SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
En dat is dan Spellcheckerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Curlbrah het volgende:
srs iemand goed qua spelling?
heb een zin waar volgens mij een fout in zit maar kan m niet vinden
Heb er nooit om gevraagd. Ik haal wel eens domme foutjes uit berichten, daardoor heb ik die tag.quote:
Ik, no jokequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Curlbrah het volgende:
srs iemand goed qua spelling?
heb een zin waar volgens mij een fout in zit maar kan m niet vinden
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus ik heb gepresenteerd en de groepsgenoot die 17 paginas zou presenteren was het helemaal vergeten dus moest ik dat ook improviseren en de presentatie helemaal alleen doen omdat hij een blackout had en alleen kon stotteren.
Toch nog een hele krappe voldoende gekregen omdat ik "het zo spontaan en met humor oploste en duidelijk goed wist waar ik het over had"
Dat cijfer telt voor het hele groepje. Kreeg als dank koffie aangeboden... Heb nog steeds hartkloppingen van vannacht.
Nah we mogen als groep de punten verdelen. Ik ga sowieso meer punten dan de rest pakkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Bij een fatsoenlijke opleiding zou je onafhankelijk van elkaar een cijfer krijgen en had je dit soort onzin niet. Maar ja, dan komt het wel bekende hbo groepsopdrachten topic van klb om de hoek kijken. Ook wel eens gehad dat zo'n figuur niet op kwam dagen oid, gewoon presentatie deel houden, verder niets aan de hand. Tis alleen wel lullig als je dan in een andere groep ziet dat 3/4 niet zijn gekomen en die ene knul zijn deel maar een beetje vertelt.
Pff ik had een keer een heel erg belangrijk economie PO, dat moest in groepjes van 3, partner 1 en ik deden alles, partner 2 heeft geen ene kanker gedaan, had ie gewoon een 7.5 gekregen voor iets wat facking zwaar meetelde..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus ik heb gepresenteerd en de groepsgenoot die 17 van de 20 paginas zou presenteren kreeg een blackout en was alles helemaal vergeten dus moest ik dat ook improviseren terwijl ik dat totaal niet had voorbereid. Uiteindelijk de presentatie helemaal alleen moeten doen omdat hij alleen kon stotteren.
Toch nog een hele krappe voldoende gekregen omdat ik "het zo spontaan en met humor oploste en duidelijk goed wist waar ik het over had"
Dat cijfer telt voor het hele groepje.
"En toen kwam napo.. pgfht kwamquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:12 schreef MineraalWater het volgende:
Zitte straks lekker op het havo ofzo en dan vraagt ie: Zeg wie zit hier op FOK!?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
"En toen kwam napo.. pgfht kwamKomen
HAHAHAHAHA oke waar waren we"
waar zag je dat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef Timwonnacott het volgende:
Met dank aan de FP:
[ afbeelding ]
Fijne avond nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |