abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132294017
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:56 schreef Koral het volgende:
Een echte hetro man maakt geen onderscheiding tussen rassen/etniciteiten maar kan in elke "groep" wel vrouwen vinden om verliefd op te worden :)

Ieder die zich beperkt tot 1 of een paar groepen is m.i. erg simpel en verdiend ook niet beter.

Als je een beetje mensenkennis hebt snap je al snel wat vertrouwd is en niet. Dat stopt niet bij een kleurtje. Indien dat wel stopt bij een kleurtje is er waarschijnlijk sprake van een onvolgroeide persoonlijkheid wat zich o.a. tot uiting brengt in een zeer beperkte 'smaak'.
Sorry mama. ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132294502
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:59 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Sorry mama. ;(
:P zoon jij ook hier?

:D Wordt het niet eens tijd om uit de kast te komen als je je vader niet meer van je moeder kan onderscheiden? :(
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_132297951
quote:
Een echte hetro man maakt geen onderscheiding tussen rassen/etniciteiten maar kan in elke "groep" wel vrouwen vinden om verliefd op te worden :)

Ieder die zich beperkt tot 1 of een paar groepen is m.i. erg simpel en verdiend ook niet beter.

Als je een beetje mensenkennis hebt snap je al snel wat vertrouwd is en niet. Dat stopt niet bij een kleurtje. Indien dat wel stopt bij een kleurtje is er waarschijnlijk sprake van een onvolgroeide persoonlijkheid wat zich o.a. tot uiting brengt in een zeer beperkte 'smaak'.
Perfecte en mooie besluit van deze topic ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132298572
quote:

En als je nou een donkere huidskleur niet mooi vind?, voor mij moet er natuurlijk aantrekkingskracht zijn, ik zal bijvoorbeeld altijd wel omgaan met iemand als diegene relaxed is ongeacht huidskleur.

Maar me er seksueel tot worden aangetrokken, nope!, betekent dit dat ik een onvolgroeide persoonlijkheid heb?, of geen "echte" hetero man ben?.
Waz met jou!
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:24:11 #130
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_132307947
Viel voorheen op blonde meisjes, heb nu een getinte vriendin.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:44:50 #131
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_132311957
't zit em niet in de kleur, 't zit in de ... hoe zeg je dat eens politiek correct; sociaal-maatschappelijke achtergrond.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_132314071
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:52 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

De meeste negerinnen zijn qua gedrag/karakter nou niet bepaald de ideale vrouw
Dat vind ik echt de meest lompe opmerking. Jij hebt zeker de film: "Alleen maar Nette Mensen gezien en daaruit je conclusie getrokken. Of misschien woont er toevallig een ratchet Shaniqua streetschick bij je om de hoek waaruit je je conclusie trekt. Ik weet zeker dat jij 'de meeste negerinnen' niet eens kent.. Ik ken zat hoogopgeleide, fatsoenlijke donkere ladies (waaronder ik duh :p) die echt wel de ideale vrouw zijn, maar mannen met jouw gedachtegang zijn onze moeite niet waard. It's Your Loss lekker puh!

[ Bericht 9% gewijzigd door JuztMe op 18-10-2013 23:58:57 ]
pi_132314479
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:47 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Dat vind ik echt de meest lompe opmerking. Jij hebt zeker de film: "Alleen maar Nette Mensen gezien en daaruit je conclusie getrokken. Of misschien woont er toevallig een ratchet Shaniqua streetschick bij je om de hoek waaruit je je conclusie trekt. Ik weet zeker dat jij 'de meeste negerinnen' niet eens kent.. Ik ken zat hoogopgeleide, fatsoenlijke donkere ladies (waaronder ik duh :p) die echt wel de ideale vrouw zijn, maar mannen met jouw gedachtegang zijn onze moeite niet waard. It's Your Loss lekker puh!
Jij bent een negerin daarom probeer je je eigen 'soort' zo op te hemelen :')
pi_132314736
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 00:02 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Jij bent een negerin daarom probeer je je eigen 'soort' zo op te hemelen :')
Ach schei uit meneer. Had je een zelfde opmerking gemaakt over blanke en aziatische meiden, dan had ik precies dezelfde reactie gegeven. Dus zou ik dan andere volken ophemelen? Ik ben een negerin JA :) en ik heb zat negro girlfriends en net zoveel blanke en aziatische vriendinnen (en ja die fatsoenlijk zijn). Het ging me om die oppervlakkige opmerking.

[ Bericht 0% gewijzigd door JuztMe op 19-10-2013 13:50:39 ]
pi_132316536
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:47 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Ik snap wel wat hij bedoelt, en nee zowel hij als ik kennen zeker niet alle negerinnen en er zijn zeker ook chille negerinnen.. MAAR wat ik voornamelijk heb gemerkt is dat VEEL donkere meiden toch net een agressief zijn in hun doen en laten.. lees goed he VEEL, dus zeker niet alle.

Het is net alsof dat VEEL Aziatische vrouwen onderdanig zijn aan hun man, maar zeker niet ALLE want ik ken er genoeg die pit hebben.
Waz met jou!
pi_132317481
18 jaar en halfbloedje , ik zou het doen.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_132318705
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 01:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ik snap wel wat hij bedoelt, en nee zowel hij als ik kennen zeker niet alle negerinnen en er zijn zeker ook chille negerinnen.. MAAR wat ik voornamelijk heb gemerkt is dat VEEL donkere meiden toch net een agressief zijn in hun doen en laten.. lees goed he VEEL, dus zeker niet alle.

Het is net alsof dat VEEL Aziatische vrouwen onderdanig zijn aan hun man, maar zeker niet ALLE want ik ken er genoeg die pit hebben.
Aziatische vrouwen lijken wellicht gemoedelijker, ze kunnen echter keihard zijn. Vrouwen met donkere huidskleur zijn misschien wat assertiever/luider maar als je dat al niet kunt handelen dan ben je voor heel veel vrouwen (ongeacht sociaal maatschappelijke achtergrond) geen aantrekkelijke partij.

Geen tegengas kunnen geven :')
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:02:09 #138
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_132321668
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,

Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
mijn broer is getrouwd met een donkere.. mijn vader is getrouwd met een donkere.. beide blank...

waargaatditover!!!??
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_132322833
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 01:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Sorry, niet mee eens. Wat is definitie van veel? Wanneer kan je concluderen dat 'veel' zo zijn? Als je er 10 kent? 50? 100?Een miljoen? Hoeveel van de miljoenen aziatische vrouwen zou je persoonlijk moeten kennen om over 'veel' te spreken?

En als jij zelf zegt:" ik heb gemerkt dat veel donkere dames zo zijn" ben ik erg benieuwd in wat voor aantallen je spreekt van de miljoenen die op de wereld rondlopen :-) Hoeveel ken jij er dan?

Mensen trekken te snel conclusies op basis van zaken die ze op tv zien of om zich heen horen, denk ik eerlijk gezegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door JuztMe op 19-10-2013 14:13:13 ]
pi_132324576
Een probleem is dat elk jaar de zwarte piet discussie gevoerd moet worden.
pi_132325999
Hell yess

Ebony booty :9~
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132327582
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:21 schreef Koral het volgende:

[..]

Aziatische vrouwen lijken wellicht gemoedelijker, ze kunnen echter keihard zijn. Vrouwen met donkere huidskleur zijn misschien wat assertiever/luider maar als je dat al niet kunt handelen dan ben je voor heel veel vrouwen (ongeacht sociaal maatschappelijke achtergrond) geen aantrekkelijke partij.

Geen tegengas kunnen geven :')
Oh maak je niet druk hoor, ik kan zeker tegengas geven ;), ik kan gewoon niet met heel veel negerinnen omgaan :).

Mijn ervaring tot nu toe met aziatische is dat ze ALLES voor me doen... :P nooit gezeik mee gehad.

Alleen het al niet eens zijn met een negerin mond bij mij vaak uit tot ruzie.. maar het maakt mij niet uit hoor, heb toch niks met de donkere vrouw.

Heb genoeg keuze met de andere vrouwen waar ik wel op val w/
Waz met jou!
pi_132327793
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:49 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Sorry, niet mee eens. Wat is definitie van veel? Wanneer kan je concluderen dat 'veel' zo zijn? Als je er 10 kent? 50? 100?Een miljoen? Hoeveel van de miljoenen aziatische vrouwen zou je persoonlijk moeten kennen om over 'veel' te spreken?

En als jij zelf zegt:" ik heb gemerkt dat veel donkere dames zo zijn" ben ik erg benieuwd in wat voor aantallen je spreekt van de miljoenen die op de wereld rondlopen :-) Hoeveel ken jij er dan?

Mensen trekken te snel conclusies op basis van zaken die ze op tv zien of om zich heen horen, denk ik eerlijk gezegd.
Jij hebt wellicht een andere ervaring, ik word redelijk vaak aangesproken door donkere dames (ben zelf bruin, misschien dat het daardoor komt).

Ik praat normaal terug, vragen ze mij om me nummer of om iets te doen, geef ik gewoon normaal aan dat ik geen interesse heb maar het toch wel waardeer en ik krijg de beroemde "MAPAAAAANGPANG" of "je bent een boeler!" "kaulo flikker" "WAT DENK JE WEL NIET".

natuurlijk moeten ze 10 centimeter van je gezicht af staan en als je ze beetje van je af wilt duwen omdat je zowat kan zien wat ze hebben gegeten krijg je de "WAT RAAK JE ME AAN" te horen.

NATUURLIJK, zijn niet alle meiden zo.. maar MIJN ervaring is dat 8 van de 10 negerinnen die ik leer kennen toch net te agressief zijn (voor mijn doen), ik heb ook chille negerinnen leren kennen hoor daar niet van.
Waz met jou!
pi_132329421
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:09 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Jij hebt wellicht een andere ervaring, ik word redelijk vaak aangesproken door donkere dames (ben zelf bruin, misschien dat het daardoor komt).

Ik praat normaal terug, vragen ze mij om me nummer of om iets te doen, geef ik gewoon normaal aan dat ik geen interesse heb maar het toch wel waardeer en ik krijg de beroemde "MAPAAAAANGPANG" of "je bent een boeler!" "kaulo flikker" "WAT DENK JE WEL NIET".

natuurlijk moeten ze 10 centimeter van je gezicht af staan en als je ze beetje van je af wilt duwen omdat je zowat kan zien wat ze hebben gegeten krijg je de "WAT RAAK JE ME AAN" te horen.

NATUURLIJK, zijn niet alle meiden zo.. maar MIJN ervaring is dat 8 van de 10 negerinnen die ik leer kennen toch net te agressief zijn (voor mijn doen), ik heb ook chille negerinnen leren kennen hoor daar niet van.
Hahahahahaahhahaaha! Ik weet niet op wat voor plekken jij komt, maar ik vind het wel sneu voor je als dat echt zo aan toe gaat. Hahaha, ik moet echt lachen als ik het zo voor me zie. Maar ja, blijkbaar hebben we andere ervaringen ja.
pi_132330383
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:57 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Hahahahahaahhahaaha! Ik weet niet op wat voor plekken jij komt, maar ik vind het wel sneu voor je als dat echt zo aan toe gaat. Hahaha, ik moet echt lachen als ik het zo voor me zie. Maar ja, blijkbaar hebben we andere ervaringen ja.
_O- jaa als ik er zo aan terug denk moet ik idd ook even lachen. Ja nja ik heb er een soort trauma aan overgehouden. Ik vermijd nu dan ook direct oogcontact met groepen negerinnen die op mij af komen _O- .. ja, als ik naar ze kijk is er 50% kans dat ik commentaar krijg (oftewel praatje willen maken dan oorlog voeren als ik niet me ze mee doe haha).

Maar, nou ik kom ze meestal tegen in de stad, of als ik aan het winkelen ben of zo overal eigenlijk :P, ik en nog een paar donkere vrienden denken ook echt meteen van "oh god negerinnen alert!" in negeer modus gaan haha :P.

over het algemeen zie ik vooral in mijn omgeving dat mijn vrienden op een enkeling na allemaal op blank valt.. ik vraag me toch eigenlijk wel af waarom.
Waz met jou!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:24:19 #146
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_132332073
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,

Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
Ik snap de logica van het geheel niet echt? Het wordt er niet beter op dus je wil blijkbaar geen seks? Dat seks belangrijk is in het leven...mja...dat lijkt me voor 95% van de wereldbevolking het geval, maar wat heeft dit met donkere meisjes te maken dan? Ik denk dat de meeste jongens ook wel aan seks met blanke meisjes denken dus wat wil je nu precies horen? :)
pi_132332575
quote:

Ach please hey! Feit dat jij mensen die zich slechts beperken tot 1 groep/ras weggezet als zijnde simpel maakt jou simpel en achterlijk.

Het is namelijk over het algemeen niet meer logisch dat iemand een partner zoekt naar hun evenbeeld ( en aangezien je evenbeeld deels door je achtergrond, cultuur en geloof gevormd wordt), naar het vertrouwde.

Kortom, hou het als Nederlander gewoon bij je eigen ras.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2013 19:34:30 ]
pi_132332635
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 21:24 schreef GSbrder het volgende:
Viel voorheen op blonde meisjes, heb nu een getinte vriendin.
Wat versta je onder getint? Surinamers zijn niet getint, maar gewoon donker. Onder getint versta ik meer dat Spaanse/Italiaanse/Noord-Afrikaanse.
pi_132333642
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:34 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ach please hey! Feit dat jij mensen die zich slechts beperken tot 1 groep/ras weggezet als zijnde simpel maakt jou simpel en achterlijk.

Het is namelijk over het algemeen niet meer logisch dat iemand een partner zoekt naar hun evenbeeld ( en aangezien je evenbeeld deels door je achtergrond, cultuur en geloof gevormd wordt), naar het vertrouwde.

Kortom, hou het als Nederlander gewoon bij je eigen ras.
:')

Er is geen nederlands eigen ras meer. Kleurtje, getint, albino, allemaal nederlands. Verder is er ook al een halve eeuw iets aan de gang dat men verzuiling noemt. Cultuur geloof etc. Kom eens onder die steen van je vandaan. Beweren dat mensen alleen "vertrouwd" selecteren :')
pi_132333937
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:54 schreef Koral het volgende:

[..]

:')

Er is geen nederlands eigen ras meer. Kleurtje, getint, albino, allemaal nederlands. Verder is er ook al een halve eeuw iets aan de gang dat men verzuiling noemt. Cultuur geloof etc. Kom eens onder die steen van je vandaan. Beweren dat mensen alleen "vertrouwd" selecteren :')
Ja joh, vandaar ook dat gemengde stellen vrijwel allemaal weer eindigen in een echtscheiding. Dat is zeker omdat ik nog onder de steen vandaan moet komen.

Je kan zeggen wat je wil, maar gemengde huwelijken hebben een lage slagingspercentage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')