Tevens tetten.boobiesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Ik lees wel eens boeken ja, maar geen boeken die vage shit verkondigen die jij loopt uit te kramenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan had iemand nog een idee waar ik het over heb
Dan faal je daar tot nu toe jammerlijk in.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan had iemand nog een idee waar ik het over heb
meer blowenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik lees wel eens boeken ja, maar geen boeken die vage shit verkondigen die jij loopt uit te kramen![]()
Geen touw vast te knopen aan jouw gedachtegang
Ik maak het wel voor je, ga jij maar roken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had er ook wel eentje opgestoken als ik niet met zo'n kak reflectieverslag bezig wasx100
Reflectieverslagenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had er ook wel eentje opgestoken als ik niet met zo'n kak reflectieverslag bezig wasx100
Ja enquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
ReflectieverslagenMoet ik volgend jaar ook weer aan geloven, hehee.
En sessieopzetten, sessieverslagen, sessierapportages, behandelplannen, behandelrapportages, professionele ontwikkeling verslagen, nog meer verslagen, verslagen, rapportages en verslagen
Mja nu heb ik dat nog niet dus ik steek 'm lekker aan
hihahoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij ons heten de lessen van de SLB'er "PON", professionele ontwikkeling
Dat klinkt nog achterlijkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij ons heten de lessen van de SLB'er "PON", professionele ontwikkeling
Dat was volgens mij wel het principe, jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hihaho
wat kansloos eigenlijk, ipv het falende systeem te veranderen, veranderen we de naam en blijven hetzelfde doen
"Ik kan niet aan een vriendin komen vanwege mijn afstotelijke uiterlijk, dus koop ik er maar gewoon eentje die ook schoonmaakt uit Thailandquote:
Wij waren ook altijd aan het chillen daar, jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat klinkt nog achterlijkerIk denk altijd zo van als je hbo doet dan mag je toch wel hopen dat de studenten kunnen zelfreflecteren en hun compententies enz kennen? Niemand doet een neuk tijdens die lessen, we zitten er alleen omdat het verplicht is
haha tof zijn die dingen jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:59 schreef Life2.0 het volgende:
ik had na een avondje stappen (inc nodige drugs) opeens bedacht dat ik nog zon verslag moest maken, dacht nou doe ik nu wel meteen even snel, dus ik zon mooi prachtig verhaal gemaakt vol bullshit, en leverde dat in
ik kreeg er complimenten voor!
en dan kom je als engelse/duitser/nederlander op een eiland waar je met een maandsalaris een villa koopt... en dan loop je nog steeds rond in je aldi tshirt en joggingbroekquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was volgens mij wel het principe, ja
Maar was wel een toffe peer, gelukkig
[..]
"Ik kan niet aan een vriendin komen vanwege mijn afstotelijke uiterlijk, dus koop ik er maar gewoon eentje die ook schoonmaakt uit Thailand"
Ja precies, en dan is het ingeleverde ook vaak bullshitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij waren ook altijd aan het chillen daar, ja
Hele fitties ook in die lessenZat in een klas met alleen maar meisjes
Kippenhok
Maar toch moest je wel eens shit af hebben voor die lessen. Krijg je ook studiepunten voor
het nederlandse schoolsysteem werkt ook gewoon het beste als je niets doetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha tof zijn die dingen jazo vaak goede cijfers gehad voor dingen waar ik geen neuk moeite voor had gedaan, alleen de dag voor de deadline/toets
not a single fuck was given that dayquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja precies, en dan is het ingeleverde ook vaak bullshitMoest nu eigenlijk iemand interviewen maar dat zuig ik ook gewoon uit m'n duim
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan kom je als engelse/duitser/nederlander op een eiland waar je met een maandsalaris een villa koopt... en dan loop je nog steeds rond in je aldi tshirt en joggingbroek
verdomme, je hele leven is naar de kloten maar je kan wel als een god leven, wat doe je, lekker veilig in je jogginsbroek![]()
Ik moest voor werkcollege een keer pratende mensen van een afstandje bekijken en dan bestuderen en opschrijven wat ze allemaal deden aan non-verbale communicatiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja precies, en dan is het ingeleverde ook vaak bullshitMoest nu eigenlijk iemand interviewen maar dat zuig ik ook gewoon uit m'n duim
[ afbeelding ]
dit is zo waarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het nederlandse schoolsysteem werkt ook gewoon het beste als je niets doet![]()
"oh wacht, beginnen morgen de tentamens?" en dan gewoon alles halen, wat
dat is ook wel een opdracht ook uit de hand kan lopen en dat je dan neergestoken wordt ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:06 schreef Moira. het volgende:
Ik moest voor werkcollege een keer pratende mensen van een afstandje bekijken en dan bestuderen en opschrijven wat ze allemaal deden aan non-verbale communicatie_
Ik voelde er niet zo veel voor om mensen te staan begluren, dus gewoon in de trein op weg naar die les een beetje shit opgeschreven en verzonnen van mensen schuintegenover me in de trein_
hahaha, dat zou wat zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat is ook wel een opdracht ook uit de hand kan lopen en dat je dan neergestoken wordt ofzo
Dat is ook zoiets waarvan je denkt vanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:06 schreef Moira. het volgende:
Ik moest voor werkcollege een keer pratende mensen van een afstandje bekijken en dan bestuderen en opschrijven wat ze allemaal deden aan non-verbale communicatie_
Ik voelde er niet zo veel voor om mensen te staan begluren, dus gewoon in de trein op weg naar die les een beetje shit opgeschreven en verzonnen van mensen schuintegenover me in de trein_
Idd, hoewel ik voor een aantal vakken ook wel interessante boeken moest lezen om daar de eerste 'lessen' over therapeutische werkhouding enzo te leren, en ideeën op te doen voor eventuele opdrachten voor cliënten enzo. Dat zijn opdrachten waar je gewoon echt wat aan hebt, omdat je gelijk zo in het diepe wordt gegooid van "zo, en nu ga je even de therapeut spelen"quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets waarvan je denkt van__ ja. Als ze nou eens een keer opdrachten geven die je daadwerkelijk motiveren ipv opdrachten geven die je gewoon kan verzinnen was het een stuk makkelijker.
laat je stinktatti's?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:15 schreef OllieWilliams het volgende:
begin een beetje zo van binnenuit langzamerhand weg te rotten geloof ik
Meestal ruiken ze niet, of naar bosviooltjes.quote:
doe jij spiegelogie dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, hoewel ik voor een aantal vakken ook wel interessante boeken moest lezen om daar de eerste 'lessen' over therapeutische werkhouding enzo te leren, en ideeën op te doen voor eventuele opdrachten voor cliënten enzo. Dat zijn opdrachten waar je gewoon echt wat aan hebt, omdat je gelijk zo in het diepe wordt gegooid van "zo, en nu ga je even de therapeut spelen"
ik heb dat alleen met veul shoarmaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meestal ruiken ze niet, of naar bosviooltjes.
Maar als ik eenmaal nodig moet kakken en gekke shit gegeten/gedronken heb, dan krijg je wel eens het idee dat mijn ingewanden weggerot zijn
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meestal ruiken ze niet, of naar bosviooltjes.
Maar als ik eenmaal nodig moet kakken en gekke shit gegeten/gedronken heb, dan krijg je wel eens het idee dat mijn ingewanden weggerot zijn
Dat, of wijn, of überhaupt vleesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik heb dat alleen met veul shoarma
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaktherapiequote:
tuintherapiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaktherapie
Ik doe dan beeldende therapieOp de HAN geven ze verder nog muziektherapie, dramatherapie en psychomotorische therapie. Hoorcolleges en uitstapjes etc heb je met heel CTO bij elkaar.
Ja, had daar nog nooit van gehoord voor ik net deze wiki voor je opzocht, eerlijk gezegdquote:
quote:
Hoiquote:
been therequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[..]
Hoi
Het is tijd om het laatste op te maken. 6 dagen over 5 gram, valt te overzien. Het valt mee
maar ik dacht het net meer naar neurologisch zou gaan maar volgens die wiki niet, wat doe je dan wel precies? dansen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, had daar nog nooit van gehoord voor ik net deze wiki voor je opzocht, eerlijk gezegd
Danstherapie wel, maar dat hebben ze in Nijmegen dus niet
doneer het aan de praatgroepquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[..]
Hoi
Het is tijd om het laatste op te maken. 6 dagen over 5 gram, valt te overzien. Het valt mee
Ja maar ik heb het nu ook specifiek over SLB dan hèquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, hoewel ik voor een aantal vakken ook wel interessante boeken moest lezen om daar de eerste 'lessen' over therapeutische werkhouding enzo te leren, en ideeën op te doen voor eventuele opdrachten voor cliënten enzo. Dat zijn opdrachten waar je gewoon echt wat aan hebt, omdat je gelijk zo in het diepe wordt gegooid van "zo, en nu ga je even de therapeut spelen"
Ik doe toch geen danstherapiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar ik dacht het net meer naar neurologisch zou gaan maar volgens die wiki niet, wat doe je dan wel precies? dansen?
ik kan wel voorstellen dat als mooie vrouwen gaan strippen voor zieke mensen dat ze zich beter gaan voelen
ja dat is echt gewoon tijdverdoeningquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het nu ook specifiek over SLB dan hèBij andere vakken leren we gelukkig wel duidelijk hoe we bijvoorbeeld een ananmese moeten afnemen en shit en nuttige opdrachten voor verpleegkunde, dit was echt zo van: Cultureel interview en een reflectieverslag maken de rest staat in de handleiding doei.
sounds like a bunch of hippiesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doe toch geen danstherapie
Je bent praktisch bezig met de cliënt. Je laat ze dealen met hun shit dmv creatief bezig te zijn (in mijn geval dus schilderen, kleien, alles wat met beeldend werk te maken heeft) en het praten over je dingen (zoals bij een psycholoog) staat niet voorop (want veel mensen willen/kunnen niet over hun shit praten), maar ze uiten die shit in hun beeldend werk.
Vage omschrijving, maar ben stoned broodjes filet americain aan het vreten
telt wel mee als uren voor de schoolquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja dat is echt gewoon tijdverdoening
ja da's dan de enige functiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
telt wel mee als uren voor de school
niets mis meequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
blowen op het grasveldje op de campus
Neh, bij ons was het gewoon in tussenuren of na school ofzo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niets mis mee
maar meestal waren de vmbo-ers (school waar ik langsfietste naar school) al voor 9 uur aan het blowen
zo zonde van je dag, in de ochtend blowenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neh, bij ons was het gewoon in tussenuren of na school ofzo.
Happy hour van de campus-kroeg was tussen 3 en 4, terwijl er daarna nog vet veel mensen les hadden
True, ik krijg een kut meer gedaan als ik eenmaal stoned benquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zo zonde van je dag, in de ochtend blowen
ik ben sowieso een avondmensch, en wordt echt hoerelangzaam wakker, dus als ik dan nog indica's ga roken ga ik gewoon weer op de bank liggen voor 3 uurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, ik krijg een kut meer gedaan als ik eenmaal stoned ben
Doe ik regelmatigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
blowen op het grasveldje op de campus
Herkenbaar. Probeer vaak een normaal ritme te krijgen, maar als ik dan eindelijk eens voor elkaar heb dat ik om twaalf uur ga tukken en om acht uur eruit kom, is dat ritme binnen een paar dagen weer verneukt en slaap ik weer om 4 uur en sta ik niet voor 11-12 uur opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ben sowieso een avondmensch, en wordt echt hoerelangzaam wakker, dus als ik dan nog indica's ga roken ga ik gewoon weer op de bank liggen voor 3 uur
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef Moira. het volgende:
Hehe, nja ik ben nu ook stoned, maar heb een vrij dagje en hoef verder ook een kut te doen behalve chillen
dan mag hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef Moira. het volgende:
Hehe, nja ik ben nu ook stoned, maar heb een vrij dagje en hoef verder ook een kut te doen behalve chillen
wowquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
wtf 2e oud schoolgenoot in korte tijd die zelfmoord pleegt om onbekende redenen, terwijl het gewoon een toffe gast is die iedereen mag.
Alleen deze kende ik beter, veel mee gelachen.
Fucking heftig, man.
Zomaar? Zonder enige aanleiding?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
wtf 2e oud schoolgenoot in korte tijd die zelfmoord pleegt om onbekende redenen, terwijl het gewoon een toffe gast is die iedereen mag.
Fucking heftig, man.
Wow shit... gecondoleerd...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
Fucking heftig, man.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
Fucking heftig, man.
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
Fucking heftig, man.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
Fucking heftig, man.
Jij ook gecondoleerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gecondoleerd.![]()
Hier ook vrij recent iemand verloren.
maar?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag naar District One. Een fucking feestje in de buurt met artiesten die ik ken
http://district-one.nl/
Een fuck feest? Ik kom ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag naar District One. Een fucking feestje in de buurt met artiesten die ik ken
http://district-one.nl/
Geen geld om ze nu te bestellen. Godverquote:
Kan me niets bedenken, maar ik weet natuurlijk ook niet precies hoe het met z'n studie is gegaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zomaar? Zonder enige aanleiding?
gecondoleerd
Naar is dat manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gecondoleerd.![]()
Hier ook vrij recent iemand verloren.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naar is dat manJij ook gecondoleerd <3
ik betaal ze wel voor jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen geld om ze nu te bestellen. GodverIk ga wachtten tot iemand ze weer dumpt via Marktplaats ofzo.
Pff jeetjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij was het wel een beetje in de lijn der verwachtingen, voor zover dat kan, dus dat scheelde.
Maar hij had vergelijkbare mentale problemen, dus ik was eigenlijk wel echt heel erg geschokt en een beetje in paniek.
Zeg t,maarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel wat wensen waar ik momenteel geen geld voor heb
Drenthequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Stiekem ga ik echt wel hard gillen als ik dit niet mee maak. Nooit komen er hardstyle feesten in Drenthe
Aan de site te zien zou je eerst denken dat het een dubstep feest isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Stiekem ga ik echt wel hard gillen als ik dit niet mee maak. Nooit komen er hardstyle feesten in Drenthe
Ik kan er toch niks aandoen dat mijn ouders hier wonen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Drenthedan vraag je er ook zelf om, jij krijgt dus mooi niks van me.
hoezo? gasmasker = knallen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aan de site te zien zou je eerst denken dat het een dubstep feest is
Nee joh, door die gasmasker?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aan de site te zien zou je eerst denken dat het een dubstep feest is
Ik heb soberso niet genoeg centun om je kaartjes te kopen. Sawryquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aandoen dat mijn ouders hier wonen?
Ja same herequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb soberso niet genoeg centun om je kaartjes te kopen. Sawry
2 Novemberquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee. Wanneer is het
Ik krijg over 2 weken als t goed is mn loon. Dat is net iets te laat volgens mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2 NovemberDus ik moet wel wat gaan regelen haha.
Over precies 2 weken duurt het nog 3 dagenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik krijg over 2 weken als t goed is mn loon. Dat is net iets te laat volgens mij
Volgende week weer geld van de staatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik krijg over 2 weken als t goed is mn loon. Dat is net iets te laat volgens mij
Nja weetje dat kun je dan ook gebruiken om jezelf weer kracht mee te gevenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij was het wel een beetje in de lijn der verwachtingen, voor zover dat kan, dus dat scheelde.
Maar hij had vergelijkbare mentale problemen, dus ik was eigenlijk wel echt heel erg geschokt en een beetje in paniek.
Nee dankjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee mangaat niks boven een eckte italiaanse espresso
warme choco dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dankjeIk hou gewoon niet van warme dranken. Ik heb ook niks met thee
Koffie is goed, fucking goed, en lekker, en warm, en het maakt je wakker.quote:
4fa is tzelfde als 4fmp toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
4fa komt zo binnen, "De pakketbezorger is onderweg"
Ik vind t topspul voor een feestje. Als t een beetje uitwerkt een half pilletje erachteraan en een goede avond is gegarandeerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef Nestalgie het volgende:
Saaie trip, je bent alleen erg blij en kan niet slapen.
is dan ook geen tripmiddel maar een stimulerend middelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef Nestalgie het volgende:
Saaie trip, je bent alleen erg blij en kan niet slapen.
weegschaal?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:13 schreef Studeur het volgende:
t wordt straks mijn taak om 1 gram in 6 precies gelijke delen te verdelen, daarna in capsules proppen. precisiewerk
Heb wel zo'n miligrammenweegschaal maar die is totaal niet betrouwbaar.quote:
wat stop je erin dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
Ga trouwens 7 capsules er van maken, anders worden ze wel erg sterk
lolquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:19 schreef Studeur het volgende:
Ja wtf ik dacht dat aangetekend verzenden betekent dat je moest tekenen? Ik helemaal college skippen om die shit te ontvangen gooit ie het gewoon in de busDat kost me dan 6,75
Ben je echt jarig danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:22 schreef Nestalgie het volgende:
Nog niemand die voor mij.een verjaardagstopic heeft geopend
nochtans gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Neeik wou dat ik het wel was.
Ow jammer, anders had ik een topic voor je geopend.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Neeik wou dat ik het wel was.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow jammer, anders had ik een topic voor je geopend.
uhh?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja weetje dat kun je dan ook gebruiken om jezelf weer kracht mee te geven
Help me herinneren dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]![]()
nee ik ben volgende maand de 15e jarig. Dus als je het in je agenda schrijft..
Hé.quote:
Is goedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Help me herinneren dan.
[..]
Hé.
18?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:22 schreef Nestalgie het volgende:
Nog niemand die voor mij.een verjaardagstopic heeft geopend
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Life2.0 het volgende:
mensen die je helemaal gaan dm-en om te zeggen dat ze je niet aardig vinden en ze niet met je willen praten, stuur dan geen dm kut
Jawohl.quote:
Is dit een woordgrap?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
da's mooi men. doe je de greotjens aan coby?
nee maar ik geef weinig neuksquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
he nou klopt je dansje niet echt meer in je ui
9.quote:
Dat was de vraag.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat zou de woordgrap moeten zijn dan?
Ja, dus nu nog 16, maar volgende maand word je 17.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Nestalgie het volgende:
Moira had het goed, maar volgende maand pas.
waitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee maar ik geef weinig neuks
[..]
9.
juistquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dus nu nog 16, maar volgende maand word je 17.
mehquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wait
maak een nieuwe in je don badjas, van jezelf dus
lolquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
NUUUULLLLLL!!!!!!111!!!11![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
NUUUULLLLLL!!!!!!111!!!11![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:56 schreef Studeur het volgende:
Gelukt, 7 capsules met 140mg 4fa gefabriceerd. Wat er nog op t spiegeltje lag heb ik maar in de neus gestoptLicht euforisch nu.
baasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:56 schreef Studeur het volgende:
Gelukt, 7 capsules met 140mg 4fa gefabriceerd. Wat er nog op t spiegeltje lag heb ik maar in de neus gestoptLicht euforisch nu.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:56 schreef Studeur het volgende:
dat wordt rondjes lopenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:04 schreef Studeur het volgende:
wow die shit werkt, voel me best wel erg chill nu
en dat van een iniminibeetje, naja mis 50 mg
ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef Studeur het volgende:
wie heeft er zin om mee te luisteren op skype?
kga ff een nieuw accountje aanmaken voor prankcalls
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
msn was het nog in mijn tijd godverdomme!!!!!!!!!!!
Pubers die een discussie met een volwassene proberen te winnen op basis van... Nouja eigenlijk geen basis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
ja daar heb ik dus echt geen zin inquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
had ik ook. Moet je opnieuw opstarten.
ja dat wist ik alquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Duke Dumont - Need U (100%) feat. A*M*E
jij verzorgt de muziek vanavond, streampje blijft aan als maten straks komenquote:
haha, is prima.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
jij verzorgt de muziek vanavond, streampje blijft aan als maten straks komen
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pubers die een discussie met een volwassene proberen te winnen op basis van... Nouja eigenlijk geen basis.![]()
![]()
Voelde je je aangesproken ollie?
is geen dubstep.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
jonge stop met je dubstep achtige nummers
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef Studeur het volgende:
nou maten zijn er we gaan zuipen dag
tot we kruipen!!!!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef Studeur het volgende:
nou maten zijn er we gaan zuipen dag
doet de chat het alweer daar dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:50 schreef Studeur het volgende:
kom we gaan even tc dan
/FOKnachtbagger
Zo, lekkere ui heb je. Ik ga bijna schuimbekken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
doet de chat het alweer daar dan?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zo, lekkere ui heb je. Ik ga bijna schuimbekken.![]()
Dan is het goed. Wat is er zoquote:
Niksquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan is het goed. Wat is er zoaan adolescenten dan? Buiten het feit dat ze meteen denken king of the road te zijn met hun pasgehaalde rijbewijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |