quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Altijd als ik met hun aan het concurreren ben voor een meid verlies ik het van ze.
Ik denk dat ik binnenkort ook maar een vuilniszak ga kopen, en een burberry petje dat me bloedtoevoer afsnijd naar me hoofd!.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon focussen op een ander type dame. Zo'n chick die afgeeft is ook niet alles.
Ach kan best leuk zijn hoor, maar na een tijdje raak je erop uitgekeken. Maar het is wel nodige levenservaring vind ik.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:55 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]![]()
Ik maakte maar een grap, sowieso het moment dat een meid oprecht interesse in een "ik neuk jullie de moeder" type toont, heb ik er sowieso al niks mee.
je hebt gelijk, je moet alles een keer gehad hebben toch?!.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach kan best leuk zijn hoor, maar na een tijdje raak je erop uitgekeken. Maar het is wel nodige levenservaring vind ik.
Herkenbaar. Van die types die elk woord van 3 lettergrepen duur vinden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
je hebt gelijk, je moet alles een keer gehad hebben toch?!.
Alleen ik irriteer me soms echt mateloos aan die chimeids die een laag IQ hebben, dan gaat kleine just_some niet van steigeren!
Nee, want ik val niet eens op dat soort types... a la petje en nickelsonjas.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar zeg eens? Heb je nou nooit dat je een niet-Marokkaan ziet en denkt "nou daar kan ik het stiekem wel op"? Bijvoorbeeld zo eentje met een burberry petje te hoog op z'n hoofd, skinnyjeans van armani en een mooie nickelsonjas?
Prachtig uitgedrukt!quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
je hebt gelijk, je moet alles een keer gehad hebben toch?!.
Alleen ik irriteer me soms echt mateloos aan die chimeids die een laag IQ hebben, dan gaat kleine just_some niet van steigeren!
Hahah dat vind ik dan ook echt geweldig om te doen, dan snappen ze het niet en gaan ze gewoon mee lachenquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Herkenbaar. Van die types die elk woord van 3 lettergrepen duur vinden.Voordeel is wel weer dat, zolang je het met mate doet, je ze gewoon belachelijk kan maken om hun domheid en ze er niet mee zitten.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:36 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hahah dat vind ik dan ook echt geweldig om te doen, dan snappen ze het niet en gaan ze gewoon mee lachen
Weet je wat pas slap is? Jouw fundamentalistisch geouwehoer. Alsof je wat kulturele verschillen kunt isoleren en daarmee aanwijsbaar de oorzaak hebt van een relatie die niet was wat het moest zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zou ik er niet tegen kunnen? Wat een slap tegenargument van je. Het zal mij aan mijn reet roesten als iemand kiest voor iemand van een ander ras. Zolang het mijn zusjes en broertjes maar niet betreft heb ik er geen last van.
Je kan dan wel denigrerend doen, maar feit is dat gemengde huwelijken minder kans van slagen hebben. Waarom zou je die risico überhaupt willen nemen denk ik dan.
Hmm dat wordt extra goed zoeken dan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, want ik val niet eens op dat soort types... a la petje en nickelsonjas.
Zelfs in Marokko zijn al flink wat jaren mogelijkheden tot ontbinding van huwelijkse voorwaarden. Maar het zal waarschijnlijk nog wel een aantal decenia duren voordat dat omarmt wordt door de marokkanen hierquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Huwelijk heeft niet een grotere kans om slagen bij de Marokkanen, dat komt gewoon door dat je niet mag scheiden en de meeste vrouwen onderdanig moeten zijn
Ja klopt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:54 schreef Koral het volgende:
[..]
Zelfs in Marokko zijn al flink wat jaren mogelijkheden tot ontbinding van huwelijkse voorwaarden. Maar het zal waarschijnlijk nog wel een aantal decenia duren voordat dat omarmt wordt door de marokkanen hierprecies wat ik in mijn reactie eerder tracht te omschrijven.
Ze komt uit een fundamentalistisch gezin waarin het ze van jongs af aan op het hart gedrukt is, dat ze het vooral niet moeten wagen om met een niet-Marokkaan thuis te komen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja klopt.
Vind haar reacties ook een beetje vaag, dat ze voor haar zelf kiest voor een Marokkaan prima, maar hoezo "zo lang het mijn broertjes of zusjes niet betreft"
Omdat als puntje bij paaltje komt ze net zo conservatief / racistisch is als ieder ander ideologisch dichtgetikte provinciaal. Daar hoef je niet voor uit Limburg of Groningen te komen hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja klopt.
Vind haar reacties ook een beetje vaag, dat ze voor haar zelf kiest voor een Marokkaan prima, maar hoezo "zo lang het mijn broertjes of zusjes niet betreft"
Het is wel overduidelijk dat we hier te makken hebben met een achterlijke Aziaat. Het is de vrouw toegestaan te scheiden. Sterker nog, wij hebben het recht op scheiden eerder gekregen dan de westerse vrouwen. Van Allah.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Huwelijk heeft niet een grotere kans om slagen bij de Marokkanen, dat komt gewoon door dat je niet mag scheiden en de meeste vrouwen onderdanig moeten zijn
Misschien moet jij eens beter lezen. Had het namelijk niet over het ontbinden van het huwelijk. Iets wat normaal is (ook onder Marokkanen, ja jij met je bekrompen kop), daar waar de islam ons het recht op scheiding gegeven. Eerder dan de westerse vrouwen hadden we dat recht al en wij als islamitische vrouwen hebben het recht om een huwelijk te ontbinden als we bijvoorbeeld seksueel tekort komen. Kortom, scheiden is heel normaal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:54 schreef Koral het volgende:
[..]
Zelfs in Marokko zijn al flink wat jaren mogelijkheden tot ontbinding van huwelijkse voorwaarden. Maar het zal waarschijnlijk nog wel een aantal decenia duren voordat dat omarmt wordt door de marokkanen hierprecies wat ik in mijn reactie eerder tracht te omschrijven.
Fundamenteel? Niks mis met fundamentalisme, daar waar iemand die fundamenteel is zich vasthoudt aan de fundamenten van zijn/haar cultuur en/of religie en dus ruggengraat heeft. Echter heeft fundamentalisme heden ten dage een hele ander connotatie... en kan ik dus zeggen dat mijn gezin totaal niet fundamentalistisch is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze komt uit een fundamentalistisch gezin waarin het ze van jongs af aan op het hart gedrukt is, dat ze het vooral niet moeten wagen om met een niet-Marokkaan thuis te komen.
Bewijst maar weer dat je een racist bent, wat een taalgebruik terwijl ik gewoon een discussie wil voeren. Is goed met jou hoor, blij dat mijn Marokkaanse vriendinnen niet zo denken en doen zoals jij.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is wel overduidelijk dat we hier te makken hebben met een achterlijke Aziaat. Het is de vrouw toegestaan te scheiden. Sterker nog, wij hebben het recht op scheiden eerder gekregen dan de westerse vrouwen. Van Allah.
En nu opdonderen, Chineesjes. Misschien moet je eens kijken wat daar in jouw land gebeurt. Daar worden vrouwen aan de lopende band geaborteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |