abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:58:16 #201
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_132356768
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bewijst maar weer dat je een racist bent, wat een taalgebruik terwijl ik gewoon een discussie wil voeren. Is goed met jou hoor, blij dat mijn Marokkaanse vriendinnen niet zo denken en doen zoals jij.
Ze heeft ook een hekel aan Nederlanders. Las ik een keer in ander topic. Gewoon lekker laten gaan dus.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_132356810
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:58 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ze heeft ook een hekel aan Nederlanders. Las ik een keer in ander topic. Gewoon lekker laten gaan dus.
Heb zo'n hekel aan zulke Marokkanen :)
Alle Marokkanen terug baar Turkije!!!!
pi_132359234
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Misschien moet jij eens beter lezen. Had het namelijk niet over het ontbinden van het huwelijk. Iets wat normaal is (ook onder Marokkanen, ja jij met je bekrompen kop), daar waar de islam ons het recht op scheiding gegeven. Eerder dan de westerse vrouwen hadden we dat recht al en wij als islamitische vrouwen hebben het recht om een huwelijk te ontbinden als we bijvoorbeeld seksueel tekort komen. Kortom, scheiden is heel normaal.

Waar het me om gaat is dat gemengde huwelijken op voorhand gedoemd zijn te mislukken. Onderzoek heeft uitgewezen dat 80% van de gemengde huwelijken onder Marokkanen en Turken ( bij Surinamers en Indiërs aanzienlijk lager omdat die toch minder een culturele binding met hen roots hebben) uitloopt op een scheiding. Kan men wel politiek correct en verontwaardigd reageren, maar een huwelijk is niet alleen vlinders en houden van....
Ga nu eerst maar eens reageren op de redenen waarom een gemengd huwelijk juist wel een grotere kans heeft om te slagen, in plaats van te gaan lopen roeptoeteren te dat scheiden een recht is :') alleen die zin geeft al aan hoe verknipt je wereld beeld is. Dat heeft helemaal niets met rechten te maken! Net zoals het geen plicht is om te trouwen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_132359573
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Fundamenteel? Niks mis met fundamentalisme, daar waar iemand die fundamenteel is zich vasthoudt aan de fundamenten van zijn/haar cultuur en/of religie en dus ruggengraat heeft. Echter heeft fundamentalisme heden ten dage een hele ander connotatie... en kan ik dus zeggen dat mijn gezin totaal niet fundamentalistisch is.

Het klopt inderdaad dat wij thuis allemaal ( zowel de jongens als meisjes) alleen met een Marokkaan mogen trouwen. Maar dat is geen punt, want gelukkig vallen wij thuis ook alleen op ons eigen ras en zijn we intelligent genoeg om te bevatten dat het een goede reden heeft ( eigen soort is toch het beste).
Ruggegraat noem je dat? Dat is pure dommigheid.

Maar goed iemand die bol van de vooroordelen staat en dat cultuur noemt is ook niet serieus te nemen.

Als je je dan toch wil onderbouwen door wetenschap, hier heb ik er nog eentje voor je die wat gerenommeerde is dan elk onderzoek dat jij hebt genoemd:

Charles Darwin -

“Het is niet de sterkste soort die overleeft, noch de meest intelligente. Het is degene die zich het beste kan aanpassen".

Gefeliciteerd. Je behoort tot een uitstervend ras!
pi_132359614

[ Bericht 100% gewijzigd door complicate op 20-10-2013 15:16:22 ]
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132359631
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh btw, wat is mijn eigen soort?
Oh ja, mensen, homo sapiens

Edit: er zitten verschillen tussen onderdanig zijn en onderdrukt worden, nou kusjekroel lieverd, niet zo aangevallen voelen omdat jij zo bekrompen bent :*
Dit!
pi_132359683
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Piye, zoek en gij zult vinden.

Ik heb er niet voor gekozen in dit land te verblijven. En dat ik deel uitmaak van een minderheid is ook geen reden om dan maar voor een autochtoon te gaan. Bovendien, maak ik zelf keuzes en ik kies er zelf voor om een man van dezelfde ras te huwen. Mag ik?
Racist.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_132359716
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:58 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zij is zo ontzettend bekrompen. Echt wauw gewoon. :')
pi_132359808
Koral heeft gelijk en wint de discussie tegen mevrouw de "conservatieve" *O*
pi_132360839
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:17 schreef Emm16 het volgende:

[..]

Zij is zo ontzettend bekrompen. Echt wauw gewoon. :')
Wat had je dan verwacht van een Marokkaan? Nergens ter wereld kunnen ze zich aanpassen.
pi_132360879
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het is wel overduidelijk dat we hier te makken hebben met een achterlijke Aziaat. Het is de vrouw toegestaan te scheiden. Sterker nog, wij hebben het recht op scheiden eerder gekregen dan de westerse vrouwen. Van Allah.

En nu opdonderen, Chineesjes. Misschien moet je eens kijken wat daar in jouw land/regio gebeurt. Daar worden vrouwen aan de lopende band geaborteerd. Dus alvorens je zogenaamd te bekommeren om die ' arme Marokkaanse vrouwen die onderdrukt worden ( waar je dat vandaan haalt is me een raadsel)' bekommer je maar eerst om je eigen soort.
Zoek eens even op op Internet hoeveel Chinezen er op deze planeet zijn? Vertel mij eens hoe die Chinezen dat gedaan hebben in een land waar aan de lopende band wordt geaborteerd :')

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- x 1,3 miljard

Als je toch iemand loopt te papagaaien, doe het dan zodat niemand je door heeft amateur :D of verzin je zulke dommigheid zelf? -O-
pi_132361142
Bericht voor Maghrebijnse: je bent een dikke dikke dikke dikke loser, hou op met je.....
Pfffffff ik heb trouwens geen zin meer in dit topic! ik walg van je :W :W :W :W
pi_132361185
quote:
9s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:44 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht van een Marokkaan? Nergens ter wereld kunnen ze zich aanpassen.
Nounou, er zijn er genoeg die zich wel normaal gedragen, maar zij is me toch een apart geval.
pi_132361219
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:52 schreef Emm16 het volgende:

[..]

Nounou, er zijn er genoeg die zich wel normaal gedragen, maar zij is me toch een apart geval.
Nee Marokkanen zoals zij zijn helaas in de meerderheid.
pi_132361846
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:53 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Nee Marokkanen zoals zij zijn helaas in de meerderheid.
Geklets, er zijn genoeg fatsoenlijke intelligente welbeschaafde Marokkanen, alleen die merk je niet op omdat ze zich niet anders gedragen en gepast communiceren.
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:11:02 #216
351780 Piye
King of Kush
pi_132361888
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
bij Surinamers en Indiërs aanzienlijk lager omdat die toch minder een culturele binding met hen roots hebben
Oh no you didn't. :(

Maar nogmaals: bronnetje van dat onderzoek zou ik wel leuk vinden.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_132362484
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:11 schreef Piye het volgende:

[..]

Oh no you didn't. :(

Maar nogmaals: bronnetje van dat onderzoek zou ik wel leuk vinden.
Neem haar anaal, dat zou d'r leren.
pi_132362798
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 08:39 schreef Vida. het volgende:

[..]

;( Met meisjes praten, ze stiekem belachelijk maken, dat grappig vinden en zichzelf daardoor geweldig vinden. :r
Wel met oliedomme meisjes... die de simpelste dingen niet snappen... dat is geweldig ja ;).

Als een meid gewoon slim is en dingen snapt, dan heb ik juist meer respect voor haar. :*
Waz met jou!
pi_132363612
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Fundamenteel? Niks mis met fundamentalisme, daar waar iemand die fundamenteel is zich vasthoudt aan de fundamenten van zijn/haar cultuur en/of religie en dus ruggengraat heeft. Echter heeft fundamentalisme heden ten dage een hele ander connotatie... en kan ik dus zeggen dat mijn gezin totaal niet fundamentalistisch is.

Het klopt inderdaad dat wij thuis allemaal ( zowel de jongens als meisjes) alleen met een Marokkaan mogen trouwen. Maar dat is geen punt, want gelukkig vallen wij thuis ook alleen op ons eigen ras en zijn we intelligent genoeg om te bevatten dat het een goede reden heeft ( eigen soort is toch het beste).
Ik neem even aan dat jij moslim bent zoals de meeste Marokkanen? Wat jouw ouders doen (jullie verbieden om met een niet-marokkaan te trouwen) is haram, want afkomst of ras moet geen probleem zijn in islam zoals profeet Mohammed zelf heeft gezegd. Ik erger me dood aan ouders met zo'n gedachtegang, want dat gaat in tegen hun eigen religie. Heb een Marokkaanse vriendin die getrouwd is met een Hollander (bekeerling)... nou de wereld stond op z'n kop in haar familie, zij mishandeld, is gevlucht voor haar eigen veiligheid. Nu 5 jaar later en twee kinderen later, willen haar ouders nog steeds niks met haar te maken hebben en hebben hun kleinkinderen nog nooit gezien.
En jij zegt dat gemengde huwelijken gedoemd zijn te mislukken? Sorry hoor, maar als je een sterke fundament hebt allebei en standvastig bent in je imaan, maakt afkomst werkelijk waar niks uit!

Maar ach wat lul ik, je valt toch op je eigen volk. Good for you, maar weet wel dat wat je ouders doen/zeggen super fout is.
  zondag 20 oktober 2013 @ 17:04:47 #220
351780 Piye
King of Kush
pi_132363778
quote:
9s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Neem haar anaal, dat zou d'r leren.
:r

Nee dank je.
pi_132366111
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:04 schreef rijsttafel het volgende:
Volgens mij hangt "vallen op" wel van meer factoren af dan alleen huidskleur. Ben ik nu echt de eerste die dit zegt in dit topic of kijk ik er overheen?
Klopt, maar als ik iemand zie met een donkere huidskleur valt ze wel gelijk af als het gaat om potentiële seks/relatie partner :)
pi_132366535
Voel geen aantrekkingskracht richting donkere vrouwen

Wat best wel jammer is want ze hebben precies de vormen waar ik zoveel van hou

oh well -O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_132366644
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:44 schreef Ali_boo het volgende:
Voel geen aantrekkingskracht richting donkere vrouwen

Wat best wel jammer is want ze hebben precies de vormen waar ik zoveel van hou

oh well -O-
Blanke vrouwen, met de lichamen van donkere vrouwen :9~ ^O^
Waz met jou!
pi_132367223
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

En die donkere vrouw zal wel tegen jou kunnen zeggen " ik wil een blanke gebruinde man met een grote pennis én gespierde lichaam" ... _O-
pi_132367356
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:04 schreef complicate het volgende:

[..]

En die donkere vrouw zal wel tegen jou kunnen zeggen " ik wil een blanke gebruinde man met een grote pennis én gespierde lichaam" ... _O-
Haha ik hoef die donkere vrouw toch niet dus ik maak me niet druk :P.

ik ben trouwens bruin.. pak regelmatig de sportschool en geen enkele meid heeft geklaagd over mijn penis ..

Dusse... hier bij ben je van harte uitgenodigd om een ritje te maken met mij :*

(grapje niet te serieus nemen).
Waz met jou!
pi_132367383
Is het waar dat negerinnen een grotere kut hebben?

Zeg maar hetzelfde idee dat Aziatische vrouwen strakker zijn, omdat Aziatische mannen kleiner geschapen zijn.
pi_132367404
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Haha ik hoef die donkere vrouw toch niet dus ik maak me niet druk :P.

ik ben trouwens bruin.. pak regelmatig de sportschool en geen enkele meid heeft geklaagd over mijn penis ..

Dusse... hier bij ben je van harte uitgenodigd om een ritje te maken met mij :*

(grapje niet te serieus nemen).
Dat van mij was ook als grapje bedoelt ;)
Ik blijf het gewoon grappig vinden dat dit topic nog zo "actief" is. ;)
pi_132367447
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat van mij was ook als grapje bedoelt ;)
Ik blijf het gewoon grappig vinden dat dit topic nog zo "actief" is. ;)
Haha denkt dat het misschien ook te maken zal hebben met het hele zwarte piet gebeuren? (zwart wit/rassen discussie).

Maare waar hou jij dan van complicatie?
Waz met jou!
  zondag 20 oktober 2013 @ 19:17:58 #229
351780 Piye
King of Kush
pi_132367644
quote:
11s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:09 schreef SchoneZoon het volgende:

Zeg maar hetzelfde idee dat Aziatische vrouwen strakker zijn, omdat Aziatische mannen kleiner geschapen zijn.
Deze Sherlock is iets op het spoor. :o
pi_132367959
quote:
11s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:09 schreef SchoneZoon het volgende:

Is het waar dat Aziatische mannen de kleinste pennis hebben over heel de wereld?
Is het waar dat negers een enorme grote pennis hebben over heel de wereld?
Is het waar dat blanke mannen een enorm kleine pennis hebben in vergelijking met negers?
Is het waar dat blanke mannen een ietsje groter pennis hebben in vergelijking met Aziatische mannen?

Is het waar dat.......dit topic "*****" is én toch serieus wordt genomen ? JAAAAAA *O*
:W
  zondag 20 oktober 2013 @ 19:33:43 #231
351780 Piye
King of Kush
pi_132368179
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Is het waar dat Aziatische mannen de kleinste pennis hebben over heel de wereld?
Is het waar dat negers een enorme grote pennis hebben over heel de wereld?
Is het waar dat blanke mannen een enorm kleine pennis hebben in vergelijking met negers?
Is het waar dat blanke mannen een ietsje groter pennis hebben in vergelijking met Aziatische mannen?

Is het waar dat.......dit topic "*****" is én toch serieus wordt genomen ? JAAAAAA *O*
:W
Allemaal waar. :Y
pi_132368302
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Negerinnenkont :r
  zondag 20 oktober 2013 @ 19:41:00 #233
351780 Piye
King of Kush
pi_132368463

Gayboys gaan haten.
  zondag 20 oktober 2013 @ 19:49:06 #234
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_132368731
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat versta je onder getint? Surinamers zijn niet getint, maar gewoon donker. Onder getint versta ik meer dat Spaanse/Italiaanse/Noord-Afrikaanse.
Surinamers zijn inderdaad donker. Een blanke vader en een donkere moeder maakt doorgaans een getinte baby.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_132368778
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:41 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]

Gayboys gaan haten.
Dit inderdaad. Liever dit dan een Nederlands meisje met het lichaam en de motoriek van een plank, geen heupen en de huidskleur van een spook.

Het is wel zo dat blanke jongens over het algemeen blanke meisjes daten, in ieder geval dat is wat ik zie in mijn omgeving. Iedereen date Nederlandse meisjes.
  zondag 20 oktober 2013 @ 19:51:39 #236
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132368824
Niks mis met donkere vrouwen.
En met blanke vrouwen ook niet.
Aziatische zitten ook genoeg mooie exemplaren bij.
Vrouwen O+
  zondag 20 oktober 2013 @ 19:55:01 #237
351780 Piye
King of Kush
pi_132368941
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Liever dit dan een Nederlands meisje met het lichaam en de motoriek van een plank, geen heupen en de huidskleur van een spook.

[ afbeelding ]

Het is wel zo dat blanke jongens over het algemeen blanke meisjes daten, in ieder geval dat is wat ik zie in mijn omgeving. Iedereen date Nederlandse meisjes.
Die heupen. :9~
pi_132369915
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Van de blanke mannen die donkere vrouwen daten doen de meeste dat omdat ze geen succes hebben bij blanke vrouwen.
pi_132371410
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:17 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Van de blanke mannen die donkere vrouwen daten doen de meeste dat omdat ze geen succes hebben bij blanke vrouwen.
:')

Dat zijn de mannen die een vrouw uit Thailand halen.
  zondag 20 oktober 2013 @ 20:46:58 #240
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_132371528
quote:

[..]

en van die mannen die op enorm dikke koeien vallen 'omdat die echt zo vrouwelijk zijn'

ja suuuuuure :') _____________
  zondag 20 oktober 2013 @ 20:47:10 #241
351780 Piye
King of Kush
pi_132371537
quote:

[..]

Dude, generalisaties oke, maar ga geen dingen uit je duim zuigen want deze slaat natuurlijk nergens op. :')

quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

en van die mannen die op enorm dikke koeien vallen 'omdat die echt zo vrouwelijk zijn'

Jij vindt het betreffende meisje een dikke koe? :?
pi_132374570
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dikke koeien? Dat zijn de vormen die een vrouw hoort te hebben ~O>

Maar jij bent waarschijnlijk een bottenneuker of zoals jij het noemt val je op 'slank'
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_132374673
quote:

[..]

Fuck yeah :P O-)
pi_132374766
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,

Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
Ik val wel op donkere meisjes hoor.

Waarom niet?
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:56:12 #245
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_132375761
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dikke koeien? Dat zijn de vormen die een vrouw hoort te hebben ~O>

Maar jij bent waarschijnlijk een bottenneuker of zoals jij het noemt val je op 'slank'
schaam je je als feeder om ben je trots om naast zon gestrande zeekoe te lopen?
pi_132375898
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,

Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
Vallen donkere meisjes op blanke jongens?
pi_132376206
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:56 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

schaam je je als feeder om ben je trots om naast zon gestrande zeekoe te lopen?
Een vrouw zonder vormen is geen vrouw
  zondag 20 oktober 2013 @ 22:04:02 #248
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_132376236
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Een vrouw zonder vormen is geen vrouw
rond is de enige vorm
pi_132376528
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:04 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

rond is de enige vorm
Fap ze

Check die ribbenkast

[ Bericht 30% gewijzigd door Ali_boo op 20-10-2013 22:22:55 (nvm ) ]
  zondag 20 oktober 2013 @ 22:11:55 #250
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_132376559
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ [url=http://https://www.google.nl/sea(...)225%3B410]afbeelding[/url] ]

Fap ze

Check die ribbenkast
matige poging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo