quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:01 schreef Uncle het volgende:
[..]
PhotoshopEchte pro's schieten dat in 1x!
Leuk plaatje! Via google gevonden neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Interessante methode.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ha, ik wil de Michael Kelly methode binnenkort gaan uitproberen
http://strobist.blogspot.(...)-two-speedlight.html
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk plaatje! Via google gevonden neem ik aan?
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:01 schreef Uncle het volgende:
[..]
PhotoshopEchte pro's schieten dat in 1x!
Ja, pro's als Erwin Olaf die mensen tegelijk stil kan laten staan voor een foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nog zon staaltje in 1x
http://www.nrc.nl/wp-content/uploads/2011/09/2809WEBAPPGROOT1.jpg
Wow!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, pro's als Erwin Olaf die mensen tegelijk stil kan laten staan voor een foto.
Dat plaatje is niet in 1 keerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, pro's als Erwin Olaf die mensen tegelijk stil kan laten staan voor een foto.
Schiphol?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeiemorgen, op het vliegveld zijn ze weer flink de motors aan het warm draaien.
Eindhoven airport. Als de wind goed staat hoor je ze nogal.quote:
Ah, was tijdje geleden in Weert en dus dichtbij Vliegbasis Kleine-Brogel. Was blijkbaar oefening aan de gang (militairen hadden wegen afgezet) en werd ook af en aan gevlogen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eindhoven airport. Als de wind goed staat hoor je ze nogal.
Hier wordt ook zat geoefend bij de oirschotse hei. Maar hier flikkert volgens mij nooit wat naar beneden. Hoor er iig niets van.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ah, was tijdje geleden in Weert en dus dichtbij Vliegbasis Kleine-Brogel. Was blijkbaar oefening aan de gang (militairen hadden wegen afgezet) en werd ook af en aan gevlogen.
Vind ik dan weer niet zo erg; integendeel.![]()
Totdat je hoort dat er in de afgelopen jaren genoeg kisten naar beneden zijn gegaan op steenworp afstand waar die persoon woonde.
Oh, en genoeg dodelijke ongelukken op dezelfde weg...
Mwah, was geloof ik vooral privé-spul. Van wat ik kan terugvinden is er 'maar' een keer iets militairs neergestort; een F16 in augustus 2012.quote:
Ik gok dat laatste idd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mwah, was geloof ik vooral privé-spul. Van wat ik kan terugvinden is er 'maar' een keer iets militairs neergestort; een F16 in augustus 2012.
Kunnen ook sterke verhalen zijn natuurlijk.
Hij heeft er 4 dagen over gedaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat plaatje is niet in 1 keermaar dat had je zelf ook wel door.
Hangt in Leiden, met een video hoe deze gemaakt is...
toffe foto, dat sowieso!
Die docu was wel heel gaaf!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij heeft er 4 dagen over gedaan
Ken m. jammer dat ik toen niet wist dat ze dat dedenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die docu was wel heel gaaf!
gevonden!
Lol ik ga dat eens met Loebes proberen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:33 schreef fyah het volgende:
Nog zo'n leuke gif waarin je duidelijk het effect van de focal length / zoom van je lens ziet
[ afbeelding ]
20-30-50-85?
Dit laat perfect perspectief zienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:33 schreef fyah het volgende:
Nog zo'n leuke gif waarin je duidelijk het effect van de focal length / zoom van je lens ziet
[ afbeelding ]
20-30-50-85?
me 2quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:57 schreef SunChaser het volgende:
Waar komen al die newbies vandaan met rare vragen eigenlijk. Heb soms t gevoel dat we gewoon getrolt worden
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |