quote:
Hoiquote:
been therequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[..]
Hoi
Het is tijd om het laatste op te maken. 6 dagen over 5 gram, valt te overzien. Het valt mee
maar ik dacht het net meer naar neurologisch zou gaan maar volgens die wiki niet, wat doe je dan wel precies? dansen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, had daar nog nooit van gehoord voor ik net deze wiki voor je opzocht, eerlijk gezegd
Danstherapie wel, maar dat hebben ze in Nijmegen dus niet
doneer het aan de praatgroepquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[..]
Hoi
Het is tijd om het laatste op te maken. 6 dagen over 5 gram, valt te overzien. Het valt mee
Ja maar ik heb het nu ook specifiek over SLB dan hèquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, hoewel ik voor een aantal vakken ook wel interessante boeken moest lezen om daar de eerste 'lessen' over therapeutische werkhouding enzo te leren, en ideeën op te doen voor eventuele opdrachten voor cliënten enzo. Dat zijn opdrachten waar je gewoon echt wat aan hebt, omdat je gelijk zo in het diepe wordt gegooid van "zo, en nu ga je even de therapeut spelen"
Ik doe toch geen danstherapiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar ik dacht het net meer naar neurologisch zou gaan maar volgens die wiki niet, wat doe je dan wel precies? dansen?
ik kan wel voorstellen dat als mooie vrouwen gaan strippen voor zieke mensen dat ze zich beter gaan voelen
ja dat is echt gewoon tijdverdoeningquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het nu ook specifiek over SLB dan hèBij andere vakken leren we gelukkig wel duidelijk hoe we bijvoorbeeld een ananmese moeten afnemen en shit en nuttige opdrachten voor verpleegkunde, dit was echt zo van: Cultureel interview en een reflectieverslag maken de rest staat in de handleiding doei.
sounds like a bunch of hippiesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doe toch geen danstherapie
Je bent praktisch bezig met de cliënt. Je laat ze dealen met hun shit dmv creatief bezig te zijn (in mijn geval dus schilderen, kleien, alles wat met beeldend werk te maken heeft) en het praten over je dingen (zoals bij een psycholoog) staat niet voorop (want veel mensen willen/kunnen niet over hun shit praten), maar ze uiten die shit in hun beeldend werk.
Vage omschrijving, maar ben stoned broodjes filet americain aan het vreten
telt wel mee als uren voor de schoolquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja dat is echt gewoon tijdverdoening
ja da's dan de enige functiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
telt wel mee als uren voor de school
niets mis meequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
blowen op het grasveldje op de campus
Neh, bij ons was het gewoon in tussenuren of na school ofzo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niets mis mee
maar meestal waren de vmbo-ers (school waar ik langsfietste naar school) al voor 9 uur aan het blowen
zo zonde van je dag, in de ochtend blowenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neh, bij ons was het gewoon in tussenuren of na school ofzo.
Happy hour van de campus-kroeg was tussen 3 en 4, terwijl er daarna nog vet veel mensen les hadden
True, ik krijg een kut meer gedaan als ik eenmaal stoned benquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zo zonde van je dag, in de ochtend blowen
ik ben sowieso een avondmensch, en wordt echt hoerelangzaam wakker, dus als ik dan nog indica's ga roken ga ik gewoon weer op de bank liggen voor 3 uurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, ik krijg een kut meer gedaan als ik eenmaal stoned ben
Doe ik regelmatigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
blowen op het grasveldje op de campus
Herkenbaar. Probeer vaak een normaal ritme te krijgen, maar als ik dan eindelijk eens voor elkaar heb dat ik om twaalf uur ga tukken en om acht uur eruit kom, is dat ritme binnen een paar dagen weer verneukt en slaap ik weer om 4 uur en sta ik niet voor 11-12 uur opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ben sowieso een avondmensch, en wordt echt hoerelangzaam wakker, dus als ik dan nog indica's ga roken ga ik gewoon weer op de bank liggen voor 3 uur
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef Moira. het volgende:
Hehe, nja ik ben nu ook stoned, maar heb een vrij dagje en hoef verder ook een kut te doen behalve chillen
dan mag hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef Moira. het volgende:
Hehe, nja ik ben nu ook stoned, maar heb een vrij dagje en hoef verder ook een kut te doen behalve chillen
wowquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
wtf 2e oud schoolgenoot in korte tijd die zelfmoord pleegt om onbekende redenen, terwijl het gewoon een toffe gast is die iedereen mag.
Alleen deze kende ik beter, veel mee gelachen.
Fucking heftig, man.
Zomaar? Zonder enige aanleiding?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
wtf 2e oud schoolgenoot in korte tijd die zelfmoord pleegt om onbekende redenen, terwijl het gewoon een toffe gast is die iedereen mag.
Fucking heftig, man.
Wow shit... gecondoleerd...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
Fucking heftig, man.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
Fucking heftig, man.
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
Fucking heftig, man.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
Fucking heftig, man.
Jij ook gecondoleerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gecondoleerd.![]()
Hier ook vrij recent iemand verloren.
maar?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag naar District One. Een fucking feestje in de buurt met artiesten die ik ken
http://district-one.nl/
Een fuck feest? Ik kom ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag naar District One. Een fucking feestje in de buurt met artiesten die ik ken
http://district-one.nl/
Geen geld om ze nu te bestellen. Godverquote:
Kan me niets bedenken, maar ik weet natuurlijk ook niet precies hoe het met z'n studie is gegaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zomaar? Zonder enige aanleiding?
gecondoleerd
Naar is dat manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gecondoleerd.![]()
Hier ook vrij recent iemand verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |