quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naar is dat manJij ook gecondoleerd <3
ik betaal ze wel voor jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen geld om ze nu te bestellen. GodverIk ga wachtten tot iemand ze weer dumpt via Marktplaats ofzo.
Pff jeetjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij was het wel een beetje in de lijn der verwachtingen, voor zover dat kan, dus dat scheelde.
Maar hij had vergelijkbare mentale problemen, dus ik was eigenlijk wel echt heel erg geschokt en een beetje in paniek.
Zeg t,maarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel wat wensen waar ik momenteel geen geld voor heb
Drenthequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Stiekem ga ik echt wel hard gillen als ik dit niet mee maak. Nooit komen er hardstyle feesten in Drenthe
Aan de site te zien zou je eerst denken dat het een dubstep feest isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Stiekem ga ik echt wel hard gillen als ik dit niet mee maak. Nooit komen er hardstyle feesten in Drenthe
Ik kan er toch niks aandoen dat mijn ouders hier wonen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Drenthedan vraag je er ook zelf om, jij krijgt dus mooi niks van me.
hoezo? gasmasker = knallen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aan de site te zien zou je eerst denken dat het een dubstep feest is
Nee joh, door die gasmasker?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aan de site te zien zou je eerst denken dat het een dubstep feest is
Ik heb soberso niet genoeg centun om je kaartjes te kopen. Sawryquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aandoen dat mijn ouders hier wonen?
Ja same herequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb soberso niet genoeg centun om je kaartjes te kopen. Sawry
2 Novemberquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee. Wanneer is het
Ik krijg over 2 weken als t goed is mn loon. Dat is net iets te laat volgens mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2 NovemberDus ik moet wel wat gaan regelen haha.
Over precies 2 weken duurt het nog 3 dagenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik krijg over 2 weken als t goed is mn loon. Dat is net iets te laat volgens mij
Volgende week weer geld van de staatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik krijg over 2 weken als t goed is mn loon. Dat is net iets te laat volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |