Ga je haar nu terugtrollen? Naarling!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
maandag 11 januari 2010 @ 19:52
Nee jij bent geen newbie
Oh ja weet ik veel ^^ volgens sommige ben ik nog steeds een newbie :pquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
maandag 11 januari 2010 @ 19:52
Nee jij bent geen newbie
Ja Segh..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga je haar nu terugtrollen? Naarling!
Je gedragen als een newbie is iets anders dan er eentje zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel ^^ volgens sommige ben ik nog steeds een newbie :p
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:13 schreef Uncle het volgende:
[..]
Je gedragen als een newbie is iets anders dan er eentje zijn
Omdat wij gewoon een FOK!ster hebben gehosseldquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
Stefan en ik zijn geen newbie's, Uncle en Think_Pink wel. Rara, waarom?
Nee lul, omdat wij Canon hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat wij gewoon een FOK!ster hebben gehosseld
Als je die FOK!ster in het MSN tijdperk gehosseld hebt dan is dat argument invalid... De wereld zit tegenwoordig veel moeilijker in elkaar...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat wij gewoon een FOK!ster hebben gehosseld
Nee, ouderwets FOK! DM.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:23 schreef Uncle het volgende:
[..]
Als je die FOK!ster in het MSN tijdperk gehosseld hebt dan is dat argument invalid... De wereld zit tegenwoordig veel moeilijker in elkaar...![]()
Cammen??
Mijn eerste internetneukertje scoorde ik in 1997via WorldAccesChatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:24 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat is zooooo voor mijn tijdow wacht...
Heb jij ook een FOK! chick dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:24 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat is zooooo voor mijn tijdow wacht...
nej man, maar dan ben ik dus toch een newbiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb jij ook een FOK! chick dan?
1997.. Tering toen zat ik op de basisschool..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mijn eerste internetneukertje scoorde ik in 1997via WorldAccesChat
Mijn tweede via ICQ
Toen woonde ik al voor de 2e keer samen en had ik mijn 1e bedrijf al verkocht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
1997.. Tering toen zat ik op de basisschool..
Ik ook zoiets ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
snotterbellenquote:
Lolquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ouwelullen topic dit. Ik ben weer weg.
Jeej! Ik weet hoe het voelt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:51 schreef Xilantof het volgende:
Woei! M'n eigen auto weer terug (na een week).
Dat kleine scheurmonster was wel even leukquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jeej! Ik weet hoe het voelt.
Het heeft allebei wel wat. Op lange afstanden is relaxed rijden toch het fijnst.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat kleine scheurmonster was wel even leukNu is het wat minder gooien en smijten, maar wel weer fijn en vertrouwd sturen.
Voor m'n werk rijd ik af en toe flinke stukken, dus dan is dat relaxed rijden zeker prettig. En ff iets meer blik om me heen mocht er wat gebeuren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het heeft allebei wel wat. Op lange afstanden is relaxed rijden toch het fijnst.
De Kia is met de nieuwe koppeling veel feller heel fijn.
Ja echt heel goed. Afgelopen weekend ruim 1000 km mee gereden rijd als een zonnetje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Voor m'n werk rijd ik af en toe flinke stukken, dus dan is dat relaxed rijden zeker prettig. En ff iets meer blik om me heen mocht er wat gebeuren.
Merkte je het verschil gelijk goed?
Meer hond voor mij.quote:
Leuke beesten, maar dan vooral bij een ander. Maar als er hier dieren inkomen dan wel een kat. Puur om het uitlaten...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb niet zo veel met beide. Ik woon nu "noodgedwongen" samen met 2 katten, maar ik zou ook goed zonder ze kunnen. 1 van de kotst heel snel, dus elke week kan je wel ergens een hoop weghalen. En als de kattenbak te vies is pist ze in een hoekje
Ja, en dan liggen er overal haren. Doe mij maar een hamster of een cavia. En eigenlijk niets.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:12 schreef spreading het volgende:
[..]
Leuke beesten, maar dan vooral bij een ander. Maar als er hier dieren inkomen dan wel een kat. Puur om het uitlaten...
Gecondoleerd..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:18 schreef Flipmoehoe het volgende:
Wij hebben een hond van 2 jaar, een golden retriever genaamd Eddie
een kat van 3, Frits
2 cavia's, Bruce en Phoebe, afgelopen nacht de derde overleden Lizzy
en buiten in de vijver een stuk of 20 goudvissen / windes etc.
in de tuin ook af en toe een eekhoorn en uiteraard de vogels die weer komen eten van het vogelhuisje
drukke boel dus
Dit dus...!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mja voor een hond moet je wel tijd hebben of willen hebben![]()
Wij hebben er tijd voor gemaakt. Ben er gek op en Tuurlijk als het staat te gieten is het kut om buiten te lopen. En ik heb niet altijd zin. Maar als ik dan eenmaal de deur achter me dicht trek vind ik het ook wel weer fijn.
En agh haren ik borstel hem goed en heb een stofzuiger
Nee is idd erg zielig voor de hond. Wat voor 1 zou je willen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dit dus...!
Ik ben opgegroeid met honden en zou er nu ook wel 1 willen. Maar heb de tijd er niet voor met een fulltimebaan.
tnx, altijd zielig als zo'n beestje komt te overlijden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gecondoleerd..![]()
Maar je hebt wel een mooie beestenboel.
Er zijn veel rassen die ik echt heel gaaf vind (border terrier, viszla, border collie, beagle, etc etc etc) . Dus als er ooit 1 komt wordt dat nog een lastige keuzequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee is idd erg zielig voor de hond. Wat voor 1 zou je willen?
Ben je bitch niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |