Bron?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:04 schreef _Arthur het volgende:
Van LifeTroll2.0 mag je pas klagen als het een full blown XTC lab was.
[ afbeelding ]
In dat geval zal ik gewoon contact opnemen met de verhuurder. Laat die het maar uitzoeken. Tenzij je ze niet wil verraden, jouw keuze.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:01 schreef ludicrous_monk het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Er is trouwens geen sprake van illegale stroomaftap. We betalen alleen niet onze eigen stroomrekening, dat gaat via de huur. Ik kan me zo voorstellen dat de verhuurder die graag wil verhogen als hij ziet dat er wel erg veel kWhs worden verbruikt. Het is echt flink warm ook in de kamer van die buitenlanders.
jij zit alleen maar te zeiken omdat je zelf n plantage hebt die toevállig door n bevriende elektricien geďnstalleerd is. Daardoor is je beeld vertroebeld en denk je dat t altijd zo gaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij post niets opbouwend, aan jou heeft helemaal niemand iets
Iets anders kan je niet roepen he, trolletje. Maar zelf met een of andere bron van gezwets aankomen is ook lastig.quote:
waar lees jij elke? google de woorden elke en veel gast.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Eerst ja.
Tweede:
welke schade? nu stel je dat elke kwekerij schade oplevert, wat gewoon bullshit is
STFU XD HJAHHHAHAHA HIHIHIH
kneus [ afbeelding ]
als je geen zin hebt inhoudelijke mee te dragen wat doe je dan?
Onzin, dat lieg je, anders mag jij mij quoten waar ik dat stel. het is gewoon enorm zielig dat je moet liegen omdat je niets inhoudelijk mee te delen hebt, indien je je persoonlijke aanvallen door wilt zetten -> dm, ik kan dat namelijk veeel beterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij zit alleen maar te zeiken omdat je zelf n plantage hebt die toevállig door n bevriende elektricien geďnstalleerd is. Daardoor is je beeld vertroebeld en denk je dat t altijd zo gaat.
Het gebeurt echter ook, zoals reeds gezegd, regelmatig dat het geďnstalleerd wordt door iemand die niet of maar deels weet wat hij doet, met als gevolg dat het idd brandgevaarlijk kan zijn. Je kan nl niet bij een bedrijf aankloppen of zij je hennepkwekerij aan willen leggen, zoals je dat wel kan bij een keuken bv.
Het is natuurlijk niet per definitie zo dat het wel fout móet gaan oid. Dat hoeft ook niet. TS wil geen plantage in het huis waar hij ook woont en dat is z'n goed recht. Daar heeft hij niet eens een reden voor nodig.
Inhoudelijke reageren kan je niet. Dus dan maar zielige dingetjes roeptoeteren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:12 schreef Life2.0 het volgende:
trolletje trolletje aan de wand, wie is het slimste van het land, wie lacht om jouw leuzen en loopt over kneuzen
ikke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want er zijn inderdaad nooit huisbranden omdat iemand een wietplantage op zn zolder heeft zonder juist veiligheidsmaatregelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
pas als iedereen ophoudt met idioot zijn
Dat ontken ik nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja want er zijn inderdaad nooit huisbranden omdat iemand een wietplantage op zn zolder heeft zonder juist veiligheidsmaatregelen
Ah ik dacht even dat je suggereerde dat hennepkwekerijen geen verhoogde risico's op bijv. brand met zich meebrengen. Gelukkig ben je blijkbaar niet zo dom als dat je je voordoet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet
+
Dat stelt niemand
maar bedankt voor je duidelijke input
Neen, en inderdaad een monoloque is niet zo gezellig hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah ik dacht even dat je suggereerde dat hennepkwekerijen geen risico's met zich meebrengen. Gelukkig ben je blijkbaar niet zo dom als dat je je voordoet.
je hebt het niet gezegd nee, ik zie echter geen andere reden om zó in de verdediging te schieten als het gaat om een illegaal iets als een wietplantagequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Onzin, dat lieg je, anders mag jij mij quoten waar ik dat stel. het is gewoon enorm zielig dat je moet liegen omdat je niets inhoudelijk mee te delen hebt, indien je je persoonlijke aanvallen door wilt zetten -> dm, ik kan dat namelijk veeel beter
Ja dat kun je wel, je kunt gewoon de gouden gids open slaan en wat bedrijven bellen met de mededeling dat je een kwekerijk wilt beginnen en dit goed wilt doen en ze het mogen installeren, je moet allen zelf even de planten kopen (legaal, via internet te bestellen)
dus als echt niets van het onderwerp afweet EN niets voor ts kan betekenen, dm mij dan gewoon, dan gaan we lekker virtueel bekvechten over wie het stoerste is
waarom verbied jij andere mensen een plant in huis te nemen? ben je bang voor zuurstof ofzo?
o man, hebben we er nog eenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:47 schreef JAM het volgende:
Life 2.0 is de enige in dit topic die nog iets zinnigs te zeggen heeft. Voor de rest zie ik (voornamelijk) wat (gefrustreerde?) mensen die vrij pijnlijk duidelijk wordt gemaakt dat hun argumentatie geen steek houdt.
dus verzin je maar wat bullshit omdat mijn waterval van kritisch denken je niet aanstaat, moet ik een opmerking over je geslacht maken of zou je niet niet passend vinden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je hebt het niet gezegd nee, ik zie echter geen andere reden om zó in de verdediging te schieten als het gaat om een illegaal iets als een wietplantage
Het kan ja, je hebt ook kans dat mensen je dan al aan gaan geven voor je begint, wat op zich al een reden is om dat niet zo gauw te doen.
En ík verbied niets, de wet verbiedt het. Je kan dan wel zielig gaan lopen doen dat mensen dat aangeven en komen met rare redenaties als: "Ben je bang voor zuurstof ofzo?" Haha, maar het is gewoon illegaal en het kán kloterige situaties opleveren. Wateroverlast, groter risico op brand, geuroverlast, politie-inval, ik zou allemáál niet prettig vinden eerlijk gezegd. Nee, het hóeft niet fout te gaan, het hoeft niet eens ontdekt te worden, maar die kans is er wel en ook als de kans op n politieinval het grootst is, zit ik daar niet op te wachten als ik om 6 uur sochtends in mn bed lig te dromen in mn studentenkamer.
Maar goed. Zuurstof dus. Zet dan lekker wat ficussen neer ofzo
Gewoon even vragen en een praatje maken kan natuurlijk niet......quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:55 schreef jitzzzze het volgende:
Anoniem melden, of een vriend laten bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Dat loop je nu ook, als bijv een oud bewoner iets op zijn kerfstok heeftstaan en zich niet uit heef geschreven, een overheidsinstantie een foutje maakt of ze gewoon het verkeerde adres hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o man, hebben we er nog een
Hoezo niet? Loop je geen risico dat er een inval komt als je zo'n ding in je huis hebt?
Ooit gehoord van led..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:53 schreef swollywood het volgende:
Als je de huur incl. gas en licht betaalt en de verhuurder krijgt een megahoge eindafrekening van het energiebedrijf dan zal hij waarschijnlijk met een leuke naheffing komen bij de huurders en draait TS mede op voor het stroomverbruik van de wietplantage van zijn medebewoners.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ooit gehoord van led..?
Wel met je tijd meegaan he..
Goede reactie joh...quote:
Tuurlijk wel.. waar haal je het gekke idee vandaan dat dat niet kan..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je kan nl niet bij een bedrijf aankloppen of zij je hennepkwekerij aan willen leggen, zoals je dat wel kan bij een keuken bv.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |