Ah vandaar de verwarringquote:Op zondag 19 januari 2014 22:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
o je gaat zelf schaatsen. Ik had het over het NK.
Je betaalt 1,50 admin per ticket, en die 90 cent is voor de annuleringsverzekering. Joe.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar de verwarringVolgens mij kun je die kaartjes ook via de site kopen, weet het niet zeker.
2,50 per ticket is wel oplichting ja. maak dan desnoods de kaartjes iets duurder en geen administratiekosten... dan valt het niet zo op
Annuleringsverzekeringquote:Op zondag 19 januari 2014 22:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je betaalt 1,50 admin per ticket, en die 90 cent is voor de annuleringsverzekering. Joe.
Gratis is het natuurlijk nooitquote:Op maandag 20 januari 2014 13:32 schreef Iwanius het volgende:
In Rotterdam nabij het Toepad (vlakbij de Marinierskazerne) was voor kort volgens zegge ook een ijsbaan aangelegd. Uiteraard geheel in Rotterdamse stijl...gratis.
Over een paar jaar is het WK Allround gewoon in de Kuip.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:32 schreef Iwanius het volgende:
In Rotterdam nabij het Toepad (vlakbij de Marinierskazerne) was voor kort volgens zegge ook een ijsbaan aangelegd. Uiteraard geheel in Rotterdamse stijl...gratis.
Volgens mijn van een schaatsvereniging. Morgen is het open voor publiek.quote:
Oe dat ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Volgens mijn van een schaatsvereniging. Morgen is het open voor publiek.
De weekeinden zijn nagenoeg uitverkocht zag ik.
Webam: http://kpnvideovod.download.kpnstreaming.nl/players/events/
Ze hebben er inderdaad behoorlijk wat werk van gemaakt daar in het Olympische.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:18 schreef Karina het volgende:
Iemand al geweest? Dit ziet er ook tof uit, die boog met die schaatsers erop
Leuk artikel uit het Parool.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |