Ze heeft ook een hekel aan Nederlanders. Las ik een keer in ander topic. Gewoon lekker laten gaan dus.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat je een racist bent, wat een taalgebruik terwijl ik gewoon een discussie wil voeren. Is goed met jou hoor, blij dat mijn Marokkaanse vriendinnen niet zo denken en doen zoals jij.
Heb zo'n hekel aan zulke Marokkanenquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze heeft ook een hekel aan Nederlanders. Las ik een keer in ander topic. Gewoon lekker laten gaan dus.
Ga nu eerst maar eens reageren op de redenen waarom een gemengd huwelijk juist wel een grotere kans heeft om te slagen, in plaats van te gaan lopen roeptoeteren te dat scheiden een recht isquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens beter lezen. Had het namelijk niet over het ontbinden van het huwelijk. Iets wat normaal is (ook onder Marokkanen, ja jij met je bekrompen kop), daar waar de islam ons het recht op scheiding gegeven. Eerder dan de westerse vrouwen hadden we dat recht al en wij als islamitische vrouwen hebben het recht om een huwelijk te ontbinden als we bijvoorbeeld seksueel tekort komen. Kortom, scheiden is heel normaal.
Waar het me om gaat is dat gemengde huwelijken op voorhand gedoemd zijn te mislukken. Onderzoek heeft uitgewezen dat 80% van de gemengde huwelijken onder Marokkanen en Turken ( bij Surinamers en Indiërs aanzienlijk lager omdat die toch minder een culturele binding met hen roots hebben) uitloopt op een scheiding. Kan men wel politiek correct en verontwaardigd reageren, maar een huwelijk is niet alleen vlinders en houden van....
Ruggegraat noem je dat? Dat is pure dommigheid.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Fundamenteel? Niks mis met fundamentalisme, daar waar iemand die fundamenteel is zich vasthoudt aan de fundamenten van zijn/haar cultuur en/of religie en dus ruggengraat heeft. Echter heeft fundamentalisme heden ten dage een hele ander connotatie... en kan ik dus zeggen dat mijn gezin totaal niet fundamentalistisch is.
Het klopt inderdaad dat wij thuis allemaal ( zowel de jongens als meisjes) alleen met een Marokkaan mogen trouwen. Maar dat is geen punt, want gelukkig vallen wij thuis ook alleen op ons eigen ras en zijn we intelligent genoeg om te bevatten dat het een goede reden heeft ( eigen soort is toch het beste).
Dit!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh btw, wat is mijn eigen soort?
Oh ja, mensen, homo sapiens
Edit: er zitten verschillen tussen onderdanig zijn en onderdrukt worden, nou kusjekroel lieverd, niet zo aangevallen voelen omdat jij zo bekrompen bent
Racist.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Piye, zoek en gij zult vinden.
Ik heb er niet voor gekozen in dit land te verblijven. En dat ik deel uitmaak van een minderheid is ook geen reden om dan maar voor een autochtoon te gaan. Bovendien, maak ik zelf keuzes en ik kies er zelf voor om een man van dezelfde ras te huwen. Mag ik?
Zij is zo ontzettend bekrompen. Echt wauw gewoon.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze heeft ook een hekel aan Nederlanders. Las ik een keer in ander topic. Gewoon lekker laten gaan dus.
Wat had je dan verwacht van een Marokkaan? Nergens ter wereld kunnen ze zich aanpassen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:17 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Zij is zo ontzettend bekrompen. Echt wauw gewoon.
Zoek eens even op op Internet hoeveel Chinezen er op deze planeet zijn? Vertel mij eens hoe die Chinezen dat gedaan hebben in een land waar aan de lopende band wordt geaborteerdquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is wel overduidelijk dat we hier te makken hebben met een achterlijke Aziaat. Het is de vrouw toegestaan te scheiden. Sterker nog, wij hebben het recht op scheiden eerder gekregen dan de westerse vrouwen. Van Allah.
En nu opdonderen, Chineesjes. Misschien moet je eens kijken wat daar in jouw land/regio gebeurt. Daar worden vrouwen aan de lopende band geaborteerd. Dus alvorens je zogenaamd te bekommeren om die ' arme Marokkaanse vrouwen die onderdrukt worden ( waar je dat vandaan haalt is me een raadsel)' bekommer je maar eerst om je eigen soort.
Nounou, er zijn er genoeg die zich wel normaal gedragen, maar zij is me toch een apart geval.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:44 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht van een Marokkaan? Nergens ter wereld kunnen ze zich aanpassen.
Nee Marokkanen zoals zij zijn helaas in de meerderheid.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:52 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Nounou, er zijn er genoeg die zich wel normaal gedragen, maar zij is me toch een apart geval.
Geklets, er zijn genoeg fatsoenlijke intelligente welbeschaafde Marokkanen, alleen die merk je niet op omdat ze zich niet anders gedragen en gepast communiceren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:53 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Nee Marokkanen zoals zij zijn helaas in de meerderheid.
Oh no you didn't.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
bij Surinamers en Indiërs aanzienlijk lager omdat die toch minder een culturele binding met hen roots hebben
Neem haar anaal, dat zou d'r leren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Oh no you didn't.
Maar nogmaals: bronnetje van dat onderzoek zou ik wel leuk vinden.
Wel met oliedomme meisjes... die de simpelste dingen niet snappen... dat is geweldig jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 08:39 schreef Vida. het volgende:
[..]Met meisjes praten, ze stiekem belachelijk maken, dat grappig vinden en zichzelf daardoor geweldig vinden.
Ik neem even aan dat jij moslim bent zoals de meeste Marokkanen? Wat jouw ouders doen (jullie verbieden om met een niet-marokkaan te trouwen) is haram, want afkomst of ras moet geen probleem zijn in islam zoals profeet Mohammed zelf heeft gezegd. Ik erger me dood aan ouders met zo'n gedachtegang, want dat gaat in tegen hun eigen religie. Heb een Marokkaanse vriendin die getrouwd is met een Hollander (bekeerling)... nou de wereld stond op z'n kop in haar familie, zij mishandeld, is gevlucht voor haar eigen veiligheid. Nu 5 jaar later en twee kinderen later, willen haar ouders nog steeds niks met haar te maken hebben en hebben hun kleinkinderen nog nooit gezien.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Fundamenteel? Niks mis met fundamentalisme, daar waar iemand die fundamenteel is zich vasthoudt aan de fundamenten van zijn/haar cultuur en/of religie en dus ruggengraat heeft. Echter heeft fundamentalisme heden ten dage een hele ander connotatie... en kan ik dus zeggen dat mijn gezin totaal niet fundamentalistisch is.
Het klopt inderdaad dat wij thuis allemaal ( zowel de jongens als meisjes) alleen met een Marokkaan mogen trouwen. Maar dat is geen punt, want gelukkig vallen wij thuis ook alleen op ons eigen ras en zijn we intelligent genoeg om te bevatten dat het een goede reden heeft ( eigen soort is toch het beste).
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neem haar anaal, dat zou d'r leren.
Klopt, maar als ik iemand zie met een donkere huidskleur valt ze wel gelijk af als het gaat om potentiële seks/relatie partnerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:04 schreef rijsttafel het volgende:
Volgens mij hangt "vallen op" wel van meer factoren af dan alleen huidskleur. Ben ik nu echt de eerste die dit zegt in dit topic of kijk ik er overheen?
Blanke vrouwen, met de lichamen van donkere vrouwenquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:44 schreef Ali_boo het volgende:
Voel geen aantrekkingskracht richting donkere vrouwen
Wat best wel jammer is want ze hebben precies de vormen waar ik zoveel van hou
oh well
En die donkere vrouw zal wel tegen jou kunnen zeggen " ik wil een blanke gebruinde man met een grote pennis én gespierde lichaam" ...quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Blanke vrouwen, met de lichamen van donkere vrouwen![]()
Haha ik hoef die donkere vrouw toch niet dus ik maak me niet drukquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:04 schreef complicate het volgende:
[..]
En die donkere vrouw zal wel tegen jou kunnen zeggen " ik wil een blanke gebruinde man met een grote pennis én gespierde lichaam" ...
Dat van mij was ook als grapje bedoeltquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Haha ik hoef die donkere vrouw toch niet dus ik maak me niet druk.
ik ben trouwens bruin.. pak regelmatig de sportschool en geen enkele meid heeft geklaagd over mijn penis ..
Dusse... hier bij ben je van harte uitgenodigd om een ritje te maken met mij![]()
(grapje niet te serieus nemen).
Haha denkt dat het misschien ook te maken zal hebben met het hele zwarte piet gebeuren? (zwart wit/rassen discussie).quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat van mij was ook als grapje bedoelt![]()
Ik blijf het gewoon grappig vinden dat dit topic nog zo "actief" is.
Deze Sherlock is iets op het spoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:09 schreef SchoneZoon het volgende:
Is het waar dat negerinnen een grotere kut hebben?
Zeg maar hetzelfde idee dat Aziatische vrouwen strakker zijn, omdat Aziatische mannen kleiner geschapen zijn.
Is het waar dat Aziatische mannen de kleinste pennis hebben over heel de wereld?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:09 schreef SchoneZoon het volgende:
Is het waar dat negerinnen een grotere kut hebben?
Zeg maar hetzelfde idee dat Aziatische vrouwen strakker zijn, omdat Aziatische mannen kleiner geschapen zijn.
Allemaal waar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Is het waar dat Aziatische mannen de kleinste pennis hebben over heel de wereld?
Is het waar dat negers een enorme grote pennis hebben over heel de wereld?
Is het waar dat blanke mannen een enorm kleine pennis hebben in vergelijking met negers?
Is het waar dat blanke mannen een ietsje groter pennis hebben in vergelijking met Aziatische mannen?
Is het waar dat.......dit topic "*****" is én toch serieus wordt genomen ? JAAAAAA![]()
Negerinnenkontquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Surinamers zijn inderdaad donker. Een blanke vader en een donkere moeder maakt doorgaans een getinte baby.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat versta je onder getint? Surinamers zijn niet getint, maar gewoon donker. Onder getint versta ik meer dat Spaanse/Italiaanse/Noord-Afrikaanse.
Dit inderdaad. Liever dit dan een Nederlands meisje met het lichaam en de motoriek van een plank, geen heupen en de huidskleur van een spook.quote:
Die heupen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Liever dit dan een Nederlands meisje met het lichaam en de motoriek van een plank, geen heupen en de huidskleur van een spook.
[ afbeelding ]
Het is wel zo dat blanke jongens over het algemeen blanke meisjes daten, in ieder geval dat is wat ik zie in mijn omgeving. Iedereen date Nederlandse meisjes.
Van de blanke mannen die donkere vrouwen daten doen de meeste dat omdat ze geen succes hebben bij blanke vrouwen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Liever dit dan een Nederlands meisje met het lichaam en de motoriek van een plank, geen heupen en de huidskleur van een spook.
[ afbeelding ]
Het is wel zo dat blanke jongens over het algemeen blanke meisjes daten, in ieder geval dat is wat ik zie in mijn omgeving. Iedereen date Nederlandse meisjes.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:17 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Van de blanke mannen die donkere vrouwen daten doen de meeste dat omdat ze geen succes hebben bij blanke vrouwen.
en van die mannen die op enorm dikke koeien vallen 'omdat die echt zo vrouwelijk zijn'quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:17 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Van de blanke mannen die donkere vrouwen daten doen de meeste dat omdat ze geen succes hebben bij blanke vrouwen.
Dude, generalisaties oke, maar ga geen dingen uit je duim zuigen want deze slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:17 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Jij vindt het betreffende meisje een dikke koe?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en van die mannen die op enorm dikke koeien vallen 'omdat die echt zo vrouwelijk zijn'
ja suuuuuure_____________
Dikke koeien? Dat zijn de vormen die een vrouw hoort te hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en van die mannen die op enorm dikke koeien vallen 'omdat die echt zo vrouwelijk zijn'
ja suuuuuure_____________
Fuck yeahquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik val wel op donkere meisjes hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,
Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
schaam je je als feeder om ben je trots om naast zon gestrande zeekoe te lopen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dikke koeien? Dat zijn de vormen die een vrouw hoort te hebben![]()
Maar jij bent waarschijnlijk een bottenneuker of zoals jij het noemt val je op 'slank'
Vallen donkere meisjes op blanke jongens?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,
Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
Een vrouw zonder vormen is geen vrouwquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
schaam je je als feeder om ben je trots om naast zon gestrande zeekoe te lopen?
rond is de enige vormquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Een vrouw zonder vormen is geen vrouw
Fap zequote:
matige pogingquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ [url=http://https://www.google.nl/sea(...)225%3B410]afbeelding[/url] ]
Fap ze
Check die ribbenkast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |