Blijkbaar wel, de meesten die de topics vol posten zaten op het werkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, topics gaan te hard. De werkende man kan dit toch niet bijhouden?
hahaha ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:07 schreef roy9 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, de meesten die de topics vol posten zaten op het werk![]()
Voor mij ook niet. Suffe dingen. Helaas schijnt het spel wel heel erg op de mega-evoluties gefocust te zijn ...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:58 schreef Mystikvm het volgende:
Kan nu wel zeggen dat die mega evolutions voor mij niks toevoegen. Ik vind ze niet leuk.
Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Neem je gewoon die Mega-steen en zet je die op je eigen Lucario. Big deal.
Dat van die mega evoluties valt ook wel mee hoor. Het komt voor in het verhaal, ja, maar als je er geen trek in hebt, dan hoef je het absoluut niet te gebruiken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Suffe dingen. Helaas schijnt het spel weer heel erg op de mega-evoluties gefocust te zijn ...
Pokémon Amie heeft veel voordelen, maar het blijft extreem suf. Ik ga toch niet ŕ la Nintendogs mijn Pokémon aaien en snoepjes geven?
Ik speel het spelletje met die Mega Evoluties wel mee en daarna doe ik er niks meer mee. Verder ben ik wel tevreden over de game. Het komt meer tot leven en verder blijft het de ouderwetse Pokémon-formule.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Suffe dingen. Helaas schijnt het spel wel heel erg op de mega-evoluties gefocust te zijn ...
Pokémon Amie heeft veel voordelen, maar het blijft extreem suf. Ik ga toch niet ŕ la Nintendogs mijn Pokémon aaien en snoepjes geven?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:49 schreef BigRedKane het volgende:
31 uur gespeeld en nog maar 6 badges
ik heb nu ook gyarados in m'n team, weet iemand waar ik de mega evolution stone voor hem kan vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]ik zal even kijken, thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu alleen nog de mega stone voor garchomp, die kun je in victory road vinden.I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
Beter ziet iedereen op zijn 3ds status hun FOK! usernamequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef Roburtt het volgende:
Zouden we in die wiki lijst ook niet de ingame naam bij moeten houden? Heb bij niemand enig idee wie het is eigenlijk
Ja hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:12 schreef BigRedKane het volgende:
ik heb 20 magikarps, wie wil er één?
sorry ik dacht dat ik er 20 had, maar ik herinner me nu dat ik ze gisteren allemaal vrijgelaten heb.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja hoorWat wil je er voor terug?
bol.com?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:17 schreef benx het volgende:
Wat is deze, was ik van plan om deze game te halen vandaag is hij gewoon overal uitverkocht...
Overal is:
1 Game Mania
2 Intertoys
2 Bart Smit
1 Top 1 Toys
2 Mediamarkt
Hype? Weinig exemplaren?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]Kunnen we ruilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Pokémon vliegt over de toonbankquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:17 schreef benx het volgende:
Wat is deze, was ik van plan om deze game te halen vandaag is hij gewoon overal uitverkocht...
Overal is:
1 Game Mania
2 Intertoys
2 Bart Smit
1 Top 1 Toys
2 Mediamarkt
Hype? Weinig exemplaren?
Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef Roburtt het volgende:
Heb je toegevoegdquote:
Ik had er een level 1 Houndour op gezet en om een Ditto gevraagd, had binnen no time een (Franse) Ditto terug ergens in de 40 qua level. Dus een version exclusive aanbieden wil ook helpen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:29 schreef Sjiznit het volgende:
Grr, veel dittos op de GTS maar allemaal voor Xerneas en Yveltal oid. Hopeloos. Eigenlijk zouden ze een filter moeten maken dat je die er uit kan filteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |