dan mag hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef Moira. het volgende:
Hehe, nja ik ben nu ook stoned, maar heb een vrij dagje en hoef verder ook een kut te doen behalve chillen
wowquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
wtf 2e oud schoolgenoot in korte tijd die zelfmoord pleegt om onbekende redenen, terwijl het gewoon een toffe gast is die iedereen mag.
Alleen deze kende ik beter, veel mee gelachen.
Fucking heftig, man.
Zomaar? Zonder enige aanleiding?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
wtf 2e oud schoolgenoot in korte tijd die zelfmoord pleegt om onbekende redenen, terwijl het gewoon een toffe gast is die iedereen mag.
Fucking heftig, man.
Wow shit... gecondoleerd...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
Fucking heftig, man.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
Fucking heftig, man.
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
Fucking heftig, man.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
Fucking heftig, man.
Jij ook gecondoleerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gecondoleerd.![]()
Hier ook vrij recent iemand verloren.
maar?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag naar District One. Een fucking feestje in de buurt met artiesten die ik ken
http://district-one.nl/
Een fuck feest? Ik kom ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag naar District One. Een fucking feestje in de buurt met artiesten die ik ken
http://district-one.nl/
Geen geld om ze nu te bestellen. Godverquote:
Kan me niets bedenken, maar ik weet natuurlijk ook niet precies hoe het met z'n studie is gegaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zomaar? Zonder enige aanleiding?
gecondoleerd
Naar is dat manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gecondoleerd.![]()
Hier ook vrij recent iemand verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |