quote:
only drugsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon Drugs en Rock n Roll
Ja het is jammer maar ja ik geef niet gauw op maar ik heb nu al zin om gewoon weg te gaan daar alleen is het geen optiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap het
Naarmate je langer studeert zullen ze waarschijnlijk steeds meer eigen initiatief verwachten ben ik bang
We zoeken drugs drugs, we zoeken drugsquote:
Ik begreep de eerste zin al.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zoeken drugs drugs, we zoeken drugs
Nee, probeer gewoon vol te houden. Stoppen heb je nu ook niets aanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja het is jammer maar ja ik geef niet gauw op maar ik heb nu al zin om gewoon weg te gaan daar alleen is het geen optie
Nou ja, je durfde haar blijkbaar wel aan te kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:29 schreef richolio het volgende:
Ik had best veel oogcontact met een verdomd leuk meisje in de bus. Maar ik als grafautist durfde natuurlijk weer niks.
Hoe is het met jou Totoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde $.$ typenmoneymaking
Dat heb ik altijd in de treinquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:29 schreef richolio het volgende:
Ik had best veel oogcontact met een verdomd leuk meisje in de bus. Maar ik als grafautist durfde natuurlijk weer niks.
Je moet wel opletten omaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:30 schreef essnhills het volgende:
Zitten ze ineens in een ander topic
Tja.. Het is een begin..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, je durfde haar blijkbaar wel aan te kijken
Wel okay I guess, moet nog 2.5 uur en das kut, mja het moet maar.quote:
en wat doe je dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel okay I guess, moet nog 2.5 uur en das kut, mja het moet maar.
Over een tijdje contract maar opzeggen, aangezien de opzegtermijn een maand is.
Maar ik heb tjacka alquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Kut heDan voel ik me meteen slecht ook
Gewoon Rock 'n Rollquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon Drugs en Rock n Roll
Ja nouquote:
Ik wil er niet openlijk op ingaan, maar vrij weinig houden het hier langer dan drie maanden uit.quote:
Hoeft nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je wat, ik heb je weer teruggezet waar je eigenlijk niet hoort te staan
Hoelang zit je nu daar en wanneer is je plan om terug te gaan naar NL? Nog dit jaar?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel okay I guess, moet nog 2.5 uur en das kut, mja het moet maar.
Over een tijdje contract maar opzeggen, aangezien de opzegtermijn een maand is.
Ik was te langzaam met posten. Ben je in december nog daar of terug in NL? En danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil er niet openlijk op ingaan, maar vrij weinig houden het hier langer dan drie maanden uit.
En dan bedoel ik niet Lissabon zelf.
Drie maanden is dan ook wel lang genoeg voor mij.
December dus, zit hier alweer anderhalf maand.
Spanje?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:35 schreef badschaap het volgende:
wat doe je dan ook in spanje buiten de vakantie
1.5 maand, en december.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoelang zit je nu daar en wanneer is je plan om terug te gaan naar NL? Nog dit jaar?
Al een idee wat je in NL wil gaan doen als je terug bent
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was te langzaam met posten. Ben je in december nog daar of terug in NL? En dan
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spanje?
[..]
1.5 maand, en december.
Nee, gewoon werk in NL zoeken en kijken wat er komt.
Volgend jaar in een ander land wonen en werken, dat kan Noord-Ierland zijn maar áls het lukt ook de VS of Canada.
(Ik blijf dus niet permanent in NL voor alle duidelijkheid)
Duidelijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spanje?
[..]
1.5 maand, en december.
Volgend jaar in een ander land wonen en werken, dat kan Noord-Ierland zijn maar áls het lukt ook de VS of Canada.
Portugal i meanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spanje?
[..]
1.5 maand, en december.
Wel balen dat het niet helemaal is uitgepakt zoals je had gehoopt danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil er niet openlijk op ingaan, maar vrij weinig houden het hier langer dan drie maanden uit.
En dan bedoel ik niet Lissabon zelf.
Drie maanden is dan ook wel lang genoeg voor mij.
December dus, zit hier alweer anderhalf maand.
Klopt, VS is ook echt een lastige maar zeker geen ondenkbare optie. Canada lijkt me ook tof en is iets haalbaarder. Noord-Ierland is overigens ook prima, Engeland zelf ook! (Gehele UK is prima)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duidelijk
Voor de VS heb je een visum nodig, dat zal nog niet zo makkelijk zijn als het geen studentenvisum is. Om daar te mogen werken kan nog wel eens lastig worden. Maar goed, wie weet. Voor Summercamp zoeken ze vaak mensen maar die activiteiten met jouw rug zie ik niet zitten![]()
![]()
Gehoopt had ik op zes maanden, dus drie is niet zo erg of slecht. Lissabon is tof, al met al is het prima en vermaak ik me vaak wel, maar ik kan er openlijk niet op ingaan als je begrijpt wat ik bedoel. Dit is zeker een leerzame en onvergetelijke ervaring though.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel balen dat het niet helemaal is uitgepakt zoals je had gehoopt dan
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben ik wel. Sinds een foto in mijn fobo 1000 vieuws erbij. Al denk ik dat die allemaal van JanCees komen
Ik ken Canada ook niet maar lijkt me wel tof. De VS ken ik wel een beetje. Ik heb er een tijdje gewoond.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, VS is ook echt een lastige maar zeker geen ondenkbare optie. Canada lijkt me ook tof en is iets haalbaarder. Noord-Ierland is overigens ook prima, Engeland zelf ook! (Gehele UK is prima)
Summercamp lijkt me tof maar niet haalbaar.
Trouwens, ik ga vast nog wel eens een taalreis doen of zo. Als ik genoeg geld heb kan ik dan ook een tijdje een taalcursus in Canada volgen o.i.d. alvorens ik er echt zou gaan werken, aangezien ik zo'n land totaal niet ken.
Dat wel. Maar 3 maanden vind ik nog wel vrij kort voor een baan in het buitenlandquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gehoopt had ik op zes maanden, dus drie is niet zo erg of slecht. Lissabon is tof, al met al is het prima en vermaak ik me vaak wel, maar ik kan er openlijk niet op ingaan als je begrijpt wat ik bedoel. Dit is zeker een leerzame en onvergetelijke ervaring though.
Het is niet lang, maar op mijn leeftijd dan weer wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat wel. Maar 3 maanden vind ik nog wel vrij kort voor een baan in het buitenland
Hoe is de VS dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken Canada ook niet maar lijkt me wel tof. De VS ken ik wel een beetje. Ik heb er een tijdje gewoond.
London lijkt me voor jou het leukste in de UK eigenlijk. De rest is toch allemaal weer vrij klein en geïsoleerd en hier heb je veel mogelijkheden als je iets niet leuk vind
Het is meer het wonen in een vreemde omgeving dan het werk zelf vaakquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat wel. Maar 3 maanden vind ik nog wel vrij kort voor een baan in het buitenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |