Hoi, zondag kan ik daten in cafe de Jaren in amsterdam. Ik zal er om 19.00 uur zijn. Ik voeg alvast een foto bij zodat je mij makkelijk kan herkennen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Genevieve1995 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ken ik alleen maar Nederlanders.. Maar ik val er wel op ja
Dit heb ik nou met blanke meisjes. Alleen denk ik "seks".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:15 schreef Bombshell het volgende:
Soms zie ik er eentjelopen dan denk ik daar zou ik best sex mee hebben maar ook weer snel buiten de deur zetten. Ik hoef echt geen een naast me op de bank te hebben.
Ieder zo zn voorkeurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit heb ik nou met blanke meisjes. Alleen denk ik "seks".
De meeste negerinnen zijn qua gedrag/karakter nou niet bepaald de ideale vrouwquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:15 schreef Bombshell het volgende:
Soms zie ik er eentjelopen dan denk ik daar zou ik best sex mee hebben maar ook weer snel buiten de deur zetten. Ik hoef echt geen een naast me op de bank te hebben.
ja die paarzen jongen, woest word ik danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar: Ik ben bereid om bijna iedereen te accepteren, maar als je paars bent moet je gewoon dood.
welke vrouw welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:52 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
De meeste negerinnen zijn qua gedrag/karakter nou niet bepaald de ideale vrouw
Ja, aangezien het antwoord overduidelijk is dat 99 van de 100 jongens niet op donklere vrouwen vallen behalve als ze er uit ziet als Beyonce. E.e.a. kan gecompenseerd worden met lekker ebonytieten en lippenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:19 schreef mootie het volgende:
Wat een ontzettend achterlijke vraag.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 02:47 schreef Yiwei het volgende:
Je hebt geen controle over wat je niet kan veranderen. Als ze geen interesse hadden, dan waren dat niet je kandidaten. Teveel kandidaten hoort ook niet, immers je hebt maar één partner nodig.
Zelf zat ik op multiculturele scholen en ik woon ook in een multiculturele wijk. Koppels van gemengde afkomsten en dus huidskleur is hier zelfs de norm. Volg je passie, investeer in jezelf en ze zullen vanzelf op je afkomen. Uit ervaring weet ik dat de serieuze kandidaten op universiteit meestal in het laatste jaar van BSc zitten of in de MSc. Ze zitten dan in een andere state of mind
Veel succes!
En nee, Beyonce vind ik ook niet aantrekkelijk... Ik snap dat gegeil op Beyonce ook nooit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ja, aangezien het antwoord overduidelijk is dat 99 van de 100 jongens niet op donklere vrouwen vallen behalve als ze er uit ziet als Beyonce. E.e.a. kan gecompenseerd worden met lekker ebonytieten en lippen
Als je als blanke je ras verlaat zou ik de indo's aanbevelen. Het lijkt wel of die vrouwen er vanaf hun 30ste tot 65ste hetzelfde uit blijven zien. De tand des tijds heeft decennialang geen enkele grip op deze dames.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Natuurlijk, ik ben half Surinaams en heb ook een blanke vriend. Ook nooit gehad dat huidskleur een issue was bij vorige relaties/scharrels.
De moeder van m'n beste vriendin is een Surinaamse en gaat ook met een blanke man. En zo ken ik meer gemixte stellen in mijn directe omgeving.
Waarom denk je dat het probleem m in je huidskleur zit?
Dat kan, zie je wel vaker bij een getinte mensen inderdaad. Mijn vader (Surinaams) lijkt eerder 40 dan zijn 55 jaar oud.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:53 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Als je als blanke je ras verlaat zou ik de indo's aanbevelen. Het lijkt wel of die vrouwen er vanaf hun 30ste tot 65ste hetzelfde uit blijven zien. De tand des tijds heeft decennialang geen enkele grip op deze dames.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En nee, Beyonce vind ik ook niet aantrekkelijk... Ik snap dat gegeil op Beyonce ook nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |