Ja met een Marokkaan misschienquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja joh, vandaar ook dat gemengde stellen vrijwel allemaal weer eindigen in een echtscheiding. Dat is zeker omdat ik nog onder de steen vandaan moet komen.
Je kan zeggen wat je wil, maar gemengde huwelijken hebben een lage slagingspercentage.
Het zit 'm zeker wel in de kleurquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef AgLarrr het volgende:
't zit em niet in de kleur, 't zit in de ... hoe zeg je dat eens politiek correct; sociaal-maatschappelijke achtergrond.
Nee hoor. Geldt niet alleen voor Marokkanen... het klopt wel dat je als Marokkaan 80% kans hebt op een scheiding als je trouwt met een Hollander/Hollandse, maar dit geldt ook voor de andere bevolkingsgroepen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:17 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Ja met een Marokkaan misschienIn een huwelijk moet je je aanpassen aan elkaar en aanpassen is iets wat Marokkanen kennelijk niet begrijpen.
Een kans zegt 0,0 over een individu. Bovendien moet je cultuur niet verwarren met ras.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee hoor. Geldt niet alleen voor Marokkanen... het klopt wel dat je als Marokkaan 80% kans hebt op een scheiding als je trouwt met een Hollander/Hollandse, maar dit geldt ook voor de andere bevolkingsgroepen.
Je kan wel in termen als respect en aanpassen praten, maar helaas leert de realiteit ons iets anders. Het is namelijk gewoon zo dat trouwen binnen je eigen groep kans op echtscheiding vermindert.
Een slim iemand trouwt dus iemand van zijn/haar eigen ras. BASTA.
Niks mis met seks,quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,
Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
niks mis in de zin van dat die persoon minderwaardig is of niet gelijk is als iemand van een andere kleur..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis met seks,
En niks mis met iemand van een ander kleurtje.
? Ah... Nee dat niet eens, ik denk dat donkere meisjes echt heel mooi kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:19 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
niks mis in de zin van dat die persoon minderwaardig is of niet gelijk is als iemand van een andere kleur..
Maar ondanks het feit dat ik zelf bruin ben, zal je mij niet vinden met iemand van mijn eigen kleur... ik heb een voorkeur voor blanke/aziatisch/midden oosten.
Zo over seks praten lijkt me een veel groter struikelblok dan je huidskleur.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,
Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Ah... Nee dat niet eens, ik denk dat donkere meisjes echt heel mooi kunnen zijn.
Alleen wat je in Nederland veel ziet is dat je van die typische tuig Marokkaantjes ziet met meisjes erbij, tjah die maken dan geen kans nee... Dat is bij voorbaat huilen met de pet op.
Maar hetzelfde geldt voor Anita die bij Sjonnie staat.
Het is natuurlijk allemaal heel persoonlijk, ik heb zo vaak gehad dat er een "mooie" negerin mij aan het versieren was, maar ik er niet op inging op een feest, en er dan een andere donkere gast komt die er wel op valt en me aankijkt zo van "mag ik er overnemen van je?" en dan zeg ik "doe je ding broer!". Dan krijg ik allemaal commentaar van, "val je niet op donker?" "waarom niet?".quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Ah... Nee dat niet eens, ik denk dat donkere meisjes echt heel mooi kunnen zijn.
Alleen wat je in Nederland veel ziet is dat je van die typische tuig Marokkaantjes ziet met meisjes erbij, tjah die maken dan geen kans nee... Dat is bij voorbaat huilen met de pet op.
Maar hetzelfde geldt voor Anita die bij Sjonnie staat.
Ze hebben bovenproportioneel vaak een uitzonderlijk mooi figuur.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Ordinaire tokkiewijven, dat vind ik nou echt verschrikkelijk. Ook al zijn ze nog zo lekker qua uiterlijk, ik vind ze echt walgelijk.
Vrouwen die schreeuwen en/of schelden ben ik sowieso allergisch voor, net als domheid. Maar veel make-up en tijgerprintjes en dergelijke hoeven voor mij ook niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze hebben bovenproportioneel vaak een uitzonderlijk mooi figuur.
Alleen die kop erop verneukt het gewoon voor de volledige 100% en dan spreek ik niet eens over het innerlijk.
vrijwel alle gemengde stellen gaan scheidenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja joh, vandaar ook dat gemengde stellen vrijwel allemaal weer eindigen in een echtscheiding. Dat is zeker omdat ik nog onder de steen vandaan moet komen.
Je kan zeggen wat je wil, maar gemengde huwelijken hebben een lage slagingspercentage.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:45 schreef Koral het volgende:
[..]
vrijwel alle gemengde stellen gaan scheidenomdat mevrouw niet tegen dingen kan die anders zijn
terwijl er zoveel mensen hun leven laten leiden door datgeen wat hun bindt
![]()
Owh wacht je bent me aan het plagen![]()
dacht al even dat ik 1950 aan de andere kant van het toetsenbord had
![]()
En daar ga je meteen de fout in.. Niet alle Nederlandse mannen zullen interesse in je hebben, maar er zijn er genoeg die dat wel hebben. Mijn ervaring met Afrikaanse vrouwen (geen Surinaamse gehad) is dat de eerste dates net zo zijn als met andere vrouwen, maar dat ze daarna opeens wantrouwend en érg claimend worden. Als dit al na een paar dates gebeurd ga je je als man natuurlijk nooit binden aan zo'n vrouw en verbreek je zsm het contact.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,
Ik ben wel enigszins benieuwd naar de bronnen voor die cijfers.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee hoor. Geldt niet alleen voor Marokkanen... het klopt wel dat je als Marokkaan 80% kans hebt op een scheiding als je trouwt met een Hollander/Hollandse, maar dit geldt ook voor de andere bevolkingsgroepen.
Je kan wel in termen als respect en aanpassen praten, maar helaas leert de realiteit ons iets anders. Het is namelijk gewoon zo dat trouwen binnen je eigen groep kans op echtscheiding vermindert.
Een slim iemand trouwt dus iemand van zijn/haar eigen ras. BASTA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Waarom zou ik er niet tegen kunnen? Wat een slap tegenargument van je. Het zal mij aan mijn reet roesten als iemand kiest voor iemand van een ander ras. Zolang het mijn zusjes en broertjes maar niet betreft heb ik er geen last van.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:45 schreef Koral het volgende:
[..]
vrijwel alle gemengde stellen gaan scheidenomdat mevrouw niet tegen dingen kan die anders zijn
terwijl er zoveel mensen hun leven laten leiden door datgeen wat hun bindt
![]()
Owh wacht je bent me aan het plagen![]()
dacht al even dat ik 1950 aan de andere kant van het toetsenbord had
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben wel enigszins benieuwd naar de bronnen voor die cijfers.Piye, zoek en gij zult vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er niet voor gekozen in dit land te verblijven. En dat ik deel uitmaak van een minderheid is ook geen reden om dan maar voor een autochtoon te gaan. Bovendien, maak ik zelf keuzes en ik kies er zelf voor om een man van dezelfde ras te huwen. Mag ik?
Ik zeg niet dat je dan maar voor een autochtoon moet gaan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Piye, zoek en gij zult vinden.
Ik heb er niet voor gekozen in dit land te verblijven. En dat ik deel uitmaak van een minderheid is ook geen reden om dan maar voor een autochtoon te gaan. Bovendien, maak ik zelf keuzes en ik kies er zelf voor om een man van dezelfde ras te huwen. Mag ik?
Mooi zo, want dat maak ik wel uit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je dan maar voor een autochtoon moet gaan.
Negers zijn leuker.
Maar om dan maar voor een Marokkaan te gaan omdat je dat zelf bent vind ik gewoon raar. Ach, je moet het zelf ook maar zien. Alleen ik moet je wel even waarschuwen: Als je trouwt, is de kans dat je gaat scheiden sowieso groter dan dat het niet gebeurt.
Maar zeg eens? Heb je nou nooit dat je een niet-Marokkaan ziet en denkt "nou daar kan ik het stiekem wel opquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mooi zo, want dat maak ik wel uit.![]()
Goh, joh echt? :p
Altijd als ik met hun aan het concurreren ben voor een meid verlies ik het van zequote:Op zondag 20 oktober 2013 01:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar zeg eens? Heb je nou nooit dat je een niet-Marokkaan ziet en denkt "nou daar kan ik het stiekem wel op"? Bijvoorbeeld zo eentje met een burberry petje te hoog op z'n hoofd, skinnyjeans van armani en een mooie nickelsonjas?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |