Je plaatje faalt, maar ik wil jullie allebei graag iets meegeven:quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ [url=http://https://www.google.nl/sea(...)225%3B410]afbeelding[/url] ]
Fap ze
Check die ribbenkast
Wattan? Baardgroei?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Hmm ik moet het vooral NIET hebben van de gezichten van negerinnen, die vind ik vaak te mannelijk..
een plaatje waar die negerin op die bank ligt, met haar weet ik wel raad.. maar goed, zij heeft dan ook fijne gelaatstrekken.
Is het jullie niet opgevallen dat surinaamse/antilliaanse vaak net te mannelijk iets hebben in het gezicht?.
Jaquote:
Mag ik je gilette een keer lenen dan? Heb wat scheerwerk te doen en ben de mijne kwijt. :pquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja, ik voel me inferieur als zij meer heeft aan mijn gilette scheermes
..
Nee maar, de gelaatstrekken (kaak,neus)
Volgens mij was het ook zo dat donkere mensen meer testostoron hebben dan mensen van andere afkomsten.
Is goed, als je hem terug geeft verwacht ik wel een nieuw scheermesje van jequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:39 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Mag ik je gilette een keer lenen dan? Heb wat scheerwerk te doen en ben de mijne kwijt. :p
Negers en negerinnen hebben zeer uiteenlopende gelaatstrekken. Het is namelijk een enorm diverse groep die op 1 hoop wordt gegooid aan de hand van de huidskleur.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja, ik voel me inferieur als zij meer heeft aan mijn gilette scheermes
..
Nee maar, de gelaatstrekken (kaak,neus)
Volgens mij was het ook zo dat donkere mensen meer testostoron hebben dan mensen van andere afkomsten.
SPOILER: Om je eens een beeld te geven van de uiteenlopende fenotypes van donkere dames van verschillende volkeren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Negers en negerinnen hebben zeer uiteenlopende gelaatstrekken. Het is namelijk een enorm diverse groep die op 1 hoop wordt gegooid aan de hand van de huidskleur.Dat wist ik al hoorSPOILER: Om je eens een beeld te geven van de uiteenlopende fenotypes van donkere dames van verschillende volkeren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Afhankelijk van het land waar ze vandaan komen hebben ze bepaalde kenmerken, als ik zo kijk vind ik 4,9 en 12 wel iets hebben.
Maar als ik zou kunnen kiezen tussen een blanke/Aziaat of misschien latina heb ik daar de voorkeur voor.
Waz met jou!
Lelijk hoofd, verder is het zeker goed!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannen die hier niet op vallen zijn gewoon homo.
Ik zou best op dat kikkermuiltje kunnen komen hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Negers en negerinnen hebben zeer uiteenlopende gelaatstrekken. Het is namelijk een enorm diverse groep die op 1 hoop wordt gegooid aan de hand van de huidskleur.
Om je eens een beeld te geven van de uiteenlopende fenotypes van donkere dames van verschillende volkeren:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:51 schreef Royco1 het volgende:
Niks mis met donkere vrouwen.
En met blanke vrouwen ook niet.
Aziatische zitten ook genoeg mooie exemplaren bij.
Vrouwen
say whut?quote:Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
Niks mis met donkere dames hoor =D Alleen de paar die ik ken/tegenkom hebben meestal totaal niks met blanke gasten dus dan houd het snel op. Of ze gaan er vanuit dat wij niks met donkere dames hebben, waardoor het cirkeltje rond is =pquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,
Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben wel enigszins benieuwd naar de bronnen voor die cijfers.Ik denk dat veel Marokkanen voor een partner met dezelfde afkomst kiezen vanwege geloofsovertuiging en vanwege de ouders. Ik ken veel Marokkaanse meiden die alleen thuis mogen komen met een Marokkaan. Ik ken ool veel Nederlandse meiden die alleen met Nederlanders daten omdat hun ouders er echt niet om staan te springen als ze met een 'buitenlander' thuis komen en dat afkeuren. Ik vind dat zelf best wel sneu...iemand qua afkomst al gelijk afwijzen.Wat betreft geloofsovertuiging kan ik het begrijpen dat je iemand wilt die dezelfde religie heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je op een tentamen maar goed kan herhalen wat er in de boeken stond. Je hoeft daar geen perfect wereldbeeld of goed ontwikkelde algemene kennis voor te hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:48 schreef Godshand het volgende:
Hoe komt iemand als TS op de Universiteit?
Iemand met zo'n debiel wereldbeeld zal wel niet veel hersencellen hebben neem je aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |