quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste was ook het enige waar ik om moest lachen. Die Gothics vind ik echt geen moer aan.
Oh en Ike trouwens ook niet met zijn rare hoofd.
Ja ik haat gekhoofdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb de nieuwste ep nog niet gezien,
World War Z was wel oke maar zo als vaker bij Cartman afleveringen erg overdreven.
Waarom heeft hij zo een gek hoofdquote:
Omdat hij een stomme Canadees is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom heeft hij zo een gek hoofd?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat hij een stomme Canadees is.
De Belgen van Noord Amerika.quote:
Nou ik heb het tot het midden gekeken, daarna maar afgezet zonde van mijn tijd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Vond het een vage aflevering, heb ook niet echt gelachen, alleen die allerlaatste 'fatty' was wel even een leuk einde.
Dit. Vrij matig maar echt slecht ook weer niet.... Gewoon meh.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan zo tig slechtere bedenken! Deze was gewoon kut, maar niet zozeer slecht.
Ok. Die met die luizen was misschien nog slechter.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan zo tig slechtere bedenken! Deze was gewoon kut, maar niet zozeer slecht.
Oh die was ook heel erg triest jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ok. Die met die luizen was misschien nog slechter.
Welke was dat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ok. Die met die luizen was misschien nog slechter.
Voor mij gaat die prijs naar 'Funny Bot'.quote:
booo slecht lijstje booooquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:51 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Een slechtste afleveringen top-10 Southpark (in chronologische volgorde):
• Terrance and Phillip in Not Without My Anus
• Pip / Great Expectations
• A Million Little Fibers
• Hell on Earth 2006
• The Snuke
• Night of the Living Homeless
• Canada on Strike
• Crippled Summer
• A History Channel Thanksgiving
• World War Zimmerman
Halloween + Het fenomeen dat de goth steeds meer verdwijnt en de emo overneemt. Tenminste, dat zag ik jaren geleden gebeuren toen ik basis/middelbare scholier was.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:17 schreef Kenju het volgende:
Ik snapte ook niet echt waar het eea naar verwees. Zal wel iets uit de Amerikaanse actualiteit zijn dat ons niet bereikt heeft.
Hij deed één 'cartmannetje'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
niet mee eens? ga het lekker kijken dan!
Ja, dat kan, maar dan is ie wel heel subtielquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:07 schreef Meneerik2 het volgende:
En de neger tot slot een verwijzing naar (denk ik) Warriors, waar ook kliekjes elkaar bevechten
Ach ja, nu je het zegt.... Maar goed. Warriors ken ik verder niet....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:07 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Halloween + Het fenomeen dat de goth steeds meer verdwijnt en de emo overneemt. Tenminste, dat zag ik jaren geleden gebeuren toen ik basis/middelbare scholier was.
Die planten van bodysnatchers
Are you scared is volgens mij een echt programma, of een punk'd variant
En de neger tot slot een verwijzing naar (denk ik) Warriors, waar ook kliekjes elkaar bevechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |