitzetting...
Zal ik er op reageren? Zal ik?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan qoute je zon hele lap tekst
en dan lees je het zelf niet eens
Medeplichtig aan het runnen van een tentje met 1 lamp...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
In het geval gemeente, corporaties, OM en politie de handen ineen hebben geslagen bij dit soort dingen, zou ik het risico toch niet lopen. Ook niet het risico van "ik wist er wel van, maar deed niet mee".
handen ineenslaan maakt nog niet dat men alles kunt maken wat volgens reguliere wetten niet mogelijk isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
In het geval gemeente, corporaties, OM en politie de handen ineen hebben geslagen bij dit soort dingen, zou ik het risico toch niet lopen. Ook niet het risico van "ik wist er wel van, maar deed niet mee".
is wel zo. stroom wordt illegaal afgetapt, terwijl niemand van die wietkwekers kaas heeft gegeten van elektrotechniek. belachelijk gevaarlijke situaties kunnen dan ontstaan.quote:
ja en het direct financieren van de terroristen in iraq, in gevaar brengen van staatsveiligheidquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Medeplichtig aan het runnen van een tentje met 1 lamp...![]()
Laat je lekker opjagen joh....
bron?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:59 schreef Adames het volgende:
[..]
is wel zo. stroom wordt illegaal afgetapt, terwijl niemand van die wietkwekers kaas heeft gegeten van elektrotechniek. belachelijk gevaarlijke situaties kunnen dan ontstaan.
de planten hebben ook warmte nodig. dus naast een LED installatie is er alsnog een warmtebron nodig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ooit gehoord van led..?
watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:00 schreef Adames het volgende:
[..]
de planten hebben ook warmte nodig. dus naast een LED installatie is er alsnog een warmtebron nodig.
vrijwel altijd, gezien de kosten en om de pakkans te verminderen. al lees ik nu dat in dit specifieke geval het niet wordt gedaan.quote:
Daarom staat die tent ook niet buiten in de tuin...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:00 schreef Adames het volgende:
[..]
de planten hebben ook warmte nodig. dus naast een LED installatie is er alsnog een warmtebron nodig.
Echt dude...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:01 schreef Adames het volgende:
[..]
vrijwel altijd, gezien de kosten en om de pakkans te verminderen. al lees ik nu dat in dit specifieke geval het niet wordt gedaan.
bron?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:01 schreef Adames het volgende:
[..]
vrijwel altijd, gezien de kosten en om de pakkans te verminderen. al lees ik nu dat in dit specifieke geval het niet wordt gedaan.
zag pas na de reactie dat het al 3 pagina's was. TS beweert van niet. Mijn ervaringen heb ik van een goede vriend die bij een energiemaatschappij werkt en regelmatig van die mensen op pakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daarom staat die tent ook niet buiten in de tuin...
Maar werd die stroom wel illegaal afgetapt..? of verzin je dat..?
(geen zin om terug te lezen... lui en stoned)
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
wat ik zeg. LED installatie zie je niet zo vaak. Alsnog moet je daar lekker stoken.
Je moet op een podium klimmen met die grappen... ik betaal ¤15,- entree...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:03 schreef Adames het volgende:
[..]
zag pas na de reactie dat het al 3 pagina's was. TS beweert van niet. Mijn ervaringen heb ik van een goede vriend die bij een energiemaatschappij werkt en regelmatig van die mensen op pakt.
hoe luidde dat propagandariedeltje nou?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daarom staat die tent ook niet buiten in de tuin...
Maar werd die stroom wel illegaal afgetapt..? of verzin je dat..?
(geen zin om terug te lezen... lui en stoned)
ik kijk elke dag op fok eer ik naar het werk vertrek; altijd vrolijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je moet op een podium klimmen met die grappen... ik betaal ¤15,- entree...
Thirsty in the rain.....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoe luidde dat propagandariedeltje nou?
repeat a lie a thousand times and it becomes the truth
met 17 graden kan je geen wiet telen, lijkt me nogal logisch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
want euh
jij weet het natuurlijk he?!
maar he, jij, als complete kneus zonder enige kennis 'die van horen zeggen' wat bullshit te horen heeft gekregen, stelt ts, diegene die het topic over de kweekkast opende, zijn oordeel in twijfel op basis van 'ik vind dat dus het moet zo zijn?'quote:
die lui zitten er redelijk bovenop jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je moet op een podium klimmen met die grappen... ik betaal ¤15,- entree...
Ga eens je gauw je biologie overdoen...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
met 17 graden kan je geen wiet telen, lijkt me nogal logisch.
je bent een beetje raarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar he, jij, als complete kneus zonder enige kennis 'die van horen zeggen' wat bullshit te horen heeft gekregen, stelt ts, diegene die het topic over de kweekkast opende, zijn oordeel in twijfel op basis van 'ik vind dat dus het moet zo zijn?'
kan prima hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
met 17 graden kan je geen wiet telen, lijkt me nogal logisch.
leg eens uit dat alwetendequote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ga eens je gauw je biologie overdoen...
ik weet niet of je het hebt gemerkt, maar als je buiten komt merk je dat de temperatuur nu toch weer begint te dalen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kan prima hoor
maar misschien meot je toch eens denken aan een echte woning, een waar het nu warmer dan buiten is
het is warmer dan gister, wat lul je nou weer?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:08 schreef Adames het volgende:
[..]
ik weet niet of je het hebt gemerkt, maar als je buiten komt merk je dat de temperatuur nu toch weer begint te dalen.
Onder de 5 graden, staat een plant stil... bij 6 graden groeit ie, al is het langzaam...quote:
115 kWh per dag. dat is een kleine 10.000 euro per jaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oke.. nouja.. een kweektent... dus een 400w bulb x12 per 24u...
Het is niet dat je daar nou een vermogen aan stroom voor nodig hebt..
oh ja, dan krijg je echt optimaal resultaat. elke plant is ook hetzelfde inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Onder de 5 graden, staat een plant stil... bij 6 graden groeit ie, al is het langzaam...
Zaden ontkiemen gewoon in de sneeuw in Februari....
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
115 kWh per dag. dat is een kleine 10.000 euro per jaar.
Nee...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:13 schreef zwarteweduwe het volgende:
Mag dat slowchatten ergens anders?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
115 kWh per dag. dat is een kleine 10.000 euro per jaar.
net kon het neit eens?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, dan krijg je echt optimaal resultaat. elke plant is ook hetzelfde inderdaad
Ja het ging over de cactus he...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, dan krijg je echt optimaal resultaat. elke plant is ook hetzelfde inderdaad
de cannabis sativa is een van oorsprong tropische plant jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja het ging over de cactus he...
Bron...?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:16 schreef Adames het volgende:
[..]
de cannabis sativa is een van oorsprong tropische plant ja
jij ook, basisschool rekenen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Bron...?
Himalaya is niet echt de tropen he..?
Jezus wat leer jij een hoop in dit topic..
Ik hoef niet te rekenen om te weten dat kweken onder 1 lamp geen 10.000 per jaar kost...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:22 schreef Adames het volgende:
[..]
jij ook, basisschool rekenen bijvoorbeeld.
himalaya is mij niet bekend, wel centraal en zuid azie,
je had het over 12 400W lampenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik hoef niet te rekenen om te weten dat kweken onder 1 lamp geen 10.000 per jaar kost...![]()
[ afbeelding ]
Daar komen ze vandaan.... (bijna Azië en de zaden zijn snel verspreid...)
Biologie... nog een keer...quote:
india en afghanistan, jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:22 schreef Adames het volgende:
[..]
jij ook, basisschool rekenen bijvoorbeeld.
himalaya is mij niet bekend, wel centraal en zuid azie,
Ik was er ook niet bij hoor... het komt ergens uit die streken....quote:
kwam het maar uit de tropen, was schimmel opeens geen probleem meerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik was er ook niet bij hoor... het komt ergens uit die streken....
3000jaar v chr. wisten de Chinezen al dat de plant bepaalde eigenschappen had...
Maar toen hadden ze nog geen internet, dus de waarheid staat niet op een server....
Maar het komt iig niet uit de tropen... het is een bergplantje...
Gewoon ouderwetse superskunk.... of hollands hope..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kwam het maar uit de tropen, was schimmel opeens geen probleem meer
otzi, die ijsman, had ook cannabis bij zich, 3000 jaar terug, uit mijn hoofd?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Gewoon ouderwetse superskunk.... of hollands hope..
Die kun je zo vochtig kweken als je wilt...
niet zo zeer de plant maar de stoffen in de plantquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:46 schreef Snowballed het volgende:
Wat ik nog wel iets vind voor in WGR...
Hoe een mens een plant kan verbieden...?
Ik kan daar met mn kop niet bij.... hoe ik het ook probeer...
Doordat Kees Hoekert het er verder bij heeft gelaten... en de actiebereidheid afnam in de loop van de jaren..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:50 schreef Life2.0 het volgende:
Nog leukere vraag: hoe kun je al 40 lang iets gedogen!
Toen Kees klaar was, was iedereen was stoned en die dat niet was, kon dat wel worden door zn plantje te groeien ...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:54 schreef Life2.0 het volgende:
is natuurlijk ook niets meer te doen dan, zonder een war on freedom
en de heroine natuurlijk, lag bijna gratis op straatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Toen Kees klaar was, was iedereen was stoned en die dat niet was, kon dat wel worden door zn plantje te groeien ...
En toen kregen we het druk met andere dingen... ofzo.....
Ohja... dat kwam ertussen... (weer die Chinezen he...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en de heroine natuurlijk, lag bijna gratis op straat
Ja dat heb ik eigenlijk nooit echt meegekregen....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:04 schreef Life2.0 het volgende:
en toen in 92?94?96? ergens toen de mediwiet wat eigenlijk niets voorstelde en toen moesten we oorlogje spelen
Als brand je grootste zorg is, waarom dan niet de kwekers benaderen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:35 schreef ludicrous_monk het volgende:
Bij mij in huis woont een stel buitenlanders (het zijn een aantal kamers die los verhuurd worden). Ik kom er laatst achter dat zij een behoorlijke kweektent in hun kamer hebben neergezet. Heb er niet echt last van (zijn alleen nogal onreine figuren), maar ik maak me behoorlijk zorgen om de brandveiligheid, en ik weet vrij zeker dat dit niet legaal is.
Kan wel de politie bellen maar ik wil liever niet hebben dat zo'n type erachter komt dat ik hem heb aangegeven en agressief wordt.
Wat is wijsheid? Verhuurder contacteren? Politie? Wijkagent? Meld misdaad anoniem? Doet de politie er überhaupt wat mee op deze (nog vrij kleine) schaal?
gewoon doen alsof het probleem niet bestaat en de oplossing gevonden is, en iedereen die het er niet mee eens is maak je crimineel en sluit je opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eigenlijk nooit echt meegekregen....
Wel dat er gewoon mediwiet tegen gereduceerde prijzen gekweekt werd(word) door reguliere kwekers.. omdat heel.... maar ook echt heel veel... mensen er baat bij hebben, alleen geen stap verder kwamen met die troep van de apotheek...
...hits DE fan.... ja?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:50 schreef hpeopjes het volgende:
Lekker dan. Goed genaaid weer door een paar van die "cultuurverrijkers".
Ik heb maar één advies voor je: verhuis!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |