abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132334805
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja joh, vandaar ook dat gemengde stellen vrijwel allemaal weer eindigen in een echtscheiding. Dat is zeker omdat ik nog onder de steen vandaan moet komen.

Je kan zeggen wat je wil, maar gemengde huwelijken hebben een lage slagingspercentage.
Ja met een Marokkaan misschien :') In een huwelijk moet je je aanpassen aan elkaar en aanpassen is iets wat Marokkanen kennelijk niet begrijpen.
pi_132334878
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef AgLarrr het volgende:
't zit em niet in de kleur, 't zit in de ... hoe zeg je dat eens politiek correct; sociaal-maatschappelijke achtergrond.
Het zit 'm zeker wel in de kleur :{
pi_132335702
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:17 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Ja met een Marokkaan misschien :') In een huwelijk moet je je aanpassen aan elkaar en aanpassen is iets wat Marokkanen kennelijk niet begrijpen.
Nee hoor. Geldt niet alleen voor Marokkanen... het klopt wel dat je als Marokkaan 80% kans hebt op een scheiding als je trouwt met een Hollander/Hollandse, maar dit geldt ook voor de andere bevolkingsgroepen.

Je kan wel in termen als respect en aanpassen praten, maar helaas leert de realiteit ons iets anders. Het is namelijk gewoon zo dat trouwen binnen je eigen groep kans op echtscheiding vermindert.

Een slim iemand trouwt dus iemand van zijn/haar eigen ras. BASTA.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:59:36 #154
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132337021
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee hoor. Geldt niet alleen voor Marokkanen... het klopt wel dat je als Marokkaan 80% kans hebt op een scheiding als je trouwt met een Hollander/Hollandse, maar dit geldt ook voor de andere bevolkingsgroepen.

Je kan wel in termen als respect en aanpassen praten, maar helaas leert de realiteit ons iets anders. Het is namelijk gewoon zo dat trouwen binnen je eigen groep kans op echtscheiding vermindert.

Een kans zegt 0,0 over een individu. Bovendien moet je cultuur niet verwarren met ras.

TT: Ja, heb er een voorkeur voor zelfs :P
Grijp ze!
pi_132337260
Volgens mij hangt "vallen op" wel van meer factoren af dan alleen huidskleur. Ben ik nu echt de eerste die dit zegt in dit topic of kijk ik er overheen?
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_132337454
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,

Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
Niks mis met seks,
En niks mis met iemand van een ander kleurtje.
Rustig aan.
pi_132337965
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niks mis met seks,
En niks mis met iemand van een ander kleurtje.
niks mis in de zin van dat die persoon minderwaardig is of niet gelijk is als iemand van een andere kleur..

Maar ondanks het feit dat ik zelf bruin ben, zal je mij niet vinden met iemand van mijn eigen kleur... ik heb een voorkeur voor blanke/aziatisch/midden oosten :P.
Waz met jou!
pi_132338125
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:19 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

niks mis in de zin van dat die persoon minderwaardig is of niet gelijk is als iemand van een andere kleur..

Maar ondanks het feit dat ik zelf bruin ben, zal je mij niet vinden met iemand van mijn eigen kleur... ik heb een voorkeur voor blanke/aziatisch/midden oosten :P.
? Ah... Nee dat niet eens, ik denk dat donkere meisjes echt heel mooi kunnen zijn.

Alleen wat je in Nederland veel ziet is dat je van die typische tuig Marokkaantjes ziet met meisjes erbij, tjah die maken dan geen kans nee... Dat is bij voorbaat huilen met de pet op.

Maar hetzelfde geldt voor Anita die bij Sjonnie staat.
Rustig aan.
pi_132338332
quote:
Hoi lieve mensen,

Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
Zo over seks praten lijkt me een veel groter struikelblok dan je huidskleur. _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_132338417
Tis als man serieus veel makkelijker om vrouwen aan te spreken uit oogpunt om seks te krijgen dan voor een relatie, dat laatste vergt nogal wat meer moeite en geluk etc.

Tevens, ''elkaar leren kennen'' zit er vaak niet eens in bij uitgaan want daar is de tijd simpelweg niet lang genoeg voor.
Rustig aan.
pi_132338524
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

? Ah... Nee dat niet eens, ik denk dat donkere meisjes echt heel mooi kunnen zijn.

Alleen wat je in Nederland veel ziet is dat je van die typische tuig Marokkaantjes ziet met meisjes erbij, tjah die maken dan geen kans nee... Dat is bij voorbaat huilen met de pet op.

:D

Ordinaire tokkiewijven, dat vind ik nou echt verschrikkelijk. Ook al zijn ze nog zo lekker qua uiterlijk, ik vind ze echt walgelijk. :')
pi_132338550
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is natuurlijk allemaal heel persoonlijk, ik heb zo vaak gehad dat er een "mooie" negerin mij aan het versieren was, maar ik er niet op inging op een feest, en er dan een andere donkere gast komt die er wel op valt en me aankijkt zo van "mag ik er overnemen van je?" en dan zeg ik "doe je ding broer!". Dan krijg ik allemaal commentaar van, "val je niet op donker?" "waarom niet?".

Wat ik er mee bedoel, het is smaak, niet om racistisch te zijn of zo, maar ik VIND donkere meiden 9 van de 10 keer niet mooi en die 10e van ik dan "meh". (surinaams,antilliaans voornamelijk meiden met afrikaanse trekjes vind ik niks).

Ik heb me zelf dan ook NOOIT betrapt dat ik me even omdraai om een donkere meid te bekijken of zo. (wat ik dus wel doe bij meiden van andere afkomsten).

Maar hey, als jij op donker valt, more power to you!, als wij uit zouden gaan en er komt een donkere schone dan stuur ik haar wel jou kant op! ^O^
Waz met jou!
pi_132338646
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:D

Ordinaire tokkiewijven, dat vind ik nou echt verschrikkelijk. Ook al zijn ze nog zo lekker qua uiterlijk, ik vind ze echt walgelijk. :')
Ze hebben bovenproportioneel vaak een uitzonderlijk mooi figuur.

Alleen die kop erop verneukt het gewoon voor de volledige 100% en dan spreek ik niet eens over het innerlijk.
Wat ik wel moet zeggen, ze zijn vaak dan weer wel een stuk socialer dan de studenten meisjes.
Rustig aan.
pi_132338793
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ze hebben bovenproportioneel vaak een uitzonderlijk mooi figuur.

Alleen die kop erop verneukt het gewoon voor de volledige 100% en dan spreek ik niet eens over het innerlijk.
Vrouwen die schreeuwen en/of schelden ben ik sowieso allergisch voor, net als domheid. Maar veel make-up en tijgerprintjes en dergelijke hoeven voor mij ook niet. _O-
pi_132338960
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja joh, vandaar ook dat gemengde stellen vrijwel allemaal weer eindigen in een echtscheiding. Dat is zeker omdat ik nog onder de steen vandaan moet komen.

Je kan zeggen wat je wil, maar gemengde huwelijken hebben een lage slagingspercentage.
vrijwel alle gemengde stellen gaan scheiden :') omdat mevrouw niet tegen dingen kan die anders zijn :N terwijl er zoveel mensen hun leven laten leiden door datgeen wat hun bindt *O*

Owh wacht je bent me aan het plagen ;) _O- dacht al even dat ik 1950 aan de andere kant van het toetsenbord had :+ ^O^
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_132339338
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:45 schreef Koral het volgende:

[..]

vrijwel alle gemengde stellen gaan scheiden :') omdat mevrouw niet tegen dingen kan die anders zijn :N terwijl er zoveel mensen hun leven laten leiden door datgeen wat hun bindt *O*

Owh wacht je bent me aan het plagen ;) _O- dacht al even dat ik 1950 aan de andere kant van het toetsenbord had :+ ^O^
_O-
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132340428
quote:
Hoi lieve mensen,

En daar ga je meteen de fout in.. Niet alle Nederlandse mannen zullen interesse in je hebben, maar er zijn er genoeg die dat wel hebben. Mijn ervaring met Afrikaanse vrouwen (geen Surinaamse gehad) is dat de eerste dates net zo zijn als met andere vrouwen, maar dat ze daarna opeens wantrouwend en érg claimend worden. Als dit al na een paar dates gebeurd ga je je als man natuurlijk nooit binden aan zo'n vrouw en verbreek je zsm het contact.
Ik generaliseer hier natuurlijk ontzettend, maar dit is mijn ervaring. Negerinnen kunnen net zo leuk/mooi/aantrekkelijk zijn als elke andere vrouw, maar zodra zulk gedrag zich presenteert neem ik de benen.
Als jij niet deze instelling hebt: trek een leuk jurkje aan en veel succes! *O*
pi_132347437
Ik ken een paar Nederlands-Indonesische meisjes, en zij behoren tot de mooiste vrouwen die ik ken.

waar ik op val is het type "schattig". Dus lieve zachte gezichtjes, niet al te lang, en mooie grote ogen.
Ras of nationaliteit maakt me niets uit. Mits goed ingeburgerd en geen geloofsovertuiging,

Vrouwen met donker haar en blauwe ogen vind ik het mooist.
  zondag 20 oktober 2013 @ 01:20:54 #169
351780 Piye
King of Kush
pi_132347624
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik ben wel enigszins benieuwd naar de bronnen voor die cijfers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_132347669
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:45 schreef Koral het volgende:

[..]

Waarom zou ik er niet tegen kunnen? Wat een slap tegenargument van je. Het zal mij aan mijn reet roesten als iemand kiest voor iemand van een ander ras. Zolang het mijn zusjes en broertjes maar niet betreft heb ik er geen last van.

Je kan dan wel denigrerend doen, maar feit is dat gemengde huwelijken minder kans van slagen hebben. Waarom zou je die risico überhaupt willen nemen denk ik dan.
pi_132347706
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:20 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik ben wel enigszins benieuwd naar de bronnen voor die cijfers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Piye, zoek en gij zult vinden.

Ik heb er niet voor gekozen in dit land te verblijven. En dat ik deel uitmaak van een minderheid is ook geen reden om dan maar voor een autochtoon te gaan. Bovendien, maak ik zelf keuzes en ik kies er zelf voor om een man van dezelfde ras te huwen. Mag ik?
  zondag 20 oktober 2013 @ 01:29:15 #172
351780 Piye
King of Kush
pi_132347862
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Piye, zoek en gij zult vinden.

Ik heb er niet voor gekozen in dit land te verblijven. En dat ik deel uitmaak van een minderheid is ook geen reden om dan maar voor een autochtoon te gaan. Bovendien, maak ik zelf keuzes en ik kies er zelf voor om een man van dezelfde ras te huwen. Mag ik?
Ik zeg niet dat je dan maar voor een autochtoon moet gaan.

Negers zijn leuker. :D

Maar om dan maar voor een Marokkaan te gaan omdat je dat zelf bent vind ik gewoon raar. Ach, je moet het zelf ook maar zien. Alleen ik moet je wel even waarschuwen: Als je trouwt, is de kans dat je gaat scheiden sowieso groter dan dat het niet gebeurt. :P
pi_132347912
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:29 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je dan maar voor een autochtoon moet gaan.

Negers zijn leuker. :D

Maar om dan maar voor een Marokkaan te gaan omdat je dat zelf bent vind ik gewoon raar. Ach, je moet het zelf ook maar zien. Alleen ik moet je wel even waarschuwen: Als je trouwt, is de kans dat je gaat scheiden sowieso groter dan dat het niet gebeurt. :P
Mooi zo, want dat maak ik wel uit. ;)

Goh, joh echt? :p
  zondag 20 oktober 2013 @ 01:40:56 #174
351780 Piye
King of Kush
pi_132348188
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Mooi zo, want dat maak ik wel uit. ;)

Goh, joh echt? :p
Maar zeg eens? Heb je nou nooit dat je een niet-Marokkaan ziet en denkt "nou daar kan ik het stiekem wel op :@"? Bijvoorbeeld zo eentje met een burberry petje te hoog op z'n hoofd, skinnyjeans van armani en een mooie nickelsonjas?
pi_132348346
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:40 schreef Piye het volgende:

[..]

Maar zeg eens? Heb je nou nooit dat je een niet-Marokkaan ziet en denkt "nou daar kan ik het stiekem wel op :@"? Bijvoorbeeld zo eentje met een burberry petje te hoog op z'n hoofd, skinnyjeans van armani en een mooie nickelsonjas?
Altijd als ik met hun aan het concurreren ben voor een meid verlies ik het van ze ;(.

Ik denk dat ik binnenkort ook maar een vuilniszak ga kopen, en een burberry petje dat me bloedtoevoer afsnijd naar me hoofd!. ^O^
Waz met jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')