Dat van mij was ook als grapje bedoeltquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Haha ik hoef die donkere vrouw toch niet dus ik maak me niet druk.
ik ben trouwens bruin.. pak regelmatig de sportschool en geen enkele meid heeft geklaagd over mijn penis ..
Dusse... hier bij ben je van harte uitgenodigd om een ritje te maken met mij![]()
(grapje niet te serieus nemen).
Haha denkt dat het misschien ook te maken zal hebben met het hele zwarte piet gebeuren? (zwart wit/rassen discussie).quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat van mij was ook als grapje bedoelt![]()
Ik blijf het gewoon grappig vinden dat dit topic nog zo "actief" is.
Deze Sherlock is iets op het spoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:09 schreef SchoneZoon het volgende:
Is het waar dat negerinnen een grotere kut hebben?
Zeg maar hetzelfde idee dat Aziatische vrouwen strakker zijn, omdat Aziatische mannen kleiner geschapen zijn.
Is het waar dat Aziatische mannen de kleinste pennis hebben over heel de wereld?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:09 schreef SchoneZoon het volgende:
Is het waar dat negerinnen een grotere kut hebben?
Zeg maar hetzelfde idee dat Aziatische vrouwen strakker zijn, omdat Aziatische mannen kleiner geschapen zijn.
Allemaal waar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Is het waar dat Aziatische mannen de kleinste pennis hebben over heel de wereld?
Is het waar dat negers een enorme grote pennis hebben over heel de wereld?
Is het waar dat blanke mannen een enorm kleine pennis hebben in vergelijking met negers?
Is het waar dat blanke mannen een ietsje groter pennis hebben in vergelijking met Aziatische mannen?
Is het waar dat.......dit topic "*****" is én toch serieus wordt genomen ? JAAAAAA![]()
Negerinnenkontquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Blanke vrouwen, met de lichamen van donkere vrouwen![]()
Surinamers zijn inderdaad donker. Een blanke vader en een donkere moeder maakt doorgaans een getinte baby.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat versta je onder getint? Surinamers zijn niet getint, maar gewoon donker. Onder getint versta ik meer dat Spaanse/Italiaanse/Noord-Afrikaanse.
Dit inderdaad. Liever dit dan een Nederlands meisje met het lichaam en de motoriek van een plank, geen heupen en de huidskleur van een spook.quote:
Die heupen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Liever dit dan een Nederlands meisje met het lichaam en de motoriek van een plank, geen heupen en de huidskleur van een spook.
[ afbeelding ]
Het is wel zo dat blanke jongens over het algemeen blanke meisjes daten, in ieder geval dat is wat ik zie in mijn omgeving. Iedereen date Nederlandse meisjes.
Van de blanke mannen die donkere vrouwen daten doen de meeste dat omdat ze geen succes hebben bij blanke vrouwen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Liever dit dan een Nederlands meisje met het lichaam en de motoriek van een plank, geen heupen en de huidskleur van een spook.
[ afbeelding ]
Het is wel zo dat blanke jongens over het algemeen blanke meisjes daten, in ieder geval dat is wat ik zie in mijn omgeving. Iedereen date Nederlandse meisjes.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:17 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Van de blanke mannen die donkere vrouwen daten doen de meeste dat omdat ze geen succes hebben bij blanke vrouwen.
en van die mannen die op enorm dikke koeien vallen 'omdat die echt zo vrouwelijk zijn'quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:17 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Van de blanke mannen die donkere vrouwen daten doen de meeste dat omdat ze geen succes hebben bij blanke vrouwen.
Dude, generalisaties oke, maar ga geen dingen uit je duim zuigen want deze slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:17 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Jij vindt het betreffende meisje een dikke koe?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en van die mannen die op enorm dikke koeien vallen 'omdat die echt zo vrouwelijk zijn'
ja suuuuuure_____________
Dikke koeien? Dat zijn de vormen die een vrouw hoort te hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en van die mannen die op enorm dikke koeien vallen 'omdat die echt zo vrouwelijk zijn'
ja suuuuuure_____________
Fuck yeahquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Blanke vrouwen, met de lichamen van donkere vrouwen![]()
Ik val wel op donkere meisjes hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,
Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
schaam je je als feeder om ben je trots om naast zon gestrande zeekoe te lopen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dikke koeien? Dat zijn de vormen die een vrouw hoort te hebben![]()
Maar jij bent waarschijnlijk een bottenneuker of zoals jij het noemt val je op 'slank'
Vallen donkere meisjes op blanke jongens?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,
Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
Een vrouw zonder vormen is geen vrouwquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
schaam je je als feeder om ben je trots om naast zon gestrande zeekoe te lopen?
rond is de enige vormquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Een vrouw zonder vormen is geen vrouw
Fap zequote:
matige pogingquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ [url=http://https://www.google.nl/sea(...)225%3B410]afbeelding[/url] ]
Fap ze
Check die ribbenkast
Je plaatje faalt, maar ik wil jullie allebei graag iets meegeven:quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ [url=http://https://www.google.nl/sea(...)225%3B410]afbeelding[/url] ]
Fap ze
Check die ribbenkast
Wattan? Baardgroei?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Hmm ik moet het vooral NIET hebben van de gezichten van negerinnen, die vind ik vaak te mannelijk..
een plaatje waar die negerin op die bank ligt, met haar weet ik wel raad.. maar goed, zij heeft dan ook fijne gelaatstrekken.
Is het jullie niet opgevallen dat surinaamse/antilliaanse vaak net te mannelijk iets hebben in het gezicht?.
Jaquote:
Mag ik je gilette een keer lenen dan? Heb wat scheerwerk te doen en ben de mijne kwijt. :pquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja, ik voel me inferieur als zij meer heeft aan mijn gilette scheermes
..
Nee maar, de gelaatstrekken (kaak,neus)
Volgens mij was het ook zo dat donkere mensen meer testostoron hebben dan mensen van andere afkomsten.
Is goed, als je hem terug geeft verwacht ik wel een nieuw scheermesje van jequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:39 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Mag ik je gilette een keer lenen dan? Heb wat scheerwerk te doen en ben de mijne kwijt. :p
Negers en negerinnen hebben zeer uiteenlopende gelaatstrekken. Het is namelijk een enorm diverse groep die op 1 hoop wordt gegooid aan de hand van de huidskleur.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja, ik voel me inferieur als zij meer heeft aan mijn gilette scheermes
..
Nee maar, de gelaatstrekken (kaak,neus)
Volgens mij was het ook zo dat donkere mensen meer testostoron hebben dan mensen van andere afkomsten.
SPOILER: Om je eens een beeld te geven van de uiteenlopende fenotypes van donkere dames van verschillende volkeren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Negers en negerinnen hebben zeer uiteenlopende gelaatstrekken. Het is namelijk een enorm diverse groep die op 1 hoop wordt gegooid aan de hand van de huidskleur.Dat wist ik al hoorSPOILER: Om je eens een beeld te geven van de uiteenlopende fenotypes van donkere dames van verschillende volkeren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Afhankelijk van het land waar ze vandaan komen hebben ze bepaalde kenmerken, als ik zo kijk vind ik 4,9 en 12 wel iets hebben.
Maar als ik zou kunnen kiezen tussen een blanke/Aziaat of misschien latina heb ik daar de voorkeur voor.
Waz met jou!
Lelijk hoofd, verder is het zeker goed!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannen die hier niet op vallen zijn gewoon homo.
Ik zou best op dat kikkermuiltje kunnen komen hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Negers en negerinnen hebben zeer uiteenlopende gelaatstrekken. Het is namelijk een enorm diverse groep die op 1 hoop wordt gegooid aan de hand van de huidskleur.
Om je eens een beeld te geven van de uiteenlopende fenotypes van donkere dames van verschillende volkeren:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:51 schreef Royco1 het volgende:
Niks mis met donkere vrouwen.
En met blanke vrouwen ook niet.
Aziatische zitten ook genoeg mooie exemplaren bij.
Vrouwen
say whut?quote:Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
Niks mis met donkere dames hoor =D Alleen de paar die ik ken/tegenkom hebben meestal totaal niks met blanke gasten dus dan houd het snel op. Of ze gaan er vanuit dat wij niks met donkere dames hebben, waardoor het cirkeltje rond is =pquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben wel enigszins benieuwd naar de bronnen voor die cijfers.Ik denk dat veel Marokkanen voor een partner met dezelfde afkomst kiezen vanwege geloofsovertuiging en vanwege de ouders. Ik ken veel Marokkaanse meiden die alleen thuis mogen komen met een Marokkaan. Ik ken ool veel Nederlandse meiden die alleen met Nederlanders daten omdat hun ouders er echt niet om staan te springen als ze met een 'buitenlander' thuis komen en dat afkeuren. Ik vind dat zelf best wel sneu...iemand qua afkomst al gelijk afwijzen.Wat betreft geloofsovertuiging kan ik het begrijpen dat je iemand wilt die dezelfde religie heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je op een tentamen maar goed kan herhalen wat er in de boeken stond. Je hoeft daar geen perfect wereldbeeld of goed ontwikkelde algemene kennis voor te hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:48 schreef Godshand het volgende:
Hoe komt iemand als TS op de Universiteit?
Iemand met zo'n debiel wereldbeeld zal wel niet veel hersencellen hebben neem je aan?
Ik vind het ook sneu inderdaad, sowieso snap ik niet dat je je kinderen zoiets oplegt. Qua religie snap ik het al beter, maar ook dat vind ik wel jammer om te zien. Dan krijg je van die gasten die zich voor de vorm bekeren. Ik heb ook zo iemand in m'n familie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik denk dat veel Marokkanen voor een partner met dezelfde afkomst kiezen vanwege geloofsovertuiging en vanwege de ouders. Ik ken veel Marokkaanse meiden die alleen thuis mogen komen met een Marokkaan. Ik ken ool veel Nederlandse meiden die alleen met Nederlanders daten omdat hun ouders er echt niet om staan te springen als ze met een 'buitenlander' thuis komen en dat afkeuren. Ik vind dat zelf best wel sneu...iemand qua afkomst al gelijk afwijzen.Wat betreft geloofsovertuiging kan ik het begrijpen dat je iemand wilt die dezelfde religie heeft.
Ja meestal is het dan alleen om te trouwen niet voor het geloof zelf dat ze zich bekeren, maarja moet eerlijk zeggen dat als ik verliefd zou worden op een Nederlandse jongen ik ook zou vragen of die moslim wil wordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu inderdaad, sowieso snap ik niet dat je je kinderen zoiets oplegt. Qua religie snap ik het al beter, maar ook dat vind ik wel jammer om te zien. Dan krijg je van die gasten die zich voor de vorm bekeren. Ik heb ook zo iemand in m'n familie.
Maar waarom is dat dan? Voor je ouders? Of omdat je die jongen zou willen redden? Of omdat je je kinderen later islamitisch op wil voeden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja meestal is het dan alleen om te trouwen niet voor het geloof zelf dat ze zich bekeren, maarja moet eerlijk zeggen dat als ik verliefd zou worden op een Nederlandse jongen ik ook zou vragen of die moslim wil worden![]()
Heb al twee verzoeken gehad van 2 prachtige islamitsche dames...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar waarom is dat dan? Voor je ouders? Of omdat je die jongen zou willen redden? Of omdat je je kinderen later islamitisch op wil voeden?
Moet je ook niet om pepernoten vragenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:56 schreef imanidiot het volgende:
Verdomme door dit topic heb ik zin in een lekker donker meisje.
Dus waar haal ik ze vandaan? Meestal kijken ze me aan alsof ik een racist ben.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:32 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Heb al twee verzoeken gehad van 2 prachtige islamitsche dames...
Heb ze ook gevraagd waarom en hun zeiden dan tegen mij, omdat het beter voelt als ik dan ook moslim ben, en ik dacht dat het ook te maken heeft met dat als ze met een niet moslim trouwen krijgen ze geen bruidschat of zo.
Ik heb maar netjes afgewezen, ik hou net te veel van me bacon, af en toe peukje en me heineken
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb weleens een Turkse gedate, maar die heeft geen poging gedaan me te bekeren.
Voor mezelf, ik vind het gewoon fijner en je begrijpt elkaar sowieso beter als je hetzelfde geloof hebt. Kan me bijvoorbeeld echt niet voorstellen dat ik een maand tijdens de Ramadan aan het vasten bent terwijl mijn partner gewoon loopt te eten voor m'n neus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar waarom is dat dan? Voor je ouders? Of omdat je die jongen zou willen redden? Of omdat je je kinderen later islamitisch op wil voeden?
Je bent jezelf wel heel erg aan het ophemelen valt me op.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:43 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..], dan heb je haar niet goed genoeg versierd!!, nee grapje.. misschien was ze niet zo extreem religeus?.
Die 2 meiden waarmee ik zat te kloten/flirten die waren best wel gelovig, streng ook en zouden van hun ouders niet eens met mij mogen praten.
Eentje zat ik veel mee te bellen, en uit het niks zei ze "Ik vind het echt zo jammer he.."
ik zei "wat vind je jammer?"
"Jaa, als jij moslim was zou je echt de perfecte man zijn.. heb je er nooit over na gedacht om je te bekeren?"
ik ging vervolgens helemaal stuk aan de telefoon en ik vroeg of ze op haar achterhoofd was gevallen.
En die andere was meer sneaky en zat echt te twijfelen om iets "stouts" met me te doen, maar haar moeder merkte op dat ze altijd met iemand aan het skypen was, die moeder zei dus bleek het "dat als het een jongen was waarmee ze aan het skypen was, het beter een moslim kon zijn omdat haar vader anders niet blij zou zijn "![]()
Waarop ze me dat dus vroeg, en ik toen het contact heb laten verwateren..
Het een sluit het ander niet uit. Ik ken een stel waarvan de niet moslim wel mee vast. En eigenlijk vrijwel in alles als een islamtische leeft maar het niet is. En het werkt ook nog.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Voor mezelf, ik vind het gewoon fijner en je begrijpt elkaar sowieso beter als je hetzelfde geloof hebt. Kan me bijvoorbeeld echt niet voorstellen dat ik een maand tijdens de Ramadan aan het vasten bent terwijl mijn partner gewoon loopt te eten voor m'n neus.
Nope... waarom zou ik dat doen?.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Je bent jezelf wel heel erg aan het ophemelen valt me op.
De belangrijkste vraag is natuurlijk, wat zouden jou ouders zeggen over een relatie met een niet moslim?, en als ze het zouden afkeuren zou je er alsnog mee doorgaan?.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Voor mezelf, ik vind het gewoon fijner en je begrijpt elkaar sowieso beter als je hetzelfde geloof hebt. Kan me bijvoorbeeld echt niet voorstellen dat ik een maand tijdens de Ramadan aan het vasten bent terwijl mijn partner gewoon loopt te eten voor m'n neus.
Maar jullie hebben wel verschillende culturen, surinamers/antillianen en nederlanders verschillen echt dag en nachtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:15 schreef RichardHammond het volgende:
Ik ben een Nederlander en heb een Surinaamse vriendin... Die ook Geneviève heet... Toevallig.
Durf best te zeggen dat ik vroeger niet de jongen was die alleen maar achter de buitenlandse dames aanzat. Had er wel genoeg aandacht van en ging er wel mee om, maar zag vaak een (echt) serieuze relatie niet zitten. Bijv. door toch een verschil in denkbeeld en toekomstvisie. En zoals ik hier ook lees toch het verschil in religie.
Blanke jongens denken dat donkere meiden geen interesse in ze hebben en vice versa. Blijft toch een maf denkbeeld, want zeker nu zie ik genoeg om mij heen dat donkere vrouwen een blanke man hebben. Er liggen nog genoeg kansen voor je.
Uiteindelijk mijn vriendin ontmoet, ben voor haar naar de andere kant verhuisd en ben daar gaan studeren. Woon een paar maanden met haar samen en hebben om en nabij de 18 maanden een relatie.
Dus ja het kan.
Ach, ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:24 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Maar jullie hebben wel verschillende culturen, surinamers/antillianen en nederlanders verschillen echt dag en nacht(no pun intended) in hun doen en laten.
Heb je nooit heftige discussies omdat je dingen anders bent gewend en het dan verkeerd afloopt?.
Het is trouwens zeker NIET zo dat blank niet op donker valt en andersom, WEL, heb ik gemerkt in mijn vriendengroep dan (en die is voor 95% blank) dat die wel liever een meid hebben die ook blank is, met een paar uitschieters die op donker vallen.
Precies! :p.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:43 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ach, ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren.
Een verschil van dag en nacht vind ik het niet echt. Althans, mijn vriendin en ik komen qua doen en laten heel erg overeen. Mijn schoonmoeder is wel behoorlijk Surinaams, maar daar ga ik gewoon in mee en daar stel ik mij voor open. Als je dat niet doet dan wordt het denk ik ook niks. Als je je ergens voor openstelt word je ook geaccepteerd.
En ja, af en toe hebben mijn vriendin en ik wel een behoorlijke ruzie. Met een blanke vriendin heb je ook wel ruzie, al zijn die ruzies over het algemeen wel een stukje tammer. Grootste verschil is dat de ruzies een stukje pittiger kunnen zijn, maar daar ga je ook niet dood aan. We proberen zoveel mogelijk rekening met elkaar te houden en praten veel. Wonen nu al een hele tijd samen en gaat perfect.
Communiceren en elkaar vrij laten, denk dat het dan in de meeste gevallen wel goed komt.
Ach joh, dat is niks vergeleken bij 9 maanden niet drinken als je kinderen krijgt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:21 schreef ntm het volgende:
[..]
ah eindelijk, wat mooie plaatjesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij viel het ook al op, hij zal wel Don Juan zijn ofzo ....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Je bent jezelf wel heel erg aan het ophemelen valt me op.
Ja hoor, alleen denk ik dat ik hele jaloerse vrienden krijg als ik met een vrouw die 18 jaar jonger is kom aanzetten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,
Gadverdamme kan je dit voortaan niet achter een spoiler zetten?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |