het heeft helemaal niets met aanpassen te makenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Inderdaad uitgezet.
Aanpassen of opbokken, is al jaren een traditie en nu opeens komen er van die huillies wie zelf een probleem hebben en dat projecteren op zoiets. Deze figuren moeten we gewoon niet serieus nemen en al helemaal niet op dit soort punten.
dat je ze waarschijnlijk net zo goed niet allemaal op een rijtje hebtquote:Wat heeft een psycholoog daarmee te maken.
nee we moeten nietsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus wij moeten 'zwarte piet' maar laten zitten omdat er een paar van die figuren hier lopen te klagen en zich niet willen aanpassen aan de Nederlandse cultuur?
dit zijn gewoon Nederlandersquote:Dat hun het grotere plaatje niet zien en 'hun proplemen' reflecteren daarop is toch echt hun probleem. Kan je zeggen democratie blabla, dat raakt kant nog wal. Als je als Nederlander in het buitenland gaat wonen pas je je toch ook aan aan de gewoontes daar of niet soms?
Gewoon je mening wegzetten zonder je vijand te kleineren en af te zeiken is moeilijk voor je ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:22 schreef matthijst het volgende:
Iedereen mag roepen wat men wil in Nederland. Persoonlijk ben ik van mening dat wie dan ook niet zo moet janken, en als het je niet bevalt dan flikker je maar op naar een ander land, als je denkt dat het daar beter is
Vind het in dit geval triest dat een paar kneuzen zoveel aandacht krijgen. En als de opperkneus dan op TV is komt hij met allemaal zwetspraat aan, waarmee ze je vroeger zonder internet als dorpsgek hadden weggezet...
Is het racistisch als ik zeg dat blanke Nederlander een pleonasme is? iemand zei dat tegen mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:04 schreef sp3c het volgende:
wat als een blanke Nederlander vind dat zwarte Piet aangepast moet worden?
ik snap dat het een 'ons tegen de allochtonen' dingetje is volgens sommige mensen maar die zijn er ook hoor, zijn in dit topic ook langs gekomen, voor mijn gevoel zijn het er zelfs meer
staatsgevaarlijk noemen en ook uitzetten?
of gewoon arresteren vanwege de subversieve mening?
als we dan toch Godwins aan het maken zijn vandaag ...
edit: ik blijf het apart vinden dat er zoveel mensen op dit onderwerp afkomen die vinden dat negers niets te willen hebben in Nederland
volgend jaar ben ik ook maar tegen Piet denk ik, gewoon om dit soort internethelden te trollen
weet ik veel, ik ben niet de van Dale ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:29 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Is het racistisch als ik zeg dat blanke Nederlander een pleonasme is? iemand zei dat tegen mij
Ik vind het vrij racistisch namelijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel, ik ben niet de van Dale ofzo
het lijkt me iig een beetje een wereldvreemde stelling
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:29 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Is het racistisch als ik zeg dat blanke Nederlander een pleonasme is? iemand zei dat tegen mij
.... aldus Wikiquote:Een pleonasme (afkomstig van het Griekse woord πλεονασμóς, pleonasmós, dat 'overvloed' betekent) is het expliciet vermelden (met een bijvoeglijk naamwoord of bijwoord) en daardoor benadrukken van een eigenschap die reeds in een zelfstandig naamwoord of werkwoord besloten ligt
ik denk het niet eigenlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ik vind het vrij racistisch namelijkHet betekent dat een Nederlander sowieso blank is, dus blanke Nederlander hoeft dan niet. Van zulke mensen kan ik ook kotsen
Hekel aan onterecht gejank, toevallig gaat het dit keer over zwarte piet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Gewoon je mening wegzetten zonder je vijand te kleineren en af te zeiken is moeilijk voor je ?
Vanwaar die boosheid ? Je bent echt niet een fanatieke sintfan, ook niet een gedreven zwartepietfan. Waarom dan ?
Hehe, "het land uit zetten" zal wel lekker bekken gok ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
hij is ook wel echt de dorpsgek hoor volgens mij
en als hij hierom wil vertrekken dan ga ik hem niet tegenhouden maar als je hem hierom het land uit wilt zetten dan zit er echt wel een steekje los
?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef sp3c het volgende:
het idee komt niet eens van Quinsy, hij is gewoon de hardste schreeuwer dit jaar
Je jankt zelf volop!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hekel aan onterecht gejank, toevallig gaat het dit keer over zwarte piet.
En dit vind ik onterecht gejank. Krijg het idee dat Quinsy het ooit begon als een "kijk mij, kijk mij, ik ben interessant" actie, en dat nu steeds meer mensen met heem mee gaan lullen.
ja dat zei ik eerder ook al ergensquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hehe, "het land uit zetten" zal wel lekker bekken gok ik
Men klaagt teveel in NL, terwijl het hier volgens mij zo slecht niet gaat.
Ook met een minder zwarte piet niet trouwens, dus wat dat betreft...
Maar mij gaat het erom dat je wel ergens een grans moet trekken. Ik trek hem bij 21 klagers.
Als ze nou volgend jaar terugkomen met 100.000 handtekeningen dan praten we verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |