quote:
only drugsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon Drugs en Rock n Roll
Ja het is jammer maar ja ik geef niet gauw op maar ik heb nu al zin om gewoon weg te gaan daar alleen is het geen optiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap het
Naarmate je langer studeert zullen ze waarschijnlijk steeds meer eigen initiatief verwachten ben ik bang
We zoeken drugs drugs, we zoeken drugsquote:
Ik begreep de eerste zin al.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zoeken drugs drugs, we zoeken drugs
Nee, probeer gewoon vol te houden. Stoppen heb je nu ook niets aanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja het is jammer maar ja ik geef niet gauw op maar ik heb nu al zin om gewoon weg te gaan daar alleen is het geen optie
Nou ja, je durfde haar blijkbaar wel aan te kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:29 schreef richolio het volgende:
Ik had best veel oogcontact met een verdomd leuk meisje in de bus. Maar ik als grafautist durfde natuurlijk weer niks.
Hoe is het met jou Totoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde $.$ typenmoneymaking
Dat heb ik altijd in de treinquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:29 schreef richolio het volgende:
Ik had best veel oogcontact met een verdomd leuk meisje in de bus. Maar ik als grafautist durfde natuurlijk weer niks.
Je moet wel opletten omaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:30 schreef essnhills het volgende:
Zitten ze ineens in een ander topic
Tja.. Het is een begin..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, je durfde haar blijkbaar wel aan te kijken
Wel okay I guess, moet nog 2.5 uur en das kut, mja het moet maar.quote:
en wat doe je dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel okay I guess, moet nog 2.5 uur en das kut, mja het moet maar.
Over een tijdje contract maar opzeggen, aangezien de opzegtermijn een maand is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |