SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
En dat is dan Spellcheckerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Curlbrah het volgende:
srs iemand goed qua spelling?
heb een zin waar volgens mij een fout in zit maar kan m niet vinden
Heb er nooit om gevraagd. Ik haal wel eens domme foutjes uit berichten, daardoor heb ik die tag.quote:
Ik, no jokequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Curlbrah het volgende:
srs iemand goed qua spelling?
heb een zin waar volgens mij een fout in zit maar kan m niet vinden
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus ik heb gepresenteerd en de groepsgenoot die 17 paginas zou presenteren was het helemaal vergeten dus moest ik dat ook improviseren en de presentatie helemaal alleen doen omdat hij een blackout had en alleen kon stotteren.
Toch nog een hele krappe voldoende gekregen omdat ik "het zo spontaan en met humor oploste en duidelijk goed wist waar ik het over had"
Dat cijfer telt voor het hele groepje. Kreeg als dank koffie aangeboden... Heb nog steeds hartkloppingen van vannacht.
Nah we mogen als groep de punten verdelen. Ik ga sowieso meer punten dan de rest pakkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Bij een fatsoenlijke opleiding zou je onafhankelijk van elkaar een cijfer krijgen en had je dit soort onzin niet. Maar ja, dan komt het wel bekende hbo groepsopdrachten topic van klb om de hoek kijken. Ook wel eens gehad dat zo'n figuur niet op kwam dagen oid, gewoon presentatie deel houden, verder niets aan de hand. Tis alleen wel lullig als je dan in een andere groep ziet dat 3/4 niet zijn gekomen en die ene knul zijn deel maar een beetje vertelt.
Pff ik had een keer een heel erg belangrijk economie PO, dat moest in groepjes van 3, partner 1 en ik deden alles, partner 2 heeft geen ene kanker gedaan, had ie gewoon een 7.5 gekregen voor iets wat facking zwaar meetelde..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus ik heb gepresenteerd en de groepsgenoot die 17 van de 20 paginas zou presenteren kreeg een blackout en was alles helemaal vergeten dus moest ik dat ook improviseren terwijl ik dat totaal niet had voorbereid. Uiteindelijk de presentatie helemaal alleen moeten doen omdat hij alleen kon stotteren.
Toch nog een hele krappe voldoende gekregen omdat ik "het zo spontaan en met humor oploste en duidelijk goed wist waar ik het over had"
Dat cijfer telt voor het hele groepje.
"En toen kwam napo.. pgfht kwamquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:12 schreef MineraalWater het volgende:
Zitte straks lekker op het havo ofzo en dan vraagt ie: Zeg wie zit hier op FOK!?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
"En toen kwam napo.. pgfht kwamKomen
HAHAHAHAHA oke waar waren we"
waar zag je dat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef Timwonnacott het volgende:
Met dank aan de FP:
[ afbeelding ]
Fijne avond nog!
nespresso lattissima.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:56 schreef Curlbrah het volgende:
srs, wie heeft er hier een fatsoenlijke espresso machine? onze senseo is kapot gegaan en het is eindelijk tijd voor een echt koffiezet apparaat.
quote:9 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:58
8 Status douane bijgewerkt AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:34
7 Status douane bijgewerkt AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 17:21
6 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 23:09
5 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 18:48
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 13:36
3 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 04:55
2 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 04:03
woensdag, Oktober 16, 2013
1 Zending opgehaald HONG KONG - HONG KONG 22:46
er staat hier een gaggia, geen espresso machine, wel een echte koffiemachine die bonen vers maaltquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:56 schreef Curlbrah het volgende:
srs, wie heeft er hier een fatsoenlijke espresso machine? onze senseo is kapot gegaan en het is eindelijk tijd voor een echt koffiezet apparaat.
naja, onovertroffen: smaak zal denk ik (ik drink geen koffie) niet in de buurt komen van verse bonen (het blijft een prefab cupje)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Met bonen is natuurlijk(mits goed afgesteld en met goede bonen) ook erg lekker. Zo'n ¤8000 machine is gewoon onovertroffen. Qua gemak (geen prut) en snelheid heb ik voor nespresso gekozen.
een pixie van krups ofzo is van nespresso, maar je zoekt een espresso machine? moet je eens naar zon winkel gaan in de stad voor inlichtingen.quote:
zouden de chinezen hun werk goed gedaan hebben en een leuke waarde hebben opgeschrevenquote:10 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:06
ze hebben weer kazaar, en darkhan. erg over te spreken. de stock cups vind ik maar meh, behalve de fortisio lungo.quote:
paars en zwart en indriya hier. En die lungos idd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:27 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
ze hebben weer kazaar, en darkhan. erg over te spreken. de stock cups vind ik maar meh, behalve de fortisio lungo.
?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Drip brew > nespresso
is meer marketing dan koffie he? Heb daar ooit een bijbaantje gehad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:56 schreef Curlbrah het volgende:
Mijn natte droom is nog altijd zo'n grote Illy machine. dat is pas koffie
Oh, misschien is de Nederlandse tak dan anders? Drink eigenlijk alleen Illy in Italië. Daar had ik ook die apparaten zien staan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
is meer marketing dan koffie he? Heb daar ooit een bijbaantje gehad.
Als je echt goed wil, dan kijk je hier.
[ afbeelding ]
Golden coffee box.
Hahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahahhahahaahhahahahahaha.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vogel ik neem een liter bodylotion mee voor vanavond, is dat genoeg?
Stuur het adres maar kom ik ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ze rijden rondjes met mijn pakketje?quote:13 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:41
12 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:02
Ja had ik ook een keer gehad. Amsterdam > Eindhoven > Amsterdam > Eindhovenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ze rijden rondjes met mijn pakketje?
We hebben al balonnen van 100% latex dus komt wel goed, die tampons met wodka waren vorige keer goed bevallen toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
dat gaat alles verneukenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:39 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ijk-zwarte-piet.html![]()
en dat slaven gezeik wordt je ook niet goed van, hoe moeilijk is het nou te beseffen dat het een kinderfeest isquote:
Ja echt héquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat slaven gezeik wordt je ook niet goed van, hoe moeilijk is het nou te beseffen dat het een kinderfeest is
Zeurpietenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:45 schreef MineraalWater het volgende:
Kut "pieten" met hun "racisme"
En met pieten bedoel ik levensechte pieten niet die geschminkt zijn
dan is de randstad op eens niet het drukst bevolkte stukje nederland meer...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:35 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb een oplossing. Elke "zwarte piet" het land uitsturen en dan gewoon alles witten pieten maken. Opgelost!
We kunnen ook gewoon elke mongool die zwarte piet racistisch vindt het land uitsturen... scheelt een heleboel vliegtickets.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:35 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb een oplossing. Elke "zwarte piet" het land uitsturen en dan gewoon alles witten pieten maken. Opgelost!
But will it run crysis?quote:
Ohja ook goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:38 schreef TJV het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon elke mongool die zwarte piet racistisch vindt het land uitsturen... scheelt een heleboel vliegtickets.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:23 schreef Ame_thyst het volgende:
http://mydickband.bandcamp.com/
Dat eerste nummer al
Die titels![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt de muziek voor aldie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je vulde de verkeerde vakken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:55 schreef bobbernaut het volgende:
Dat was bobje's vakkenvul carriere.
wil wel, kan nietquote:
vakantie toch broedert?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wil wel, maar veel schoolwerk.
Uni heeft geen herfstvakantie. Volgende week gewoon een tentamen, essay deadline, presentatie en een college.quote:
Nice hoe bevalt ie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:38 schreef mschol het volgende:
whoa, verademing dit: i.p.v van 80% accu naar 5% in een nacht, nu van 41% naar 40%
goed, engels instellen was even puzzelenquote:
balen, nja als je dat gehad hebt weer rustige periode meestalquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Uni heeft geen herfstvakantie. Volgende week gewoon een tentamen, essay deadline, presentatie en een college.
zeikende negers.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:14 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ken-zwarte-piet.html
apple? Ik heb m ook.quote:
fixedquote:
de tequila heeft mij ook geraakt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die tequila was trouwens uitzonderlijk ranzig
nah trekt wel weg, maar je hebt wel iets persoonlijks achter gelatenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sooooorrryyy
Stinkt het nog?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:26 schreef bobbernaut het volgende:
inliners zijn ook serieus bijna allemaal homo'sSkinny jeans, en dan doen ze van die ballet bewegingen in de lucht, pirouettes etc, kanker homo's
Ja zo iets, kan me niet herinneren dat nog na 2000 te hebben gedaan, al kan ik dat ook zeggen over skateboarden. Maar dat was toen nog niet zo populair als nu onder den jeugd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:36 schreef Ame_thyst het volgende:
skaten is dat sowieso niet een beetje 1990
Hij ziet dat ik ergens mee bezig ben, dan houd je gewoon afstand.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Voor schut gezet door een inliner?
wat?quote:
story of my lifequote:
quote:
HARD!quote:
quote:
quote:
ib4 banquote:
DM!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht. Ik heb een filmpje waarin zijn moeders tieten te zien zijn
battle royale.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:43 schreef Mender het volgende:
Gaan we weer eens een keer een event doen ofzo? Lijkt me leuk
gta 4 ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:13 schreef d4v1d het volgende:
Hoe krijg ik dit van mn youtube feed af?
[ afbeelding ]
psychoooooquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:44 schreef Timwonnacott het volgende:
En deze nog voor ik weer verder werk.
quote:
quote:
wel met historische gevel danquote:Op zondag 20 oktober 2013 08:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Nieuwbouw in leeuwarden realiseren iemand? Zijn een paar mooie locaties vrij gekomen..
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Beetje met je pipet in vlees roeren
van TSM?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:20 schreef MineraalWater het volgende:
David moest je nog zo'n map downloaden? heb namelijk nog een premium link shit
Ah ok check je dm maar effequote:Op zondag 20 oktober 2013 12:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
van TSM?
Ik heb net gister de nieuwste update daarvan gedownloadKoste weer 'n uur.
Nu niks nodig
Die gast heeft fucking 10k gedoneerdquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:03 schreef Mender het volgende:
http://www.twitch.tv/mindcracknetwork
Notch zit nu op de Mindcrack server
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
10k voor notch is 10 euro voor ons
http://www.minecraftforum(...)2a-updated-15102013/quote:
Waardeloos dat het voor 1.6.x is. Aangezien veel andere grote mods nog in de 1.5.x fase zitten en ook niet 1.6 zullen worden maar in een keer vaan 1.7 gaan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.minecraftforum(...)2a-updated-15102013/
Nieuwste versie van Thaumcraft. Heeft weer alles om gegooid waardoor research weer heel anders is, en veel beter. Maar die nieuwe multiblock constructies![]()
Of iets anders.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:37 schreef Mender het volgende:
Zullen we binnenkort een potje UHC doen ofzo?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:11 schreef Ame_thyst het volgende:
tevensGoogle laat gebruikers kwantummechanica simuleren via Minecraft
geniet er nog maar van. Is straks uit de cao.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jup. Elke zondag drie uurtjes. Lekker dubbel betaald
Alleen voor medewerkers die in dienst komen NA het ingaan van die CAO. Zonder terugwerkende kracht dus.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:49 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
geniet er nog maar van. Is straks uit de cao.
Google credits geven ipv de eigenlijke mod makerquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
inb4: ze sturen al de blokjes die je plaats door naar de NSA.
./carequote:Op zondag 20 oktober 2013 18:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
Google credits geven ipv de eigenlijke mod maker
ik voorzie weinig nieuwe werkkrachten voor zondag..quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:49 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
geniet er nog maar van. Is straks uit de cao.
Wat is er mis met bij de mcdonalds werken dan?quote:
Lol, werk je daar? In één van de drie in Almelo dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wat is er mis met bij de mcdonalds werken dan?
Neger. Doe die QP als de godverdomme in de bin.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lol, werk je daar? In één van de drie in Almelo dan?
Valt wel mee! Al mijn geschiedenis leraren was wel iets mis mee en ik ben ook redelijk normaal gebleven!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet als je van mij les gaat krijgen.
Jullie kinderen zijn fucked, fucked zeg ik je
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Valt wel mee! Al mijn geschiedenis leraren was wel iets mis mee en ik ben ook redelijk normaal gebleven!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
ik ben ook redelijk normaal gebleven!
quote:
De wattes?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Neger. Doe die QP als de godverdomme in de bin.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wat is er mis met bij de mcdonalds werken dan?
Ik gebruik meestal een lepel, wel een draadloze!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:43 schreef MineraalWater het volgende:
Mensen die steeds met hun internet opscheppenHoe FUCKING irritant is dat man. Stop daar mee. Serieus.
Ik heb 150Mbit/squote:Op zondag 20 oktober 2013 19:43 schreef MineraalWater het volgende:
Mensen die steeds met hun internet opscheppenHoe FUCKING irritant is dat man. Stop daar mee. Serieus.
In ons "kutdorp" staat anders wel het hoofdkantoor van de betrouwbaarste provider van West-Europa.quote:
en dat is?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In ons "kutdorp" staat anders wel het hoofdkantoor van de betrouwbaarste provider van West-Europa.
Wot in ons dorp is zelfs glasquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:51 schreef mschol het volgende:
hier kunnen ze nog niet eens glas aangebieden, pauper ziggo en kpn
en dat in een stad met > half miljoen inwoners
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Solcon, duh fucking duh
Nee manquote:
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lol, werk je daar? In één van de drie in Almelo dan?
ditquote:
hoe was je steen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:28 schreef Curlbrah het volgende:
Tinder, de perfecte app voor fokkers zoals ons.
Hier hangen medewerker van de maand foto's in de mac.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]tuurlijk niet, kansloze bende daar.
Die driveins zijn ook altijd een uur dicht voordat ze eigenlijk sluiten.
Hoeveel matches had jij?quote:
Ik doe t niet meer, heb er 2, 1 paardenmeisje en 1 leuk meisje uit brabantquote:
Moet je niet 18 zijn voor tinder? :' )quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik doe t niet meer, heb er 2, 1 paardenmeisje en 1 leuk meisje uit brabant
WAAROM BRABANT, ze is knap en lief enzo, heb dr nummer gefixt en we praten, maar BRABANT
ik gebruik hot or not, en dat is van 13-17 omdat ik 15 benquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Moet je niet 18 zijn voor tinder? :' )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |