Hoi, zondag kan ik daten in cafe de Jaren in amsterdam. Ik zal er om 19.00 uur zijn. Ik voeg alvast een foto bij zodat je mij makkelijk kan herkennen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Genevieve1995 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ken ik alleen maar Nederlanders.. Maar ik val er wel op ja
Dit heb ik nou met blanke meisjes. Alleen denk ik "seks".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:15 schreef Bombshell het volgende:
Soms zie ik er eentjelopen dan denk ik daar zou ik best sex mee hebben maar ook weer snel buiten de deur zetten. Ik hoef echt geen een naast me op de bank te hebben.
Ieder zo zn voorkeurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit heb ik nou met blanke meisjes. Alleen denk ik "seks".
De meeste negerinnen zijn qua gedrag/karakter nou niet bepaald de ideale vrouwquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:15 schreef Bombshell het volgende:
Soms zie ik er eentjelopen dan denk ik daar zou ik best sex mee hebben maar ook weer snel buiten de deur zetten. Ik hoef echt geen een naast me op de bank te hebben.
ja die paarzen jongen, woest word ik danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar: Ik ben bereid om bijna iedereen te accepteren, maar als je paars bent moet je gewoon dood.
welke vrouw welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:52 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
De meeste negerinnen zijn qua gedrag/karakter nou niet bepaald de ideale vrouw
Ja, aangezien het antwoord overduidelijk is dat 99 van de 100 jongens niet op donklere vrouwen vallen behalve als ze er uit ziet als Beyonce. E.e.a. kan gecompenseerd worden met lekker ebonytieten en lippenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:19 schreef mootie het volgende:
Wat een ontzettend achterlijke vraag.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 02:47 schreef Yiwei het volgende:
Je hebt geen controle over wat je niet kan veranderen. Als ze geen interesse hadden, dan waren dat niet je kandidaten. Teveel kandidaten hoort ook niet, immers je hebt maar één partner nodig.
Zelf zat ik op multiculturele scholen en ik woon ook in een multiculturele wijk. Koppels van gemengde afkomsten en dus huidskleur is hier zelfs de norm. Volg je passie, investeer in jezelf en ze zullen vanzelf op je afkomen. Uit ervaring weet ik dat de serieuze kandidaten op universiteit meestal in het laatste jaar van BSc zitten of in de MSc. Ze zitten dan in een andere state of mind
Veel succes!
En nee, Beyonce vind ik ook niet aantrekkelijk... Ik snap dat gegeil op Beyonce ook nooit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ja, aangezien het antwoord overduidelijk is dat 99 van de 100 jongens niet op donklere vrouwen vallen behalve als ze er uit ziet als Beyonce. E.e.a. kan gecompenseerd worden met lekker ebonytieten en lippen
Als je als blanke je ras verlaat zou ik de indo's aanbevelen. Het lijkt wel of die vrouwen er vanaf hun 30ste tot 65ste hetzelfde uit blijven zien. De tand des tijds heeft decennialang geen enkele grip op deze dames.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Natuurlijk, ik ben half Surinaams en heb ook een blanke vriend. Ook nooit gehad dat huidskleur een issue was bij vorige relaties/scharrels.
De moeder van m'n beste vriendin is een Surinaamse en gaat ook met een blanke man. En zo ken ik meer gemixte stellen in mijn directe omgeving.
Waarom denk je dat het probleem m in je huidskleur zit?
Dat kan, zie je wel vaker bij een getinte mensen inderdaad. Mijn vader (Surinaams) lijkt eerder 40 dan zijn 55 jaar oud.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:53 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Als je als blanke je ras verlaat zou ik de indo's aanbevelen. Het lijkt wel of die vrouwen er vanaf hun 30ste tot 65ste hetzelfde uit blijven zien. De tand des tijds heeft decennialang geen enkele grip op deze dames.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En nee, Beyonce vind ik ook niet aantrekkelijk... Ik snap dat gegeil op Beyonce ook nooit.
Sorry mama.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:56 schreef Koral het volgende:
Een echte hetro man maakt geen onderscheiding tussen rassen/etniciteiten maar kan in elke "groep" wel vrouwen vinden om verliefd op te worden
Ieder die zich beperkt tot 1 of een paar groepen is m.i. erg simpel en verdiend ook niet beter.
Als je een beetje mensenkennis hebt snap je al snel wat vertrouwd is en niet. Dat stopt niet bij een kleurtje. Indien dat wel stopt bij een kleurtje is er waarschijnlijk sprake van een onvolgroeide persoonlijkheid wat zich o.a. tot uiting brengt in een zeer beperkte 'smaak'.
quote:
Perfecte en mooie besluit van deze topicquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:56 schreef Koral het volgende:
Een echte hetro man maakt geen onderscheiding tussen rassen/etniciteiten maar kan in elke "groep" wel vrouwen vinden om verliefd op te worden
Ieder die zich beperkt tot 1 of een paar groepen is m.i. erg simpel en verdiend ook niet beter.
Als je een beetje mensenkennis hebt snap je al snel wat vertrouwd is en niet. Dat stopt niet bij een kleurtje. Indien dat wel stopt bij een kleurtje is er waarschijnlijk sprake van een onvolgroeide persoonlijkheid wat zich o.a. tot uiting brengt in een zeer beperkte 'smaak'.
En als je nou een donkere huidskleur niet mooi vind?, voor mij moet er natuurlijk aantrekkingskracht zijn, ik zal bijvoorbeeld altijd wel omgaan met iemand als diegene relaxed is ongeacht huidskleur.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:56 schreef Koral het volgende:
Dat vind ik echt de meest lompe opmerking. Jij hebt zeker de film: "Alleen maar Nette Mensen gezien en daaruit je conclusie getrokken. Of misschien woont er toevallig een ratchet Shaniqua streetschick bij je om de hoek waaruit je je conclusie trekt. Ik weet zeker dat jij 'de meeste negerinnen' niet eens kent.. Ik ken zat hoogopgeleide, fatsoenlijke donkere ladies (waaronder ik duh :p) die echt wel de ideale vrouw zijn, maar mannen met jouw gedachtegang zijn onze moeite niet waard. It's Your Loss lekker puh!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:52 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
De meeste negerinnen zijn qua gedrag/karakter nou niet bepaald de ideale vrouw
Jij bent een negerin daarom probeer je je eigen 'soort' zo op te hemelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:47 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de meest lompe opmerking. Jij hebt zeker de film: "Alleen maar Nette Mensen gezien en daaruit je conclusie getrokken. Of misschien woont er toevallig een ratchet Shaniqua streetschick bij je om de hoek waaruit je je conclusie trekt. Ik weet zeker dat jij 'de meeste negerinnen' niet eens kent.. Ik ken zat hoogopgeleide, fatsoenlijke donkere ladies (waaronder ik duh :p) die echt wel de ideale vrouw zijn, maar mannen met jouw gedachtegang zijn onze moeite niet waard. It's Your Loss lekker puh!
Ach schei uit meneer. Had je een zelfde opmerking gemaakt over blanke en aziatische meiden, dan had ik precies dezelfde reactie gegeven. Dus zou ik dan andere volken ophemelen? Ik ben een negerin JAquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:02 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Jij bent een negerin daarom probeer je je eigen 'soort' zo op te hemelen
Ik snap wel wat hij bedoelt, en nee zowel hij als ik kennen zeker niet alle negerinnen en er zijn zeker ook chille negerinnen.. MAAR wat ik voornamelijk heb gemerkt is dat VEEL donkere meiden toch net een agressief zijn in hun doen en laten.. lees goed he VEEL, dus zeker niet alle.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:47 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de meest lompe opmerking. Jij hebt zeker de film: "Alleen maar Nette Mensen gezien en daaruit je conclusie getrokken. Of misschien woont er toevallig een ratchet Shaniqua streetschick bij je om de hoek waaruit je je conclusie trekt. Ik weet zeker dat jij 'de meeste negerinnen' niet eens kent.. Ik ken zat hoogopgeleide, fatsoenlijke donkere ladies (waaronder ik duh :p) die echt wel de ideale vrouw zijn, maar mannen met jouw gedachtegang zijn onze moeite niet waard. It's Your Loss lekker puh!
Aziatische vrouwen lijken wellicht gemoedelijker, ze kunnen echter keihard zijn. Vrouwen met donkere huidskleur zijn misschien wat assertiever/luider maar als je dat al niet kunt handelen dan ben je voor heel veel vrouwen (ongeacht sociaal maatschappelijke achtergrond) geen aantrekkelijke partij.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik snap wel wat hij bedoelt, en nee zowel hij als ik kennen zeker niet alle negerinnen en er zijn zeker ook chille negerinnen.. MAAR wat ik voornamelijk heb gemerkt is dat VEEL donkere meiden toch net een agressief zijn in hun doen en laten.. lees goed he VEEL, dus zeker niet alle.
Het is net alsof dat VEEL Aziatische vrouwen onderdanig zijn aan hun man, maar zeker niet ALLE want ik ken er genoeg die pit hebben.
mijn broer is getrouwd met een donkere.. mijn vader is getrouwd met een donkere.. beide blank...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,
Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
Sorry, niet mee eens. Wat is definitie van veel? Wanneer kan je concluderen dat 'veel' zo zijn? Als je er 10 kent? 50? 100?Een miljoen? Hoeveel van de miljoenen aziatische vrouwen zou je persoonlijk moeten kennen om over 'veel' te spreken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik snap wel wat hij bedoelt, en nee zowel hij als ik kennen zeker niet alle negerinnen en er zijn zeker ook chille negerinnen.. MAAR wat ik voornamelijk heb gemerkt is dat VEEL donkere meiden toch net een agressief zijn in hun doen en laten.. lees goed he VEEL, dus zeker niet alle.
Het is net alsof dat VEEL Aziatische vrouwen onderdanig zijn aan hun man, maar zeker niet ALLE want ik ken er genoeg die pit hebben.
Oh maak je niet druk hoor, ik kan zeker tegengas gevenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:21 schreef Koral het volgende:
[..]
Aziatische vrouwen lijken wellicht gemoedelijker, ze kunnen echter keihard zijn. Vrouwen met donkere huidskleur zijn misschien wat assertiever/luider maar als je dat al niet kunt handelen dan ben je voor heel veel vrouwen (ongeacht sociaal maatschappelijke achtergrond) geen aantrekkelijke partij.
Geen tegengas kunnen geven
Jij hebt wellicht een andere ervaring, ik word redelijk vaak aangesproken door donkere dames (ben zelf bruin, misschien dat het daardoor komt).quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:49 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Sorry, niet mee eens. Wat is definitie van veel? Wanneer kan je concluderen dat 'veel' zo zijn? Als je er 10 kent? 50? 100?Een miljoen? Hoeveel van de miljoenen aziatische vrouwen zou je persoonlijk moeten kennen om over 'veel' te spreken?
En als jij zelf zegt:" ik heb gemerkt dat veel donkere dames zo zijn" ben ik erg benieuwd in wat voor aantallen je spreekt van de miljoenen die op de wereld rondlopen :-) Hoeveel ken jij er dan?
Mensen trekken te snel conclusies op basis van zaken die ze op tv zien of om zich heen horen, denk ik eerlijk gezegd.
Hahahahahaahhahaaha! Ik weet niet op wat voor plekken jij komt, maar ik vind het wel sneu voor je als dat echt zo aan toe gaat. Hahaha, ik moet echt lachen als ik het zo voor me zie. Maar ja, blijkbaar hebben we andere ervaringen ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:09 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Jij hebt wellicht een andere ervaring, ik word redelijk vaak aangesproken door donkere dames (ben zelf bruin, misschien dat het daardoor komt).
Ik praat normaal terug, vragen ze mij om me nummer of om iets te doen, geef ik gewoon normaal aan dat ik geen interesse heb maar het toch wel waardeer en ik krijg de beroemde "MAPAAAAANGPANG" of "je bent een boeler!" "kaulo flikker" "WAT DENK JE WEL NIET".
natuurlijk moeten ze 10 centimeter van je gezicht af staan en als je ze beetje van je af wilt duwen omdat je zowat kan zien wat ze hebben gegeten krijg je de "WAT RAAK JE ME AAN" te horen.
NATUURLIJK, zijn niet alle meiden zo.. maar MIJN ervaring is dat 8 van de 10 negerinnen die ik leer kennen toch net te agressief zijn (voor mijn doen), ik heb ook chille negerinnen leren kennen hoor daar niet van.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:57 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Hahahahahaahhahaaha! Ik weet niet op wat voor plekken jij komt, maar ik vind het wel sneu voor je als dat echt zo aan toe gaat. Hahaha, ik moet echt lachen als ik het zo voor me zie. Maar ja, blijkbaar hebben we andere ervaringen ja.
Ik snap de logica van het geheel niet echt? Het wordt er niet beter op dus je wil blijkbaar geen seks? Dat seks belangrijk is in het leven...mja...dat lijkt me voor 95% van de wereldbevolking het geval, maar wat heeft dit met donkere meisjes te maken dan? Ik denk dat de meeste jongens ook wel aan seks met blanke meisjes denken dus wat wil je nu precies horen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,
Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
Ach please hey! Feit dat jij mensen die zich slechts beperken tot 1 groep/ras weggezet als zijnde simpel maakt jou simpel en achterlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:56 schreef Koral het volgende:
Wat versta je onder getint? Surinamers zijn niet getint, maar gewoon donker. Onder getint versta ik meer dat Spaanse/Italiaanse/Noord-Afrikaanse.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:24 schreef GSbrder het volgende:
Viel voorheen op blonde meisjes, heb nu een getinte vriendin.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ach please hey! Feit dat jij mensen die zich slechts beperken tot 1 groep/ras weggezet als zijnde simpel maakt jou simpel en achterlijk.
Het is namelijk over het algemeen niet meer logisch dat iemand een partner zoekt naar hun evenbeeld ( en aangezien je evenbeeld deels door je achtergrond, cultuur en geloof gevormd wordt), naar het vertrouwde.
Kortom, hou het als Nederlander gewoon bij je eigen ras.
Ja joh, vandaar ook dat gemengde stellen vrijwel allemaal weer eindigen in een echtscheiding. Dat is zeker omdat ik nog onder de steen vandaan moet komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:54 schreef Koral het volgende:
[..]
Er is geen nederlands eigen ras meer. Kleurtje, getint, albino, allemaal nederlands. Verder is er ook al een halve eeuw iets aan de gang dat men verzuiling noemt. Cultuur geloof etc. Kom eens onder die steen van je vandaan. Beweren dat mensen alleen "vertrouwd" selecteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |