Nja weetje dat kun je dan ook gebruiken om jezelf weer kracht mee te gevenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij was het wel een beetje in de lijn der verwachtingen, voor zover dat kan, dus dat scheelde.
Maar hij had vergelijkbare mentale problemen, dus ik was eigenlijk wel echt heel erg geschokt en een beetje in paniek.
Nee dankjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee mangaat niks boven een eckte italiaanse espresso
warme choco dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dankjeIk hou gewoon niet van warme dranken. Ik heb ook niks met thee
Koffie is goed, fucking goed, en lekker, en warm, en het maakt je wakker.quote:
4fa is tzelfde als 4fmp toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
4fa komt zo binnen, "De pakketbezorger is onderweg"
Ik vind t topspul voor een feestje. Als t een beetje uitwerkt een half pilletje erachteraan en een goede avond is gegarandeerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef Nestalgie het volgende:
Saaie trip, je bent alleen erg blij en kan niet slapen.
is dan ook geen tripmiddel maar een stimulerend middelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef Nestalgie het volgende:
Saaie trip, je bent alleen erg blij en kan niet slapen.
weegschaal?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:13 schreef Studeur het volgende:
t wordt straks mijn taak om 1 gram in 6 precies gelijke delen te verdelen, daarna in capsules proppen. precisiewerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |