Een gezin gebruikt veel minder per persoon, dan iemand in zn eentje...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is al de helft van wat een flink gezin per jaar aan stroom gebruikt....
dan neem je leds/tl voor 25-40watt, 8-12u per dagquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is al de helft van wat een flink gezin per jaar aan stroom gebruikt....
dan qoute je zon hele lap tekstquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:19 schreef zwarteweduwe het volgende:
en geen recht meer hebt op een huurwoning..
In het geval gemeente, corporaties, OM en politie de handen ineen hebben geslagen bij dit soort dingen, zou ik het risico toch niet lopen. Ook niet het risico van "ik wist er wel van, maar deed niet mee".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:38 schreef Snowballed het volgende:
Leuk... verhaal...
Maarre.. ieder heeft zn eigen huur contract neem ik aan..?
Daarbij zijn er nogal wat tegenstrijdigheden wbt rechtmatige huisuitzetting...
Zal ik er op reageren? Zal ik?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan qoute je zon hele lap tekst
en dan lees je het zelf niet eens
Medeplichtig aan het runnen van een tentje met 1 lamp...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
In het geval gemeente, corporaties, OM en politie de handen ineen hebben geslagen bij dit soort dingen, zou ik het risico toch niet lopen. Ook niet het risico van "ik wist er wel van, maar deed niet mee".
handen ineenslaan maakt nog niet dat men alles kunt maken wat volgens reguliere wetten niet mogelijk isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
In het geval gemeente, corporaties, OM en politie de handen ineen hebben geslagen bij dit soort dingen, zou ik het risico toch niet lopen. Ook niet het risico van "ik wist er wel van, maar deed niet mee".
is wel zo. stroom wordt illegaal afgetapt, terwijl niemand van die wietkwekers kaas heeft gegeten van elektrotechniek. belachelijk gevaarlijke situaties kunnen dan ontstaan.quote:
ja en het direct financieren van de terroristen in iraq, in gevaar brengen van staatsveiligheidquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Medeplichtig aan het runnen van een tentje met 1 lamp...![]()
Laat je lekker opjagen joh....
bron?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:59 schreef Adames het volgende:
[..]
is wel zo. stroom wordt illegaal afgetapt, terwijl niemand van die wietkwekers kaas heeft gegeten van elektrotechniek. belachelijk gevaarlijke situaties kunnen dan ontstaan.
de planten hebben ook warmte nodig. dus naast een LED installatie is er alsnog een warmtebron nodig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ooit gehoord van led..?
Wel met je tijd meegaan he..
watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:00 schreef Adames het volgende:
[..]
de planten hebben ook warmte nodig. dus naast een LED installatie is er alsnog een warmtebron nodig.
vrijwel altijd, gezien de kosten en om de pakkans te verminderen. al lees ik nu dat in dit specifieke geval het niet wordt gedaan.quote:
Daarom staat die tent ook niet buiten in de tuin...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:00 schreef Adames het volgende:
[..]
de planten hebben ook warmte nodig. dus naast een LED installatie is er alsnog een warmtebron nodig.
Echt dude...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:01 schreef Adames het volgende:
[..]
vrijwel altijd, gezien de kosten en om de pakkans te verminderen. al lees ik nu dat in dit specifieke geval het niet wordt gedaan.
bron?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:01 schreef Adames het volgende:
[..]
vrijwel altijd, gezien de kosten en om de pakkans te verminderen. al lees ik nu dat in dit specifieke geval het niet wordt gedaan.
zag pas na de reactie dat het al 3 pagina's was. TS beweert van niet. Mijn ervaringen heb ik van een goede vriend die bij een energiemaatschappij werkt en regelmatig van die mensen op pakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daarom staat die tent ook niet buiten in de tuin...
Maar werd die stroom wel illegaal afgetapt..? of verzin je dat..?
(geen zin om terug te lezen... lui en stoned)
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
wat ik zeg. LED installatie zie je niet zo vaak. Alsnog moet je daar lekker stoken.
Je moet op een podium klimmen met die grappen... ik betaal ¤15,- entree...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:03 schreef Adames het volgende:
[..]
zag pas na de reactie dat het al 3 pagina's was. TS beweert van niet. Mijn ervaringen heb ik van een goede vriend die bij een energiemaatschappij werkt en regelmatig van die mensen op pakt.
hoe luidde dat propagandariedeltje nou?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daarom staat die tent ook niet buiten in de tuin...
Maar werd die stroom wel illegaal afgetapt..? of verzin je dat..?
(geen zin om terug te lezen... lui en stoned)
ik kijk elke dag op fok eer ik naar het werk vertrek; altijd vrolijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je moet op een podium klimmen met die grappen... ik betaal ¤15,- entree...
Thirsty in the rain.....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoe luidde dat propagandariedeltje nou?
repeat a lie a thousand times and it becomes the truth
met 17 graden kan je geen wiet telen, lijkt me nogal logisch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
want euh
jij weet het natuurlijk he?!
maar he, jij, als complete kneus zonder enige kennis 'die van horen zeggen' wat bullshit te horen heeft gekregen, stelt ts, diegene die het topic over de kweekkast opende, zijn oordeel in twijfel op basis van 'ik vind dat dus het moet zo zijn?'quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |