Onzin. Alsof meer eten overtraining voorkomt. Dan heb je er duidelijk geen kaas van gegeten als je dat denkt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:16 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ik hoor vaak de quote: '''There is no such thing as overtraining, only undereating'' langskomen. Hoe denken jullie hierover?
Als Je niet kan benchen lijkt de keus me niet heel ingewikkeld toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan voorlopig niet benchen, ohp gaat wel gelukkig.
nvmquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:15 schreef Beach het volgende:
Meningen over ipv bench af te wisselen met ohp alleen maar ohp doen?
Maar gewoon dag na dag (bijv ABx) en dan op beide dagen OHP, gaat dat geen problemen opleveren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Als Je niet kan benchen lijkt de keus me niet heel ingewikkeld toch?
Lukken dips wel? Deze worden vaak als vervanging gebruikt door powerlifters en dergelijke die niet meer kunnen bp'en door een blessure.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan voorlopig niet benchen, ohp gaat wel gelukkig.
Elk beetje feedback wordt ook ten zeerste gewaardeerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zegfen is dat je zelf moet nadenken over je workouts en niet zomaar een schema van internet trekken. Er worden een aantal dingen aangegeven door users die wel enig kennis van zaken imho. Doe daar wat mee, denk erover na en probeer te begrijpen waarom en probeer het toe te passen naar eigen inzicht. Je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden maar iets waar je zelf over nagedacht hebt is altijd beter dan iets klakkeloos van een ander overnemen omdat je het zelf niet weet.
En feedback op een nieuw schema kun je altijd krijgen, genoeg behulpzame users met kennis van zaken die je op bepaalde dingen kunnen wijzen.
Geen idee, deed alleen bench dips maar daar ben ik mee gestopt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Lukken dips wel? Deze worden vaak als vervanging gebruikt door powerlifters en dergelijke die niet meer kunnen bp'en door een blessure.
Gewoon beginnen met wat warming up setjes en kijken hoe het gaat. If good, go.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:58 schreef jeurse04 het volgende:
Strax rug trainen. Echter voel ik mijn hamstrings nog aardig van de benentraining van dinsdag. Zou verhinderend kunnen zijn voor de deadlift die vandaag op het programma staat. Wat denken jullie, gewoon deadliften aangezien m'n hamstrings genoeg rust hebben gehad (dinsdag-tm nu) of deadlift vandaag vermijden?
Inderdaad, dat laatste restje spierpijn gaat vaak wel over na een warming up.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met wat warming up setjes en kijken hoe het gaat. If good, go.
10 minuten crosstrainer om de boel wat los te maken misschien. Ff rustig opwarmenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:58 schreef jeurse04 het volgende:
Strax rug trainen. Echter voel ik mijn hamstrings nog aardig van de benentraining van dinsdag. Zou verhinderend kunnen zijn voor de deadlift die vandaag op het programma staat. Wat denken jullie, gewoon deadliften aangezien m'n hamstrings genoeg rust hebben gehad (dinsdag-tm nu) of deadlift vandaag vermijden?
Hallo, we zijn drie dagen verder.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:58 schreef jeurse04 het volgende:
Hallo,quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:50 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Hallo, we zijn drie dagen verder.
als je er dan nog zo'n last van hebt dat je niet kan trainen heb je toch wat goed verkeerd gedaan en zou ik je form is onder de loep nemen.
Van verkeerde form kan je weldegelijk meerdere dagen pijn hebben. Ook kan je te weinig eten, maar wat jij zegt kan ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:57 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hallo,
Spierpijn staat niet gelijk aan beschadiging. En is al helemaal niet afgeleid aan form. Wat wel van invloed is, is een nieuwe oefeningen of meer volume of net weer beginnen na een lay-off.
Hallo,quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:03 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Van verkeerde form kan je weldegelijk meerdere dagen pijn hebben.
Hoe je het ook noemt, het kan ermee te maken hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hallo,
Dat is dan geen spierpijn.
Kan zeker ook met Brinta? Nagenoeg dezelfde voedingswaarde of wordt het dan te dik?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:07 schreef teun1990 het volgende:
Nog wel een tip voor een goed ontbijt trouwens.
Helemaal voor mensen die moeite hebben met overdag veel te eten.
Zet savonds havermout in een klein beetje water in de blender. S´ochtends bakje kwark erdoor, schepje whey en bijvoorbeeld een banaan. Doe het zelf met 200gr havermout, 500gr kwark, 28gr whey en 1 banaan. +- 1200kcal. Doordat je de havermout weekt en alles in de blender gooit krijg je een substantie die niet heel dik is, dunner dan kwark. Snel klaar te maken en lekker
Havermout is qua voedingswaarde inderdaad te vergelijken met brinta, maar ik dacht dat havermout qua algemene gezondheid iets beter is (haver tegenover tarwe).quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:11 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Kan zeker ook met Brinta? Nagenoeg dezelfde voedingswaarde of wordt het dan te dik?
Havermout vind ik persoonlijk niet te hachelen.
Hoeveel water kieper je erbij? Goede tip!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:07 schreef teun1990 het volgende:
Nog wel een tip voor een goed ontbijt trouwens.
Helemaal voor mensen die moeite hebben met overdag veel te eten.
Zet savonds havermout in een klein beetje water in de blender. S´ochtends bakje kwark erdoor, schepje whey en bijvoorbeeld een banaan. Doe het zelf met 200gr havermout, 500gr kwark, 28gr whey en 1 banaan. +- 1200kcal. Doordat je de havermout weekt en alles in de blender gooit krijg je een substantie die niet heel dik is, dunner dan kwark. Snel klaar te maken en lekker
Weinig water, zo'n 100ml ongeveer? Kan je natuurlijk ook zelf beetje experimenteren. Ik vind het wel fijn als ik het kan lepelen, maar de 1e keer was het net iets te waterig en kon ik het drinken. Maar ik vind het s'ochtends ideaal, 1200kcal in 5minquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:49 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hoeveel water kieper je erbij? Goede tip!
Die wordt niet meer verkocht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:40 schreef Verbosity het volgende:
Waar is de panda pindakaas gebleven? Die moet er ook door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |