ALDIEWILLENTEKAAPRENVARENquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sooooorrryyy
Stinkt het nog?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha, mooi over vogels vloerbedekking gekotst
Ik snap werkelijk niks van wat je zegt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:46 schreef Basxt het volgende:
Ik geloof je wel. toen ik mijn verjaardagsfeestjezeg dan gewoon feest, pauper. Maar dat terzijde, zijn er altijd die mans doen met hoeveel ze op kunnen dit dat. Vervolgens kotst dr een over mn muur. ja dankje toppie man doen we zo weer. gvd allemaal worst en drank op de muur met een spanwijdte van 1 meter
Het escaleerde volledig uit de hand en dames gooiden hun lingerie in de lucht?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:49 schreef vogelkooi het volgende:
Gall en gall tequila was de boosdoener waarschijnlijk, er werden drank spelletjes gedaan.
nederlands do you read itquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niks van wat je zegt.
Hij is nog dronken van een verjaardagsfeestje bij een fokker.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niks van wat je zegt.
Dat verklaart de wartaal die hij uitkraamt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hij is nog dronken van een verjaardagsfeestje bij een fokker.
Als ze al iets aan hadden, dan gebeurde de situatie die jij beschrijft zeker.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Het escaleerde volledig uit de hand en dames gooiden hun lingerie in de lucht?
Dan was het haan33quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Als ze al iets aan hadden, dan gebeurde de situatie die jij beschrijft zeker.
Daarna gingen we nog wel naar een kroegje eerst. En daarna een patatje halen. Wat hij vervolgens op zijn vloer had liggen, vermengd met bier, tequila en wodka.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:07 schreef Splutje het volgende:
Leuk feestje man als het om 3 uur afgelopen was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |