ik schaam me helemaal niet voor mijn huidskleur, waar heb je die onzin nu weer vandaan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef Magistic het volgende:
Het enige wat deze discussie kinderen leert is dat een zwarte huidskleur wordt gezien als iets heel ergs. Waarom schaamt de zwarte medemens zich altijd voor hun huidskleur? Ze zouden toch ook gewoon trots kunnen zijn?
ja ... vanaf nu heb je een mooi excuusquote:Maar goed, als ze het willen dan zien we de zwarte huidskleur voortaan wel als iets negatiefs.
Jullie maken er zelf iets negatiefs van.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik schaam me helemaal niet voor mijn huidskleur, waar heb je die onzin nu weer vandaan?
[..]
ja ... vanaf nu heb je een mooi excuus
Dat excuus had ik al sinds ik jou heb leren kennenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik schaam me helemaal niet voor mijn huidskleur, waar heb je die onzin nu weer vandaan?
[..]
ja ... vanaf nu heb je een mooi excuus
nee dat maak jij ervanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:17 schreef Magistic het volgende:
[..]
Jullie maken er zelf iets negatiefs van.
jij mag datquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat excuus had ik al sinds ik jou heb leren kennen.
vuige zwartequote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:20 schreef Magistic het volgende:
"The only way to stop racism is to stop talking about it." - Morgan Freeman
Nee, het is jammer dat bepaalde groepen in de samenleving het sinterklaasfeest misbruiken om hun latent racistische gevoelens te botvieren op hun medemens.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:17 schreef Magistic het volgende:
[..]
Jullie maken er zelf iets negatiefs van.
Nu al legendarische tv.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:21 schreef Ulx het volgende:
Dit is gewoon hilarisch. En diep diep diep triest.
baasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:24 schreef Stink-ui het volgende:
laat ze maar even razen, ik sta gewoon als piet in amsterdam! en nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |