Biologie... nog een keer...quote:
india en afghanistan, jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:22 schreef Adames het volgende:
[..]
jij ook, basisschool rekenen bijvoorbeeld.
himalaya is mij niet bekend, wel centraal en zuid azie,
Ik was er ook niet bij hoor... het komt ergens uit die streken....quote:
kwam het maar uit de tropen, was schimmel opeens geen probleem meerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik was er ook niet bij hoor... het komt ergens uit die streken....
3000jaar v chr. wisten de Chinezen al dat de plant bepaalde eigenschappen had...
Maar toen hadden ze nog geen internet, dus de waarheid staat niet op een server....
Maar het komt iig niet uit de tropen... het is een bergplantje...
Gewoon ouderwetse superskunk.... of hollands hope..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kwam het maar uit de tropen, was schimmel opeens geen probleem meer
otzi, die ijsman, had ook cannabis bij zich, 3000 jaar terug, uit mijn hoofd?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Gewoon ouderwetse superskunk.... of hollands hope..
Die kun je zo vochtig kweken als je wilt...
niet zo zeer de plant maar de stoffen in de plantquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:46 schreef Snowballed het volgende:
Wat ik nog wel iets vind voor in WGR...
Hoe een mens een plant kan verbieden...?
Ik kan daar met mn kop niet bij.... hoe ik het ook probeer...
Doordat Kees Hoekert het er verder bij heeft gelaten... en de actiebereidheid afnam in de loop van de jaren..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:50 schreef Life2.0 het volgende:
Nog leukere vraag: hoe kun je al 40 lang iets gedogen!
Toen Kees klaar was, was iedereen was stoned en die dat niet was, kon dat wel worden door zn plantje te groeien ...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:54 schreef Life2.0 het volgende:
is natuurlijk ook niets meer te doen dan, zonder een war on freedom
en de heroine natuurlijk, lag bijna gratis op straatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Toen Kees klaar was, was iedereen was stoned en die dat niet was, kon dat wel worden door zn plantje te groeien ...
En toen kregen we het druk met andere dingen... ofzo.....
Ohja... dat kwam ertussen... (weer die Chinezen he...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en de heroine natuurlijk, lag bijna gratis op straat
Ja dat heb ik eigenlijk nooit echt meegekregen....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:04 schreef Life2.0 het volgende:
en toen in 92?94?96? ergens toen de mediwiet wat eigenlijk niets voorstelde en toen moesten we oorlogje spelen
Als brand je grootste zorg is, waarom dan niet de kwekers benaderen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:35 schreef ludicrous_monk het volgende:
Bij mij in huis woont een stel buitenlanders (het zijn een aantal kamers die los verhuurd worden). Ik kom er laatst achter dat zij een behoorlijke kweektent in hun kamer hebben neergezet. Heb er niet echt last van (zijn alleen nogal onreine figuren), maar ik maak me behoorlijk zorgen om de brandveiligheid, en ik weet vrij zeker dat dit niet legaal is.
Kan wel de politie bellen maar ik wil liever niet hebben dat zo'n type erachter komt dat ik hem heb aangegeven en agressief wordt.
Wat is wijsheid? Verhuurder contacteren? Politie? Wijkagent? Meld misdaad anoniem? Doet de politie er überhaupt wat mee op deze (nog vrij kleine) schaal?
gewoon doen alsof het probleem niet bestaat en de oplossing gevonden is, en iedereen die het er niet mee eens is maak je crimineel en sluit je opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eigenlijk nooit echt meegekregen....
Wel dat er gewoon mediwiet tegen gereduceerde prijzen gekweekt werd(word) door reguliere kwekers.. omdat heel.... maar ook echt heel veel... mensen er baat bij hebben, alleen geen stap verder kwamen met die troep van de apotheek...
...hits DE fan.... ja?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:50 schreef hpeopjes het volgende:
Lekker dan. Goed genaaid weer door een paar van die "cultuurverrijkers".
Ik heb maar één advies voor je: verhuis!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |